Snabba svar idag!!!

1. Va e det som e så UNDERBART bra mellan dig och Adam som gör så att ni passar så PERFEKT ? ==)
2.Har du tänkt att den personen vill jag träffa när nån skriver typ: Åh du e så söt och kan inte vi träffas och att din blogg e så bra eller skiter du bara i det ? =)



Okey..ska försöka svara så bra ja kan Felicia...hihhihi.....jo det som är så bra mellan mig & adam är att vi har så jädra kul ihop.
Visst man kan va ihop o va kära o så...men sen när man träffas så e man blyga o inte gör nåt o så.
Adam e även min BÄSTA vän. Vi gör allt ihop & har verkligen kul.
Vi kan ta cykeln & dra & bada, han e med i stallet, han rider...så ja skrattar så ja nästan kissar ner mej. Vi kan lika väl ba chilla som att dra på bio.
Ja kan va mej själv me han....ja kan gråta efter en tävling...o han kan krama mej o trösta.
Vi är lika spralliga, har samma galna humor. Räcker att han bara kollar på mej så kan ja börja skratta...hahahah ;-)
Vi skäms inte för varann.....vi har otroligt ROLIGT & jag e döds kär i han.

2. Hmm..fattar frågan. Men grejjen e den att ja e liite blyg.
Många typ genom min blogg ba tror att ja e si eller så...men dom har ofta fel. Visst hade det vart kul att träffa alla som skriver så....men lixom d funkar ju inte;-)
Asså......träffas man o så klart ja e trevlig & så...men ja e som sagt lite blyg..hihi
Men lixom känns konstigt då nån ba: ska vi träffas på lördag???
Så....lixom...ska man ba mötas & lixom...ehm hej hej???
Hahaha..ni fattar. Vi känner ju mej genom datan....men itte på riktigt.
Men ni e endå underbara & jag är glad att jag har såna vänner som just NI.

Sen en fråga till:

Har du kvar dina blå tretorn??

svar: nej, de har ja inte <33



/ nellish




Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för det UNDERBARA svaret ! Jätte nöjd =)

2010-07-05 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0