Okey...hemma då.....



SITTER & PRATAR PÅ MSN ME NELLAN, ALMIN, GUSTAV, FILIP, MARCUS & FELICIA.
Nellan du ska veta att jag älskar dig som vän gumman.....<3<3<3

PLANER FÖR DAGEN:

typ fixa hemma lite, sen träning för Camilla kl 19.30!!!
Gott & få igång Gevalia nu inför tävling o så....
Ska hoppträna på onsdag med!!



Dagens Nellie

Dagens klädsel: Jeans, linne & hoodie från Sjöban

Dagens humör: Trött, men okey endå

Dagens sms: Grrrr <3<3<3

Dagens svar: Mjauuu <3<3<3

Dagens diss: Tillen tjej på skolan som tror hon kan bestämma över alla.

Dagens hiss: Till min nya soffa



Vad är kärlek??????

Pratar me det me Nellan nu....va e det för nåt??

Har haft 2 killar som behandlat mig som GULD. Asså seriöst.....HISS 4 life till dom killarna!
Har jag haft sån jäkla tur att få  känna sån kärlek.
Blivit höjd till himlen.......en sån känsla.
Att man kan känna så när man e liten typ??

/ Neeelliieee








Kommentarer
Postat av: Starzinheaven/Tilda

Naaw va gullig du e då nellie<3

2010-01-18 @ 15:03:12
URL: http://starzinheaven.webblogg.se/
Postat av: Nellan

Jag älskar dig gummmann< 3<3<3

2010-01-18 @ 15:03:58
Postat av: AlexD

haha, vilka mess ;)) <3

2010-01-19 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0