Pippi Långstrump

Nellie har haft en soft Onsdag. Då min planer ändrades...så va jag med nellan på bio.
Sen chilla vi i Skärhamn lite.
Åkte e & kolla när Smilla red på Tjörns Ridklubb, sen drog jag till min egna bus ponniii Gevalia!
Imon är det hoppträning - sista innan 2 dagars tävlingen!!
Bäst att jag sköter mig & Gevalia fattar va hon ska göra;-) ;-)

idag har det vart lite upp oner om man säger så.........vet inte va ja ska säga.

känner mig som pippi långstrump typ.....världens starkaste..men endå världens ensamaste....aaa nån kanske fattar va jag menar.

Fick ett samtal nu kl 20.51 från ..........vi prata om massa saker.

Ibland vill man nåt...fast det inte blir exakt som man tänkt sig d.

Asså nu e ja väldigt TÄNKA TÄNKA TÄNKA...Nellie Berntsson.

Saker som jag måste ta tag i snarast:

* Putsa all min utrustning till tävlingen
* kolla så mina tävling kläder e rena
* andas
* putsa mina stövlar
* ringa ett samtal
* svara på 1 viktigt sms
* kolla det där om julia dyberg <3

Allt e SNURR SNURR SNURR nu in my head........
Men så e det....det är inte top class....& då kan ja lika gärna ha det top class själv;-)
Men ska lägga mig i sängen nu & lyssna på den låten jag la ut idag;-)

VÄRLDKLASS BRA!!!!!!

/ Nelliiieeee B








Kommentarer
Postat av: julia dyberg :)

hoppas det går! :)

2010-02-17 @ 21:42:20
URL: http://fuzzyblue.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad såg ni för film???

2010-02-18 @ 07:44:46
URL: http://fannysnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0