Söndag - mässan - chill

Vakna typ 08 - blogga & fixa lite med bilderna från igår. Alex & Adde love va hemma hos mig. Eller typ vi träffades kl 1 typ på dan & chilla lite i Skärhamn.
Sen chill hemma hos mig. Videoblogga lite, gick loss me kameran, käka & kolla film.
Vi 3 e bäst asså - såååå chill hade vi <3<3<3<3<3<3 love u <3<3<3<3<3<3
  

Bästa killarna ever. Ni får mig att må bäst hopas ni vet d!!!!!

Så ida då, Eurohorse i GBG. Köpte lite nya saker.

I hate bling bling på hästar. Så ja leta efter andra saker.Typ klassiska saker.

Köpte: 1 Tävlingskavaj, 1 VM tröja att tävla i, 1 spö, Ridstrumpor, 1 AGRIA täcke

 nytt

    tävlingsklädd 2010

Högst på önskelistan nu ligger denna GPA hjälmen:

 Så snygg, Roffes GPA hjälm med svenska färgerna.Provade den på mässan.....nu måste jag spara!!!!

Fick även Rolf Görans Auograf - Tack - Tack!!
Tyckte inte att d va as mycket fint på mässan - asså inte så.
Joo hjälmen klart..va ju gryyyym - love till den!!
Såå mycke rosa & bling på allt.Inte min stil alls asså. Vill ha det sportigt & lite stilrent så..de e min stil & Gevalias!!!

Mååååånga tjejer som sprang efter denna Jacob från ponny akuten..haha
 aaw!!!

Känner mig sjukt taggad inför trollhättan nu på söndag asså - hoppas det går bäst!!
 yess!!

Snälla alla som INTE tycker om min bloggish - SLUTA LÄS!!
Svårare än så e det inte!!!!!!
 <3
 best friends<3
 love
 ooops <3
Pappa e i Tyskland..så nu e vi själva hemma.
Denna veckan ere chill. Ska träna på Onsdag & tävla på Söndag!!
 <3<3
Dagens Nellie B:

dagens klädsel: jeans & VM tröjjan
dagens sms: du & jag.....knas ja vet...men <3<3
dagens svar: men........<3<3
dagens hiss: mässan
dagens diss: att GPA hjälmen va as dyr
dagens detta skiter jag i: d som hände igår
dagens läs detta: igår miste ja en kompis.....

 just me

Har kollat på ponny akuten nu....de e bra d programet.

Speciellt Jacob...haha...eller va säger ni tjejer;-) ????

 bäst e vi <3<3

Fått typ 20sms av Alex idag. Hoppas du vet att du e bäst  mina ögon!!
Du vill alltid att ja ska må bra.....love u <3<3<3

Nu säger Nelliieee B  - tack & hejj....<3<3<3<3<<3<3<3<3<







Kommentarer
Postat av: Tilda!<3

Nellie du är såå sööt♥

2010-02-28 @ 20:00:22
URL: http://selenagomeznews.blogg.se/
Postat av: CARRO

OHHHH JAG ÄLSKAR Jacob Ling-Vannerus (L)

2010-02-28 @ 20:03:32
URL: http://warnhinweis.blogg.se/
Postat av: Lindaa

Jacob varjuh faan as snygg jueh ;)<3

2010-03-01 @ 18:58:32
URL: http://westinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0