Nellies inkorg

JAG TÖMMER MIN INKORG:

* Hört nåt från han??
* okaj :-*
* vilken?
* gör duh? :-*
* Men du får vara med vem du vill!!!! *
* Trodde inte du umgicks med henne
* Sjukt underbar e du alltid bby **
* sjukt fin e du Nellie
*  :-* :-*
* okej
* varför inte?
* okej, rör du dig inte?
* god natt bby ***
* att han inte använt mobilen på flera dar? ;-)

Så nu fick ni snoka lite i min mobil, vassegoooda!!!!!!

DAGENS NELLIE B

dagens klädsel: Jeans & hoddie
dagens humör: karlsson på taket;-)
dagens sms: väntar fortfarande på ett grymt sms;-)
dagens svar: ja just d ja....det får den personenen när den messar
dagens diss: . . . .
dagens hiss: kungsbacka
dagens låt: den som jag la upp igår - sjuukt bra
            
aaaw nellie 6 år på Kreta, rowsa badring & allt!!!!
            
Nellie 4 år äldre med rowsa brillor istället ;-) <3<3<3<3

VA SKA NI GÖRA IDAG DÅ?? HAR NI GJORT NÅT KUL PÅ LOVET??

TILL DIG:
va e det som har hänt med dig?? du är inte den personen som du va innan?
du e heeelt knasig ju?? asså seriöst........

Nelllie

       


Kommentarer
Postat av: AlexD

vem ??

2010-02-21 @ 20:13:34
Postat av: Sanna

Hur gammal är du?<3

2011-03-30 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0