FRÅGESTUND NELLIE DEL: 1

Vad har du för klädstil:
Ja e en jeans tjej.Älskar Jeans. Tar aldrig på mig kjol typ - inte min grejj. Ganska basic i min klädstil, inte jätte tjejjig. Ibland märkes kläder, ibland inte.

Har du egen ponny?
Ja, jag har en egen B ponny som heter Gevalia. Hon är impoterad från Danmark. Köpt av Sven Ingvarsson. Innan henne hade jag en C ponny som hette Blackie.

Vem vet mest om dig?
Förutom mami & papi då eller?? Måste svara, Alex, Tilde & Adam.

Säg nån kille som du tycker e as snygg, men inte ADAM då.
HELT KLART VICTOR PIEPENBURG

E du kompis med Linn Olsson?
Kompis?? Inte ovän iallafall. Båda rider & hoppar. Ses på tävlingar.

Hur många killar har du haft:
3 st

Har du några släktingar som bor långt bort?
I stockholm, om det räknas, I spanien, då min pappa e spansk.

Hur många läsare har du på din blogg varje dag & hur många bevakare på bdb?
Bloggen ca 200-600 varje dag
Bdb 200

Har du hånglat med Adam, pinsamt jag vet, men man fick ju fråga.
Oh yess!!!!!

Du berättar mycket, men har du mkt inom dig??
E ganska öppen av mig, men självklart har ja mkt inom mig.Tänker ganska mkt.

Går du i 3:an
Ja

Va tycker du om Gustav Jarlesjö, pratar ni typ o så elle??
Gustav är en av VÄRLDENS finaste killar. Vi var ihop i 6 månader. Han var den 1:a kille som kysste mig & det var till Darins RUNAWAY. Vi hörs varje dag....& jag kan inte hata han.

Hur e Adam som pojkvän?
GRYM GRYM GRYM. Så omtänksam & snäll. Han bryrs sig verkligen om mig & vill alltid vara med mig. Han ringer o messar varje dag & är SÅÅÅ KÄRLEKSFULL. Sjukt fin<3

Hur högt har du hoppat med Gevalia?
1.05

Vilka klasser ska du hoppa detta året.
Ska starta nåra LC nu på försäsongen, sen bara hoppa REG LB & målet e nolla en LA innan årets slut.

Sminkar du dig?
Ja

E du svartsjuk som flickvän??
Ja

E många avundsjuka på dig??
Ne..vaffö då??

E alex kär i dig??
Han har vart vet jag...men itte nu tror jag inte?

Har du bara märkes häst grejjer??
Ne??? Men love Kingsland <3<3

Sååååå nu fick ni dom 1:a frågorna......oh shiit!!!!

/ Nellliiieeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för smink har du??:) Typ bara mascara eller puder?? och sånt??

2010-02-15 @ 14:47:22
Postat av: Anonym

vad för smink använder du använder du typ bara mascara eller puder också??:)

2010-02-15 @ 14:48:57
Postat av: AlexD

Hahah, va fan e d för någon fråga ?? :

E alex kär i dig ?

2010-02-21 @ 20:05:20
Postat av: AlexD

Hahah, va fan e d för någon fråga ?? :

E alex kär i dig ?

2010-02-21 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0