1000000 frågor LÄS HÄR:

OKEY - TACK FÖR ATT ALLA NI FANNS IGÅR NÄR JA VA DOWN.

MEN DE VA MAMMAS FAMN JA GRÄT I. FAN VA JA GRÄT ASSÅ, VA SÅ LESSEN.
DE TRÅKIGA ÄR BARA PÅ BDB DÄR JA FÅTT MASSA PM FRÅN OLIKA PERSONER SOM BÅDE JAG & ADAM KÄNNER.
TYP: HÄLSA ADAM ATT HAN E DUM I HÖVVET ATT HAN DUMPA DIG.
TYP: MEN E HAN KNÄPP ELLE???, hälsa han att ALLA VILL HA DIG JU.
TYP: HÄLSA ADAM ATT HAN E HEEELT WACCKKOOOO......MES.

MEN DET SPELAR LA INGEN ROLL ELLER???
JAG ÄR INTE MER ELLER MINDRE KÄR I ADAM OM DET ÄR 1 TJEJ ELLER 300 TJEJER SOM ÄR KÄRA I HAN??
OM HAN E POPULÄR ELLER INTE??  OM HAN E MES ELLER COOLING PÅ SKOLAN. SPELAR INGEN ROLL.
JAG BLIR KÄR I ADAM FÖR ATT HAN E ADAM.

SAMMA E DET NOG FÖR HAN, ADAM ASSÅ.
JAG TROR HAN SKITER I OM 100 KILLAR E KÄRA I MEJ ELLER 1 KILLE.
OM JAG E POPULÄR ELLER INTE, FUL ELLER SNYGG.......TYP SKITSAMMA.
DE E INTE DÄR DE SITTER. MAN BLIR TYP KÄR I EN PERSON.
O ADAM BLEV KÄR I MEJ.

MEN TAR KÄRLEKEN SLUT - KOMMER DEN INTE TILLBAKA BARA FÖR ATT DET ÄR 100 ANDRA KILLAR SOM E KÄRA I MEJ. DE SKITER NOG HAN FULLSTÄNDIT I.

SÅ ALLA PM PÅ BDB.......HELT ONÖDIGA. DÄR JA SKA HÄLSA HAN DET ENA O DE ANDRA.
VÅGA SKRIV DE TILL HAN SJÄLV DÅ ISTÄLLET. OM NI MENAR D.



MEN, MEN....KÄRLEK KOMMER INIFRÅN HJÄRTAT. INGET MAN HITTAR PÅ GATAN <3


MEN NU ANDRA SAKER!!!!!

IDAG BLIRE ALEX, VI SKA CHILLA LITE HAN & JAG.
ALEX E MIN BÄSTA VÄN. NÄR JA E DOWN SÅ FINNS HAN 24/7 FÖR MEJ <3
NEJ - VI E INTE KÄRA. ALEX E INTE KÄR I MEJ & JA ITTE I BOOBBIII ;-)

 <3

HELGEN DÅ:

FREDAG: GEVALIA VILAR IDAG - FREDAGSMYS ME FAMILJEN

LÖRDAG: SKA RIDA UT PÅ GEVALIA - MELODIFESTIVALEN PÅ KVÄLLEN

SÖNDAG: ALLA HJÄRTANS DAG....FÅR SE VA SOM HÄNDER <3<3<3<3



LYSSNAR PÅ IDAG:

LOVE FROM ME 2 YOU / NNEELLLIIEE


Kommentarer
Postat av: emma persson <3

helt rätt nellie !

man blir inte kär i en kille bara för att han är populärast eller snyggast.

man blir kär i personen, precis så som den är .

jag tycker att du är så grym för att du inte bryr dig om sådant, för att det är bara dumt lxm.

stå på dig nellie, o var stark!

finns om dt e något <3



kram emma ! (L)

2010-02-12 @ 12:18:30
URL: http://emmaforlajf.blogg.se/
Postat av: Nellan

Det är samma du vet O han kanske inte är snyggast men han är säg själv och jag blev kär i han



kram/ din nellie (L)

2010-02-12 @ 13:20:39
URL: http://fannysnellie.blogg.se/
Postat av: Felicia <3

Du har helt rätt ! Ni var underbart sööta !<3 OCh jag hoppas verkligen för ERAN skull att det blir nått igen för ni två va söta okej jag kanske inte vet så mycket om er men du såg jäätte jätte lycklig ut =)) Och vet att det är jobbigt just nu för dig och jag finns men jag är inte den första du snackar med det vet jag ... Men jag finns här om det är nått =)<3

2010-02-12 @ 15:55:58
Postat av: AlexD

haha vafan, i sommras va ja nästan blond xD, Nu är ja brunett jö föfan ?? XD <3333

2010-02-12 @ 19:03:39
Postat av: AlexD

heelt rätt nellie, spelar INGEN SOM HELST roll ifall den e populär, cooling.. aah allt sånt där tjafs..

Man blir kär i en person för den personen är.. nte vem man e i skolan elr sånt,...

Man ska nte ändra sig för någon..

<3

2010-02-12 @ 19:15:49
Postat av: Felicia Björklund

Asså ja her ba en fråga... vf e han dum i huvet ba för att han gjorde slut :O

2010-02-17 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0