Tack alla läsare!!

Sånt e sjukt kul asså om man behöver lite hjälp me nåt att MÅNGA av er hjälper till.
Som med bettet, läst alla kommentarer noga & googlat lite om olika bett.
Ska prata me min tränare lite om vilket han tycker men hittade ett ja tror kanske kan funka asså.
Som ni fattar e ja fortfarande sjuk :(
As ont i halsen & snuvig....men asså ingen fara bara lite sjuk ;-)
Va hemma hela dan igår själv AS trök........ Ska göra lite matte sen när ja orkar & käka pannkakor ;-)
Ska även ta mig till stallet senare med MASSA kläder på & rida Thonna.
Ska rida Thonna & Stella både lördag & söndag i manegen för Kristian.
& på lördag ska vi me nåra på typ glögg mys efter träningarna ;-)



Shhhit asså snart äre jul.
Köpt julklappar till alla ponnysarna, mörötter, knäkke bröd & godis.
Awww på julafton ska dom få värsta mys dan.....sötisarna.
Goa fluffiga täcken & knäckebröd & morötter.



DAGENS SJUK NELLIE BERNTSSON:

kläder : rosa jogging & svart linne
parfym: what?? ja e sjuk sa ja jue ;-)
håret: trulls uppe på hövvet
sällskap: arthur brevid mig
sms: :( hur länge ska dy va sjyk älskl? :(
samtal: oroliga mami
gör: minsta möjliga typ
dagens blogg: elvira & klara`s
dagens villa ha: bby här me mig jue <3
dagens ska äta sen : pannkakor


/ nellie b

Kommentarer
Postat av: stina

tjabba nellie din blogg är jätte bra men ska vi bli vänner ? haha (y)

2010-12-17 @ 12:01:57
Postat av: julia

Vrf e ditt liv så j*vla bra? :o <33

2010-12-17 @ 13:25:44
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Elvira Henningsson

Hihi, de är bra Nellan :D

2010-12-17 @ 20:30:16
URL: http://elviraochklara.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ditt liv är en dröm..

Är helt allvarligt sjukt beroende av dig o din blogg ;)

DEt är kul att läsa och du e så sjukt söt!! <33

Puss nellie!

Varje gånge elelr en gång när du kommetnerade min blogg jag började hoppa& skrika av lycka! <33

DU e alllas!, dröm <33

2010-12-20 @ 19:50:23
URL: http://alltiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0