MINA SVAR...

Malin Andersson

Vad är det som hänt mera? :OO <33

SVAR: ASSÅ FATTAR INTE FRÅGAN??



julia

vad är d som händer? :/
vill inte att du ska va ledsen, om du e d, e jag d.
Nellie alla vi vill att du ska må bra!! <3

svara inte på frågan, bara om du vill.
ditt liv - jag ska inte lägga mig i gumman <3

kram <3

SVAR: DET SOM HÄNDER ÄR ATT JAG ÄR SINGEL, EFTER 1 ÅR IHOP MED MIN DRÖM KILLE.


josefina

är du fortfarande tsm med Adam ?
älskar du Stella mer än vad du älskar Thonna och Gevalia ?
det känns som det men jag vetg inte så :)

SVAR: NEJ :(
KONSTIG FRÅGA?????? SÅKLART ÄLSKAR JAG ALLA MINA PONNYSAR LIKA MKT <33


 Issa

1. Vad brukar du ha för smink?
2. Vad hände mellan dig och Adam?Du behöver inte svara på den om du inte vill.
3. Kan du lägga ut dina outfits lite mer? :D
4. Vad ät det bästa du vet? :)

Det var det men, jag tycker att du borde veta att du är en supertjej som jag verkligen ser upp till även fast du är yngre än mig o så.<3

SVAR; HEJ ISSA.
1. FOUNDATION IBLAND INTE ALLTID, ROUGE & MASCARA.
2. D TOG SLUT......TYVÄRR
3. SKA BLI..LOVAR
4. MINA PONNYSAR

TACK SÅ MKT SNÄLLA FINA DU <33333


THÖRNER

DU E BÄST I VÄRLDEN PÅ ALLT t.ex. nr.1DU E GRYM PÅ ATT RIDA!!! FINNS INGEN BÄTTRE<3:D nr.2 you are as snygg! ! ! nr.3 du e en bra vän(tror jag) låter i alla fall som d!<3<3!!! NELLIE BERNTSSON ingen är pefekt.. men det är DU! tillslut här kommer min FRÅGA: har du någonsin känt dig FUL?? (d tror int ja)<3<3

SVAR: TACK FÖR ALLT DU SKRIVER GUMMAN<3333
HAHAHAHA OFTA...JA E OSÄKER PÅ MIG SJÄLV...SÅKLART JA OFTA KÄNNER MIG FUL..TYVÄRR

THÖRNER

Vad är din post adress??<3 NELLIE ska få sen julklapp:) (K)<3<3<3

SVAR: SKULLE ALDRIG LÄGGA UT MIN ADRESS ELLER NUMMER HÄR GUMMAN <333


Filippa <33

1.Kan du typ ha en vidfeo ngn gång när du sminkar dej? ÄR nyfiken :)

2.DU E BÄST!! <333 (hah ingen fråga ;) )

3. Bor du i tjörn? <33

Puss&KRam <33

SVAR...HAHA OK GÖR DET NU PÅ LOVET <3333 JAPP PÅ TJÖRN JA

amanda

hur ska man göra för att övervinna sin rädsla för hoppning? :P <333 jag är skiträdd för att hoppa..Tips? asgrym blogg!! :P <333333

SVAR: ASSÅ JA KAN INTE SVARET PÅ DENNA FRÅGAN...MEN DET JAG TROR ÄR ATT HA EN AS SCHYSST PONNY SOM HJÄLPER DIG ATT BLI SÄKER.
INTE HA NÅN J*DRA STOPP MASKIN SOM DUMMAR SIG & STANNAR. EN SOM DU KAN STYRA PÅ HINDER & SOM HOPPAR ALLT. DÅ BLIR DU SÄKER & VÅGAR MER.

 Emma ! <3

Hur ser din morgon ut ?
du ska ju till stallet och allt ;-)

vilket smink använder du ?

kan inte du video blogga ?? :)

!!!SVAR: VAKNAR, DUSCHAR, KÄKAR, FIXXAR MIG, SEN TILL SKOLAN.
KRISTINA I STALLET FIXXAR PONNYSARNA NU <33
JO SKA GÖRA DET...KOMMER EN FILM SENARE IDAG


amanda henriksson

okkej vad ska vi fråga......

jo men använder du foundation varje daa

rider du hästarn varje da elr vilar dom ofta?

vet att du inte vill svara på denna men du får gärna;) men vrf blev det slut mellan dej o adam?

brukar kristian vara med på tävlingarna?

jaja du e så sjukt bäst och tkr synd om dej!
du har det inte lätt!
men du e så stark! o finast i världen! du rockar Nellie!<3 lycdka till med allt o hoppas du snart blir glad igen<3

SVAR: INTE VARJE.....MEN OFTA
JAG RIDER 7 DAR I VECKAN....ALLA GÅR OLIKA DAGAR.
HAN TRÖTTNA PÅ MIG......ELLER HANS KÄRLEK TOG LA SLUT ELLE NÅT.
KRISTIAN HAR VART MED NÅN GÅNG & DÅ GICK DET GRYYYYYYMT <333

 Linnea

Vem är det av dina ponnyer som är sjuk? :(
vad har hon för sjukdom? :(
(du behöver inte svara om du inte vill)

Hoppas det blir bättre snart iaf! <3
Du ska veta att du är grym!
Kram Linnea

SVAR: DÅ VÄLJER JAG ATT INTE SVARA <3

Hanna

Hur många kommentarer får du varje dag? Hur många besökare har du varje dag?

SVAR: CA 2 SIDOR MED KOMMENTARER, MELLAN 2-3500 LÄSARE <33



vem gjorde slut av dig och adam ?

SVAR: ASSÅ...WHATEVER


Emma <33- dannes syra

kan du recomendera några hästaffärer ? och glöm inte att du e värdens sötaste tjej <33
kram ;-)

SVAR: SKARA HÄST SPORT, SJÖÄNGENS & SVENSK RIDSPORT

oolinekristiansson

Skulle du vilja lära känna mej?
Skulle du vilja sprida min blogg så att alla dina vänner kan se den ?
Vad tycker du ä bra mä min blogg?
Vad tycker du ä dåligt mä min blogg?

hoppas då frågar på alla ;)) <3
kram oolinekristiansson

SVAR: JADÅ :)
ASSÅ---LÄNKAR IBLAND, KÄMPA VÄLDIGT MED MIN BLOGG FÖ DEN SKA BLI BRA.
DIN BLOGGA E JÄTTEFIN GUMMAN
AMEN INGET...DEN E BRA SOM DEN E


Elin

Hur ser dina hästars foderstater ut?
Vilka bloggar läser du?

SVAR:
STELLA: MORGON: HAVRE/ BETFOR HÖ  MID: HÖ  KVÄ: HAVRE/ BET HÖ
THONNA: MORGON PELLETS HÖ MID: HÖ  KVÄ: PELLETS HÖ
GEVALIA: MORGON: HAVRE HÖ  MID: HÖ  KVÄ: HAVRE HÖ

MINA LÄSARES BLOGGAR....ALLA.
SEN PAOW & HUGO ROSAS, KLARA & ELVIRA ÄLSKLINGS <33


Vad tycker du om Josephin och Hugo som var med i ponnyakuten? och isabell och pongo?

SVAR: HAHAHA VILKEN FRÅGA...ALLA VA LA BRA PÅ SITT SÄTT, MEN JACOB VA LIIITE BÄTTRE;-)


har du gjort något du verkligen ångrat ?
varför tog det slut mellan dig och adam?

nellie , din blogg är ELIT ! <3

SVAR: JA...DET HAR JAG....TYVÄRR :( SUCK
ASSÅ.....SVARADE TYP PÅ DET INNAN......





/ NELLIE








Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

Tack fö svaren nelliegumman <3

2010-12-21 @ 22:06:10
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hur kan du ha en sån bra blogg och ha såå många besökare o kommentarer? :D Haha.. :P Kram :D <3

2010-12-21 @ 22:12:13
URL: http://hasthanna.blogg.se/
Postat av: nelly

du är helt grym nellie ! världens serisöt mets målmedvetna och grymaste tioåring ! fortsätt kämpa för en dag kommer du stå som vinnare

2010-12-21 @ 23:12:21
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Skönt att ponnyn blir bra snart! Hatar när en häst är sjuk. Min ena var sjuk hela sommaren och vad man mår dåligt då när man ser den lida :( Vad bra att din pappa kollade ponnyn iallafall. Men det blir snart bra igen Nellie ska du se ;) <3

2010-12-21 @ 23:15:58
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Ida Johansson :D

söt blogg :)



besök gärna min blogg : http://idajohaansson.blogg.se/



God jul !

2010-12-21 @ 23:54:32
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: Emma ! <3

Tack för svaret :-)

vad kul att du gör en video blogg till :D

och som en annan tjej hade skrivit att hon ville se dig sminka dig så kan du inte göra någon video blogg om det någon gång ?? :D

(bara om du vill så klart)

du är sötast <3



Kramis från Emma <3

2010-12-22 @ 08:58:28
Postat av: Mia

den där typ puma jackan du brukar ha,,, vart är den köpt ? :O

2010-12-22 @ 09:16:31
Postat av: Ida ♥

hejhej! jag vet att du inte känner mej. jag bor i stockholm.. men asså min kompis hittade din blogg av slump, sen visade hon mej den och jag gillar din blogg grymt mycke.. de gör min kompis också ;) haha. men asså du värkar ara en skit gullig tjej. du och adam va ju så grymt söta tillsammans, så tråkigt att de tog slut! :(

men asså din blogg är jätte bra! :) kram

2010-12-22 @ 10:26:25
Postat av: Alice

Hej:)

Tänkte bara fråga om hur man tar grönt kort? Vad skulle man göra och så? Och vad använder du för benlindor när du rider?



Kram Alice

2010-12-22 @ 10:33:15
Postat av: lisa;)

sv. Varsen nellie !<3

2010-12-22 @ 10:55:37
URL: http://fotonochtips.blogg.se/
Postat av: THÖRNER

tack för alla svar<333 dumt skrivet:(SORRY(k) LOVE U GUMMAN<33

2010-12-22 @ 11:10:04
Postat av: Fanny (L)

hejsan nellie :) <3



Jag undrar hur lång tid det tar för dig att blogga dina längre inlägg??



kram kram <3

2010-12-22 @ 11:32:51
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0