MIN underbara vän ALEX SVAR....

Chaa, alex här.. tänkte svara på era frågor nu, vet att det har tagit ett tag, men ja glömde av det.. xD



Postat av: clara
hur träffades du och nellie?
hur gammal är du ?
går du på någon sport?

Svar: Ja träffade nellie genom min kuzze gustav som var tsm me nellie :)
Jag är 12 år ;)
Ja går i fotboll, har även gått i ett antal andra sporter.. :)



Postat av: ae

Har du någon gång haft känslor för nellie. ?:)

Svar: Jag har haft känslor för nellie , det erkänner jag.. men inte längre




Postat av: Felicia :)

tänker inte ställa en fråga som alla andra, som antagligen lyder följande "hur är nellie enligt dig"..

Nej för du gästbloggar för att vi helt enkelt ska få reda på mer om dig..
så jag har två små pytte frågor (a)

1. Hur är du som person ? beskriv dig själv smått?(a)
2. Hur ska din perfekta drömtjej va ? och hur skulle du visa henne att du är intresserad ?

Måste även säga att du är sjuuukt söööt :$

kram

Svar: 1. Jag brukar ju vara rolig säger dom flesta.. sen är ja väl ganska nyfiken av mig ;)
         2. min perfekta drömtjej.. hmm.. asså väldigt svår fråga enligt mig, ja skulle väl försökt ta kontakt me henne på nåt sätt tror jag iaf.. ;P
         tack, tror jag [:


Postat av: jennifer<33

är du singel? du är fetthh snyggh iaf ;s' <33 §

Svar: jag har vart singel i ca. snart ett år  :) :S


Postat av: Sanna<3

Vad hände egentligen med: nellie, adam, tilde & alex grejjen???
Ni e ju aldrig mera???

Svar: personligt tror ja att det blev svårare o va me varann när ja börja ny skola o allt,, så mkt nya grejjer det hände på så kort tid o så.. hoppas de räcker som svar ;)

Postat av: Louise S

men du alex. vem e nellie??
håller me ovan, du e fedt söööt grabben


Svar: Joo, Nellie ee en väldigt speciell person, hon tänker alltid på alla andra i första hand.. alltså e hon väldigt omtänksam, hon är grymt snäll, asså ja kan skriva jätte mkt.. o ja tror ju redan att ni vet vem nellie e ;)

 


Postat av: amandahenriksson

chaaa !!

har du ridit nån av nellies hästar?
har du varitt med på en hoppträning elle tävling?

Svar: hahah, nej jag har faktist aldrig ridit någon av nellies hästar.. xd
Jag har vart me på hoppträning ja.. men inte tävling ;) men skulle gärna vilja :)



Postat av: fanny

en konstig fråga ;) hur lärde du känna Nellie?? :) Du é skitsööt;)

Svar: Läs mitt svar till Clara ;)

Postat av: Vilma :)
1. Hur länge har du känt Nellie ? :)
2. Hur träffades ni ?
3. Hur mycket betyder hon för dig ?

Okejj, lite andra frågor då!

4. Är du tillsammans med någon ?
5. Vem gillar du ?
6. Vilka sporter går du i ?
:)


Svar: 1. Jag har känt nellie i ca. 1½ år :)
2. Läs mitt svar te clara ;) :P
3. hon betyder massa för mig, men hur mkt vet ja inte :)
4. Nej , ja är inte tsm me någon :)
5. för tillfället gillar ja ingen :)
6. Ja går i fotboll ;D


Postat av: en på din skola

e du kär i nån just nu?


Svar: Nope, och har inte vart det på ett tag :)





Postat av: thilda<3

1.är det kompis/kärleks kännslor du känner för nellie?
2. om det är kompiskänslor så skulle du kunna tänka dig att ändra känslorna t kärlekskänslor ist? :P
3. tror du nellie gillar dig?
4. tycker du nellie e snygg.? vad skulle du ge henne fö betyg 1-10 (10 assnygg)

jahapp de va nog de, puss på er!<33


Svar: 1. Kompiskänslor, klart :)
2. nope,.. asså ja o nellie e nästan som syskon.. :)
3. Asså hon gillar mig som kompis, det vet jag.. men inte inom kärleken, det vet jag me ;)
4. Jag skulle ge henne en 10, absolut :D


Postat av: Moaaaa

1. Vilken skola och klass går du i ?
2. Hur blev du o nellz vänner??
3. kan du skapa en egen bloggis?

;)

Svar: 1. Ja går på Bleket, klass 6C :D
2. många sånna här frågor.., läs mitt svar te clara ;PPpP
3. Nesh, inget för mig ;) ni skulle bli missnöjda, minst sagt :P



Postat av: Elin
1. vad gör du på fritiden?
2. hur gammal är du?
3. har du ridit någon gång?
4. Bor du nära nellie?
5. Går du och Nellie i samma skola?
6. Hur länge har du känt Nellie?
7. Kan du beskriva dig själv?
8. vad är det roligaste du vet?

Svar: 1. På fritiden är ja me kompisar, spelar fotboll, elr sitter vid datan :P

2. Är 12 år ;]
3. aa, på Astrid Lindgren's värld när ja var 3 (Y)
4. Nej, tyvärr :S :)
5. Nope :( :P
6. Jag  har känt nellie i 1½ år :D
7. Jo som sagt ee ja rolig, enligt andra.. o ganska nyfiken o sånt ;)
8. Finns många saker som ee roliga,, men det roligaste är nog allt som har me fotboll o gö.. xd


Postat av: Joy

Hur gammal e du? :)

Svar: jag är 12 år ;)




Ja, det var allt ! hoppas ni blev nöjda ;P

/ alex, nelli`s best friend


Kommentarer
Postat av: Elin

Såklart vi blev nöjda :P ;)

2010-12-22 @ 15:15:27
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: AlexX

Den 3:e bilden tog du bara för att retas ;@@@@@@@

2010-12-22 @ 15:22:17
Postat av: Tilde

I miss you!

2010-12-22 @ 15:31:58
URL: http://matildeopsahl.blogg.se/
Postat av: erika

fy vad söt! :)

2010-12-22 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0