Min ponny e D R Ö M

GLÖMDE SÄGA ATT FÖRRA TRÄNINGEN VAR STELLA PIGG SOM EN RAKET. ASSÅ HON VA SJUUUKT HEEET. BOCKA & BUSADE HELA TIDEN.

MEN HOPPADE VATTENMATTA, TRIPPELBARR & MASSA ANNAT.
KAN SOM SAGT INTE SÄGA ANNAT ÄN ATT SITTA PÅ HENNES RYGG ÄR EN DRÖM, INGA STOPP, BARA FLYGA ÖVER ALLA HINDER !!!!

STELLA, JAG ÄLSKAR DIG...BA SÅ DU VET.
TACK FÖR ATT DU GÖR MIG TILL VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ !!!!!
DU FÅR MIG ATT KÄNNA MIG SÄKER & TRYGG I MIN RIDNING & DET GÖR ATT JA KAN RIDA BÄTTRE.
INGET E KONSTIGT ME DIG...DU BARA E POSSETIV TE ALLT & DET GÖT MIG SÅ LYCKLIG ATT JA GRÄT I BILEN PÅ VÄG HEM FRÅN FÖRRA TRÄNINGEN.

F*N VA DET BETYDER.......ÄNTLIGEN <3333



/ NELLIE


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Nellie,

du har en sjukt bra blogg, ville bara att du skulle veta det. men du, kan inte du skriva ett inlägg om vad presenten var, du vet, den för 500 kr ? :D



ha det bra.



www.tnm.blogg.se

2010-12-16 @ 18:09:36
URL: http://tnm.blogg.se/
Postat av: alizia

din häst är väldigt fin asså!

2010-12-16 @ 19:52:31
URL: http://darinfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0