mår verkligen bäst....men saknar mi papi.

ASSÅ MÅSTE SÄGA ATT JA MÅR SÅ JÄDRA BRA.
VERKLIGEN LYCKLIG.
PONNYSARNA E BÄST...DOM NJUTER AV ATT VILA LITE NU.
FAST INTE STELLA, FÖR HON E ÖVERLUYCKLIG NÄR TRASPORTEN RULLAS FRAM & HON FÅR ÅKA & HOPPTRÄNA...AAAAW MIN BÄÄÄBISH <33

HAR HAFT EN AS MYSHIG DAG IGÅR ME ADAM. VI KÄKADE GO MAT & CHILLA PÅ TYP.
FJANTAT OSS LITE FRAMFÖR KAMERAN...HAHHAFICK HAN ATT DANSA LITE ME;-)



ATT JA KAN VA SÅ VACKER - HEEELT OTROLIGT ;-)









IDAG BLIRE SKOLAN. SEN DIREKT TILL STALLET & RIDA 2 PONNYSAR UTE PÅ ÄNGEN I SNÖN.
GEVALIA & STELLA.
FIXXA ALLT SOM SKA GÖRAS I STALLET....SEN TAR JAG BUSSEN HEM.

*SAKNAR PAPI SOM E I STOCKHOLM DENNA VECKAN :(*

PÅ LÖRDAG SKA THONNISEN TE DOKTORN....BÄBISH



SNYGGVE RIDER I JOGGINGBRALLOR PÅ STELLA...HAHAHAHA







/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: mandah :D

skrivit om dej på min blogg, kolla gärna :D <3

2010-12-03 @ 08:38:51
URL: http://bbaramandah.blogg.se/
Postat av: Linn

Så söta tsm! :D <3

2010-12-03 @ 14:49:36
Postat av: Sanna<3

Nellie, jag tycker du alltid är glad & otroligt duktig på det du gör.

Jag e imponerad. Verkligen.

Syns att du & adam inte bara är kära utan riktiga vänner.

GO GIRL""""

2010-12-03 @ 15:06:23
Postat av: Feliziiiiaaa

Nelliie, guud vad du och adam är söta tsm, det är sjukt !

att man kan va 10år, respektive 12, och verkligen ha ett sånt seriöst förhållande som ni två, det är det inte många som lyckas med ! , jag själv är 16 och har haft 2 seriösa förhållanden, men inte lika seriöst som erat. Trots att du bara är 10år ser jag upp till dig.

Du är en tjej som man verkligen blir glad av .

Jag har följt din blogg enda sen starten, och jag älskar den!

Man blir så glad av dig och det du skriver.

Jag har mått dåligt sjukt stor del av mitt liv, och när jag säger dåligt menar jag verkligen dåligt, men tack vare dig och din blogg har jag kämpat mig upp ! Nellie Berntsson, you are my hero !

Fortsätt kämpa och ha drömmar tjejen, du kommer gå långt !



Kram

2010-12-03 @ 16:25:19
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Om du bara visste hur avundsjuk jag e på dig :(

Det räcker att jag säger så.

Men måste bara tala om jag får inte nog av att se på videosarna på er två.

Helt jäkla galet.

Jag känner en otrolig känsla inom mig när jag ser er.

Jag känner mig så..Jag vet inte vad det heter..

Men ååh. Jag bara önskar att jag hade ditt liv... <3

2010-12-03 @ 21:25:03
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ballerrrrrrrrrrrrrrr ballerrrrrrrrrrrrr ina nellie

2010-12-23 @ 23:06:15
Postat av: Elin

är du kär i honom? hur många gånger har ni pussats? tycker du det är roligt att ta bilder när ni pussas?

2011-01-05 @ 19:44:16
Postat av: Elin

är du kär i honom? hur många gånger har ni pussata? tycker du det är roligt att ta kort när vi pussas? vill du att alla ska se när ni pussas? :D

2011-01-05 @ 19:49:54
Postat av: Julia

är du kär i han?tycker du det är roligt att pussa han? tycker du det är roligt att ta kort när ni pussas?hur många gånger har ni pussas?svara snabbt:D

2011-01-10 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0