Kommer satsa på MIN blogg ÄNNU MER!!!!!

TopClass (L)

Nellie Berntsson

Vet att jag har sagt detta nästan hundra gånger till dig , men du är verkligen en tjej som jag ser upp till.
Du är en av dom underbaraste tjejerna som jag nånsin känt. Visst, du är precis som alla andra , en helt vanlig tjej. Men du har ändå något extra , som gör dig speciel.
Ingen är perfekt , men du är riktigt nära. <3
När jag ser dig blir jag alldelles varm i kroppen, och känner mej så glad. Du har en energi som smittar av dig ;-)
Visst, jag känner dig inte som alla dina bästa vänner kanske gör.
Men , jag tycker ändå , att du betyder sjukt mycket för mig.
Vill träffa dig, och bara krama dig, så underbar är du.
Om alla tjejer hade vart som dig, hade de vart så himla underbart över allt.
Du är lika snäll mott alla ( som jag känner , för du är verklilgen de )
Allt du gör, är så
T O P C L A S S !

Aldrig sätt en tjej, som är såppas mogen för sin ålder som du är .
Du tar ett sånt stort ansvar, tar hand om alla dina hästar själv.
Åker till stallet och tar hand om dom nästan varje dag. Och ändå hinner du ha världens bästa blogg som någonsin funnits.
Nellie, jag vill att du ska veta, att vad som än händer, så kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta.
Och jag kommer alltid att finnas för dig, vad som än händer
Var, När och Vad som hälst.
Så finns jag alltid. <3
Nellie, du ska veta hur fin och snäll du är , du så j*vla snäll , och finast på denna jord.
du ska bara veta hur många som ser upp till dej, jag vet , att en dag kommer du vara stjärnan som sitter och skriver aoutografer och tävlar med dina fina hästar.
Jag nästan vet att de kommer bli så .
Om jag skulle skriva om dej mer, så skulle jag nog skrivit hela dagen o natten.
Men jag vill att du ska veta , vad som än händer
Så kommer du alltid, ha en stor plats i mitt hjärta, och jag kommer alltid att se upp till dig. <3

TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN




den lilla flickan, med det STORA hjärtat

Okej, eftersom jag inte har något vettigt att skriva i min blogg för stunden, kan jag lika gärna skriva om en tjej som verkligen inspirerat mig till att våga tro på mig själv, och kämpa för det man vill ha.
Nellie Berntsson är en 10årig liten tjej, men med ett sjukt stort hjärta, och världens intresse för hästar.
Hästarna är det hon brinner för, och vännerna, och framförallt hennes stora kärlek Adam.
Jag har "känt" Nellie i ungefär lite mer än ett år nu, tack vare att en kompis tipsa mig om henne och hennes bilddagbok. Jag började kolla igenom bilderna, och min första tanke va "gud vilken söt tjej", jag började kommentera bilderna, och man fick alltid ett sött svar tillbaka.
Efter ett tag började hon blogga, och jag började läsa, det var för ca ett årsen, och jag har gått in på hennes blogg minst en gång per dag sen start.
Jag får inte nog helt enkelt !
Att en 10årig flicka, kan va en sån stor inspiration för en 16åring, är inte riktigt klokt, jag trodde inte det va möjligt, men det har jag lärt mig nu.
Jag trodde heller inte att man kunde hitta den stora "kärleken" i så pass ung ålder, men jag hade helt fel.

En annan sak med nellie är att hon är så målmedveten och verkligen vet vad hon vill med sina hästar ! hon tränar, tävlar, tränar,tävlar, ja så ser hennes schema ut, men jag har ALDRIG hört henne klaga.

Jag skulle kunna sitta i timmar och bara skriva positiva saker om den här flickan, för det finns så mycket att säga!
Men det jag egentligen ville säga va : Nellie, fortsätt kämpa och ge aldrig upp! Hur tufft det än kan va, hur många motgångar du än stöter på, ge aldrig upp, för du kommer gå riktigt långt gumman!
                                                                                                                                                       
www.nellieberntsson.blogg.se

TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN





VET NI. KOMMER SATSA ÄNNU MER PÅ MIN BLOGG NU.
MIN EGNA BLOGG....NI LÄSER - JAG SKRIVER.
NI GÖR ATT JAG VILL ATT MIN BLOGG SKA VÄXA ÄNNU MER.
INGET KAN FÅ MIG PÅ ANDRA TANKAR NU, INGET.
SPELAR INGEN ROLL VA NÅN SÄGER ELLER NÅN GÖR.
MINA UNDERBARA VÄNNER, FÖRÄLDRAR, NI SOM LÄSER...ALLA STÖTTAR MIG BAKOM MIN EGNA BLOGG.
FINNS DET NÅN SOM INTE GILLAR DEN, SLUTA LÄS, INGEN BLIR GLADARE ÄN JAG. HÄR PÅ MIN BLOGG E ALLA VÄNNER SERRÖ....INGET SKITSNACK & SÅNT.
SÅ KAN DU SOM LÄSER HÅLLA DIG TILL ATT VA EN SANN & SCHYSST VÄN. SOM TROR PÅ DIG SJÄLV & STÖTTAR ANDRA...DÅ KAN DU STANNA KVAR.
FÖ MITT MÅL ME BLOGGEN.......E AMAZING!!

NU KÖR VI.

/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: clara

så sant ! allt dom skriver är sant ! du är grym nellie remember that ! önskade jag hade tid så jag kunde skriva till dej PÅ RIKTIGT hur jag känner. men nu har jag ju inte d . :(<3

2010-12-04 @ 12:30:50
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: shalalalalalalalala god jul

Tycker det är tragiskt att en viss ponny morsa går omkring & snackar illa om dig Nellie.

Finns inget stopp på denna "hat" maskinen vid namn, jag gärna skulle vilja tala om för dig.

Jag har själv vart utsatt för denna människa tidigare, men hållt mig undan henne & hennes "anhängare" nu en tid.

Hon e sjuk & jag hoppas att du vet bättre än att lyssna på henne.

ALLA pratar om henne när hon inte befinner sig på plats också för den delen.

Men du e tuff & kämpa på me det du gör.

För tycker du är unik & väldigt liten speciell tjej.



( lämnar min mail om du undrar över ngt )



/ shalalallalalala god jul

2010-12-04 @ 12:38:48
Postat av: Sanna<3

Lilla gumman. DU är helt galet cool. Ser dig varje dag i kållekärr när du ska ta bussen med Smilla & hennes kompis.

Så duktig du e. Hejjar på alla som säger hej :)

2010-12-04 @ 13:35:21
Postat av: Felicia

vartenda ord i det inlägget är sant Nellie !

du är min idol bruden ! <3

2010-12-05 @ 00:21:46
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0