Ja våga...här kommer svaren!!

Sanna<3

Hej gumman. Dom killarna som var med på er kväll vilka var det??
Eller vet vem alex är, men han den andra??
Är det ditt ex??
Ä de nåt på gång mellan er 2?
hihi nyfiken

Hej Sanna!!
Dom killarna är Alex, min bästa kompis. Han den mörka. Han vet allt om mig ALLT<33
Den andra han som dansar e G..kallar han ´G..men han heter Gustav. Vi var ihop 5 månader innan jag & **** blev ihop.
Menar du mellan mig & G ??? haha...kanske d ;-)


Ebba

Jag tänkte, har du mer kompisar som är äldre än dig eller mer som är jämn åriga eller yngre (: ?
Och en till fråga ;p
Vilken ponny känner du att du har utvecklats minste med och mest ? (:

Hej Ebba!!
Nästan alla mina vänner är mellan 12 & 15 år. Så åldre än mig ja.
Mina tjej kompisar i klassen finns jue klart med.
HELT klart Stella. För jag har fått en helt ny ridstil me henne. Inte bara sitta & bromsa...utan rida på liksom lite mer.
Så Stella <33


hur långt gick du med din kille?

/ anonym

Hej fegis anonym.
Vi GICK hem till mig ;-)


Hur gammal var din pojkvän? var han äldre än dig?

/anonym

Hej anonym. Om du menar **** var han 2 år äldre.



Har du haft någon annan kille än Adam?

/ anonym

Hej anonym igen.
Japp....G innan i 5 månader.

Har du druckit alkohol, rökt eller snusat?

svar: röka e snuskigt äckligt snusa med.....så NEJ

Har Adam en annan flickvän nu?

svar: Vem e adam???

Hur lång är du?

svar: men venne säkert nu..1,47 kanske

använder du foundation?

svar: ibland, ibland inte....

Varför är det viktigt för dig att ha en kille som är äldre än dig?

svar: För att ja e äldre i mig själv & har haft 2 långa förhållanden med fina mogna killar innan. Asså äldre kille...that`s it.

Hur blev du och Adam tillsammans och hur gjorde ni slut?

svar: Vi blev ihop för att vi blev väldigt kära.....det tog slut för att kärleken tog bussen till Norrland & kom aldrig tillbaka;-)

Malin

Hur länge tror du att du kommer ha Thonna? :)
Hur e dina känslor för Gurra? :) <3

Bloggen e super grym :D <3
kram kram

Hej Malin!

Thonna...hmm ingen aning, får se hur denna våren funkar för oss 2 ihop.
Gurra....hmm...ja du...hehe ;-)
Tack för du diggar min blogg <33


: johanna

hejhej!!=) jag är också tio år och jag rider mehh men det var inte det jag skulle säga !!:p

Frågan var:Asså hur mycket betyder dina bloggläsare för dig ?? bara undra??

Hej Johanna.
Mina bloggläsare betyder sååååå mkt. ALLA ni diggar ja sjukt mkt kan ja säga.


Emma

1. vad e det du vill ta med dig från 2010 ?
2. e det nån ponny som du verkligen känner att du kommer komma någonstans me ?
3. vad e din dröm just nu ?

din blogg e bäst och du e den sötaste och finnaste människan på jorden ! :)

krammizar

Hej Emma!!!

1. Att det finns inget förevigt....allt har ett slut. Ponnysar växer man ur, kärlek dör, vänner kommer & går...a du fattar nog.
2. Stella.
3. Att det skall funka för mig nästa åt med stella & thonna. INGA mer 999 resultat & ja hoppas att dom e friska!!

Tack snälla fina underbara du!



: stina

hejsan nellie , du har en jätte bra blogg men iaf har du mer kompisar som är älde än du själv och vill du ha kompisar som är äldre än du själv ??

Hej Stina.
Dom flesta e äldre...ja <3


viccy :)

kan jag få ditt nr hihi?
hade vart kul att lära känna dej för jag känner jätte många i din släkt o har bott grannar med dem :)

Hej Viccy.
Nepp ja ger inte ut mitt nummer......ok :)


: Elin

1.Tycker du att du är duktig på engelska ? 2.har du någongång funderat på någon anan sport än hästar ? Vadå för sport isåfall?
Från Elin :-)

Hej Elin.
1 ja det tycker ja faktiskt för att vara 10 år!!!
2. hm....nepp ja e en rid tjej...that`s it


Ella<3

Har du nån gång tyckt såhär:
När du var ihop med nån, så gillade du nån annan MER?<3

Hej Ella....bra fråga. Mitt svar är ja, tyvärr.


: anton

e du kär i nån nu?

Hej Anton. Kanske de ;-)


Hej, jag älskar din blogg till att börja med <3
Men har en fråga till dig, så här kommer den:
Hur fick du så många läsare?

Hej, tack så mkt gumman.
Jag vet inte riktigt. Skriver knasiga saker..tar mkt bilder, inga hemligheter...mkt känslor...& sen uppdaterar ofta!


FELIZIA

Vem inom ridningen har du strörst respekt för & litar på???
Go girl...du e amazing in all u do

Hej Felizia.
Finns bara 1 svar på det, MIN TRÄNARE KRISTIAN.


: amanda henriksson

Brukar smilla va med dejj o dina kompisar?
Vad tkr dina föräldrar om att du bloggar?

vilken av dina ponnys tkr du har mest kapacitet?

du e grymt duktig nellie o du e ffan min idol! så sjukt vacker e vad du e!! du är en ängel utan vingar!!<333

Hej fina amanda.

Naaaa...ja slipper ofta smilla om ja kan;-)
Mina föräldrar e stolta över mig & min blogg.
Svårt att säga om ponnysarna....men kan inte svara på det än.



Jennie

Hur gammal är du? :)

Hej Jennie, jag är 10 år.


Julia =D

Hur många år är Stella, Thonna och Gevalia??
Hur hög är Stella, Thonna och Gevalia??

Hej julia.

Stella är 7 år 1,30 hög
Thonna är 11 år & 1,30 hög
Gevalia är 14 år & 1,23 hög


: "torslanda"

tja. känner din kuzze.
läget då??
qute are you

Hej Torslanda!!
Hälsa David då......jo tack allt e bra!!
Tack.


: hejjj

Gillar du någon kille extra mycke?

svar: Ja..tror d


: fe

har skrivit om dig i min blogg,haru tittat?? ;-)
feliciagransmarker.blogg.se

Hej felicia.
Ja såg det...sååå himla fint skrivet gumman <33



Maia

hej nellie :) <3

Jag undrar 2 frågor :)
1. har du gått på ridskola ? isf vilken ?
2. om man skriver till dig på msn vfr svarar du inte ?

Hej Maia.

Japp det har jag, tjörns ridklubb & valsäng.
För ja e ofta inne korta stunder....men ska svara det lovar jag!!



haha har du inte tagit den bilden från viggos blogg?;)

svar: jajjamensan <33

Fanny (L)

hej nellie (L)

hur äre??
har ngr frågor:

1. gillar du banan?? :)
2. gillar du äpple?
3. gillar dina hästar bananer eller äpplen??
4. vem vill du gå längst med, stella eller thonna??

ok, kom inte på fler frågor nu. kommer nog fler framöver ;)

p.s. har frågestund på min blogg också ;)

kika in om du har lust ;) <3

kraaaaam <333

Heeeej Fanny!!

1. Japp
2. Japp
3 Äpplen :)
4: båda klart <33


: Filippa! <3

Hur många rid tävlingar har du vunnit!?
Ps. Älskar din blogg oh du ä sjukt fin! <3

Hej Filippa.
Ohh ingen aning faktiskt.
Tack sååå mkt gumman.


Malin

Har du känslor för nån idag??

Hej Malin!
Mmmm de har jag.


: moa

Säg en 3 snygga nellie killer i din stil

Hej Moa!!

Då ska vi se....hahahah

1. victor piepenburg
2. jacob ling vannerus
3. ulrik


Rebecca :)

Hej....
Hur gick det igentligen till när det blev slut mellan dig och adam???? asså vad hände lixom då??

Kramizar Rebecca

PS. din blogg e as grym!!!.DS

Hej Rebecca.

Adam betedde sig skit. Punkt.

Tack snälla du.


: wilma gustafsson

kan du och jag vara med varandra någon dag??

P.S. Älskar din blogg oh du ä sjukt fin! <3

svar: Hej wilma...ja då gumman. <33


Elin

1.Alla säger att stella är en B-ponny men jag tror att hon är en C-ponny, så jag undrar är hon en C eller B-ponny?
2. Vad tycker du om min blogg?
3. Har du långa skoldagar?
4. Har du någon gång testat galopp? Alltså galopp grenen. ;)

Hej Elin!!

1 Stella är B ponny.
2 jätte bra..läser den.
3. 2 lång dar i veckan
4. Nepp...men med gevalia hade det vart sjuuukt bäst asså. Hon e snaaabbbbb.


Hannah

Okejj :)

Hm..Rider du varenda dag eller finns det dagar då du lixom bah skiter i det?

Svar: Nu e jag ÄRLIG....haha vissa dar....men INTE ofta skiter jag i det ;-) haha


: jossan

1. Hur blev din blogg så stor?? alltså, hur gjorde du så att folk skulle upptäcka din blogg?
2. var noppar du ögonbrynen eller gör du det själv??? något tips så det blir snyggt? hihi lite konstig fråga kanske..
3. Vilken är din naturliga hårfärg???
4. När började du färga håret??
5. Vilka är dina fem bästa vänner?
tack för bästa bloggen nellie! :D

Hej Jossan.

1. Ja skrev & skrev...sen kolla ja mkt andra bloggar & kommentera o så.
2. på en salong.....men fixxar hemma själv me. MEN GÖR INTE FÖ TUNNA
3. mörk blond typ
4.i somras....jag slingar
5. Alex, Tilde, Nellan, Gurra, Ella

Puss




MASSA ÄRLIGA SVAR.......HOPPAS NI BLEV NÖJDA!!!!

/ NELLIE BERNTSSON


Kommentarer
Postat av: Natalie Nygren

SV: Jag tror att själva staden heter Lund och det ligger väldigt nära Malmö.

Det var jag och min kompis rebecka och hennes lillasyster som väntade på hennes föräldrar för vi skulle ut och äta. :) Det är okej att vara nyfiken Nellie Hihi :P

Kram på dej <3

2010-12-29 @ 21:27:09
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Tilde

Ah.. det blev jag verkligen :D <3

2010-12-29 @ 21:28:22
URL: http://tiildeeb.blogg.se/
Postat av: Tilde

Sv: Näe det är inte min TYVÄRR :P <3

En fråga skulle inte du kunna tipsa mig i din blogg?

Skulle betyda så mkt verkligen :)

Har inte så bra statistik och sådär :S

KRAM <3

2010-12-29 @ 21:31:02
URL: http://tiildeeb.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tjockt nice frågestund. Att du är ärlig uppskattas!! :)) Älskar frågestund asså ;)) <33

2010-12-29 @ 21:35:53
Postat av: Liza

SV; Hahah ja han är het han :)

Hur är med dig då nellie? <3

2010-12-29 @ 21:45:12
URL: http://grymalizaaa.blogg.se/
Postat av: kovacevic

svar: aaw, tack sötnos! kan inget annat än att säga att du är grymt duktig du med! :)

2010-12-29 @ 21:50:19
URL: http://ellenemina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar din blogg :D Kan inte du ha frågestund lite oftare? Kram <3



//Hanna

2010-12-29 @ 21:52:17
URL: http://www.hestiisar.bloggplatsen.se
Postat av: Emma å Alexandra<3

Svar: Ja, det har vi verkligen haft! :-)

Har du haft det bra själv gumman?

2010-12-29 @ 21:54:42
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/
Postat av: Fanny (L)

bananer och äpplen är hett (Y) <33

2010-12-29 @ 22:09:56
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: wilma gustafsson

Hej!

kan du ringa mig du får mit nummer 0706896151 och säg att det är du tack kram och puss på dig gumman<3333333333333

2010-12-29 @ 22:14:36
URL: http://loveyouadam.blogg.se/
Postat av: alexX

Haha, bananer o äpplen.. där tänkte inte ja på nåt annat..(A)

2010-12-29 @ 22:14:41
Postat av: Malin<33

grymt imponerad att du orkar sitta uppe & svara på alla frågor! :D<3 Du är min idol, underbara människa:)

2010-12-29 @ 23:14:31
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Ella<3

Shit! hur orkade du svara på alla dem?<3 Du e bara grymamast!<3



& ja jag bev as nöjd med alla svar<333:)

2010-12-30 @ 13:09:57
URL: http://ellaofc.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Hehe , kommer inte ihåg om ja har svarat, men isf får du två svar. ;)

Jag bowlar i strike & co , i gamlestaden.

Och ja e besviken på mej själv.

2010-12-30 @ 16:23:05
URL: http://sqqfia.blogg.se/
Postat av: Ella<33

Skriv gääääärna en fråga på min blogg:)<33

älskar dig o din blogg<3

2010-12-30 @ 17:47:00
URL: http://ellaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0