E ni DÄ elle what??

Känns som de va 1000 år sen ja blogga PÅ RIKTIGT.
Håller min blogg på att bli en sån där:
Tja bloggen, har inte tid att blogga nu....men charåå??

Nej...aldrig. Får skärpa mig asså. Har byggt upp min blogg att bli bättre än så@@@
SÅ skärp mig NU!!

Men det vart MKT som hänt i mitt lilla liv på senaste.
Min bästa vän & storebror macho somnade in på lucia & det var väldigt jobbit fö mig asså.
Har aldig upplevt nåt sånt hemskt EVER.....tog sjukt hårt på mig. 
SEn i samma veva blev ja sjuk & kroppen ba : slogs ut..feber. omt i halsen & typ ONT i kroppen.

Nån  fråga hur ja gör me min hästar nä ja e sjuk.
Asså beror på.....hur sjuk ja e. Hästar har man ju även om man e sjuk.
Men idag tar mamma & pappa stallet & går ut & går med Stella & Thonna. Smilla rider Gevalia.
Elle gevalia får la ta på sig skridskor & hjälm TYP is bana i paddokken ;-)
Så vi hjälps åt. Men jag försöker rida nån varje dag.Klart.
Ja e INGEN gnällpåtta som gnäller vid minsta lilla.
Ja kniper ihop & kör på!!! HÄST TJEJ""
GNÄLL e inget för Nellie Berntsson - NOWAY

Mina mål för ponnysarna 2011

Sieverholms Thonna

Få det att fungera. INGA motgångar som inte ger medgång oxå.

Få stabila nollrundor i LB & LA, inga konstigheter.
Att det ska flyta mellan oss 2. Köra typ 5 starter åt gången & sen typ prata & kolla hur det gått.
Men inga mer 999 resultat accepteras inte.
Ja får bättra på min ridning & ponnyn får bjussa.
Älskar Thonnisen <33



Gevalia:

Att hon ska ta en ny liten ryttare med fina resultat uppåt i klasserna.

Men tyvärr inte me mej.

Älskar dig Gevalia <33



Stella:

Målen med henne är redan uppfyllda.

Att vi är ett team & jobbar ihop hon & jag. Att jag litar 2000000% på henne när jag styr på ett hinder.

Det ger mig trygghet & känna mig säker <33

Det MÅLET räcker för mig <33



Mina mål över mig själv 2011

Ridningen:

Jobba på att bli snällare i handen & jobba mer med benen. Hitta en najs balans i ridningen mellan alla 3 ponnysarna.

Våga LITA på mej själv & ponnysarna.

Massa mer......

Mig själv:

Våga tro på mej själv i allt jag gör.

Kasta pucko kompisar som jag gett as mycket till men fått NADA tillbaka i soptunnan & stänga locket 4 good. @

Umgås med mina nära vänner & satsa ÄNNU mer på ridningen.

Kämpa PÅ med bloggen....hahaha sorry;-)



Adam:

Lovestory fortsätter såklart........<33



Mami & papi:

Visa mer att ja älskar er <3333



Skolan:

Kämpa på med matten....



Tror att det är mål som går att nå.
Inget konstigt alls.....har redan tjuv börjat ;-)
Umgås med vänner som ger tillbaka & visar mami & papi att ja älskar dom.
Kämpar på med ponnysarna. Bloggar så gott ja kan ;-)
A ni ser.....2011 kan börja jue!!!



Puss till ALLA ni <33

Sen passa på att läsa detta, såååå fint <3333 TRYCK




Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 13:15:27
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: julia

du är mer än underbar,nellie ♥

2010-12-16 @ 13:22:23
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Hedda

Såg dig hos stefan i ondags, vad gjorde du där?

:)

2010-12-16 @ 13:36:41
Postat av: Elin

Har man häst så har man stämmer verkligen. Som många säger "har man köpt häst är det itne en hobbi längre då är det en livsstil". Det stämmer verkligen :)

2010-12-16 @ 15:18:21
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

Det var massa bra mål !

Vill du ha ett tips att träna balansen med ? <3

2010-12-16 @ 15:41:49
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: jossan<3

dt e jätte bra mål!



du kommer uppnå alla!_:D<33

2010-12-16 @ 17:22:06
URL: http://jossanthestar.blogg.se/
Postat av: jennifer:

hur hög är gevalia ? jag kke kan hjälpa dej med henne:)<3

2010-12-16 @ 17:54:23
Postat av: alizia

det va bra mål!

jag har typ samma mål som dig i ridningen på min lila ponny

2010-12-16 @ 19:48:36
URL: http://darinfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

kan du inte ladda upp bilder på dina föreldrar,

skulle vara kul att se hur dom såg ut! :)



2010-12-16 @ 20:32:06
Postat av: Anononym

Hej ^.^

Bra mål Nellie ;D

Men varför ska du sälja Gevalia? :´(

2010-12-17 @ 09:57:48
Postat av: Hannah

Såg att ni hade Gevalia till salu på en hemsida.

Hon såg verkligen jätte bra ut!

Skulle vilja ha henne som fritidshäst!



Synd att du ska sälja henne iallafall,hon verkade passa riktigt bra med dig!

2010-12-17 @ 16:28:14
URL: http://jumpingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0