Skit i d då

Fan du vill att vi ska va vänner......säger du.
Ja försöker o va schysst o så.
Messar dig & har ringt dig......men du kan ju inte ens svara på ett vanligt sms????

Så ja lägger ner d.........då e vi INTE vänner nu då. NÖJD???
Men SKICKA INGA MER SMS TILL MIG NU DÅ.

* du vet vem du e *



Asså försöker bara va nice så alla ska va nöjda o glada <3<3
Men snu ska ja kolla på filmen igen.....som e braish.
Imon ska ja fixa Gevalia så hon blir söt för alla kill ponnis på söndag på tävlingen <3<3
Fiiiina tjejen <3<3


/ Nelliieeee   

Kommentarer
Postat av: tilde

vem?



inte jag va! Hittar inte min telefon ju!

2009-12-26 @ 10:23:48
Postat av: Elin

är det jag??

Vem är det??

//Elin

2009-12-27 @ 19:24:37
Postat av: Anonym

är det jag??

Vem är det??

//Elin

2009-12-27 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0