Nellan....sååå saaant <3<3

Denna text tog jag från Nellans BDB, den är asså skriven av henne:

 

Denna bilden är också RÖD, röd står för kärlek och jag älskar kärlek, o kärlek är inte när man är med varandra 2 gånger i månaden och att man har pussat han/hon 1 gång, det råkade jag ut för o det är inte roligt då kan man lika gärna vara vänner, kärlek är när man inte kan vara ifrån varandra och man pussas o annat varje gång man är<3


Det är iallafall så jag vill ha det;)




Såååå sant. Vi tjejer lägger ut massa bilder på bdb på att vi älskar våra killar & att vi inte kan leva utan dom?
Eh okey......men gö dom det för dig????
Inte lika ofta va???
Ne...precis......

Kan inte vi tjejer sluta jaga desa killar o låta dom jaga oss??

Dom kan la lägga ut bilder på oss elle.....att vi e de bästa o att dom älksar oss elle???


Vet en kile som min kompis va ihop me.
Han typ vile aldrig va me henne o så...hon bad han typ: snäälla kan vi inte va o så.
O han ba.....nee de går inte ida ska spela hockey......aa helt okey.
Men han fråga typ inte en enda gån om dom kunde va????

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK :(

Man vill la va me den som man e ihop me elle??????

Adam & Jag vill typ ALLTID va så OFTA vi kan.....alltid går inte - men ofta <3<3<3
Ja e på hans träning o han min ibland <3<3<3<3<3<3<3

De e LOVE


Så nellan....bra att du dumpa den losern;-)hihihihihi

& satsar på du vet vem...hahaha <3

så komentera nu & skäll om ni vill.......

/ nelliiieeee 


Kommentarer
Postat av: Nellan

Nellie du har faan HELT rätt<3

2009-12-28 @ 16:01:44
Postat av: Gustav Alexandersson

Håller med jag kan gjärna ta det seriöst om det är så!

2009-12-28 @ 16:06:52
Postat av: lisa:)

japp du har helT rätt:) för men simon har ej bdb och så men han skriver och så:)<33

2009-12-28 @ 17:58:34
URL: http://lolisososas.blogg.se/
Postat av: lisa:)

japp du har helT rätt:) för men simon har ej bdb och så men han skriver och så:)<33

2009-12-28 @ 17:59:34
URL: http://lolisososas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0