Näst sista dan på året......hejdå 2009

2009......fan va mycket det hände det året.
Massa nya vänner.......

Tilde, som jag haft AS kul med....Nellan & jag började hänga as mycket. Alex ska vi inte prata om...vi har hörts varje dag sen maj typ. Gustav J...min 1:a riktigt stora kärlek....många skratt & tårar<3
En sommar som var HEEELT galen typ - love till den. Massa roliga vänner på bdb.
Fick min underbara ponny Gevalia & började träna för Camilla.
Utan henne, så hade jag aldrig vart där ja e ida <3<3<3<3<3<3
Träffade söta Linn H & hennes fina KP <3
Massor av roliga tävlingar under året.....som både gick bra o dålit.
Inez & Doris som vart med nästan på alla tävlingar tillsamans<3<3
Adam.....ja ni vet....vem vet vart the love story ska sluta <3<3<3<3<3
Alla roliga träningar vi kollat på S.I.K.....haha undra varför????......;-)

Hoppas att alla ni & många mer hänger me mig in på 2010.......i want u 2 <3



DAGENS NELLLIIEEE

DAGENS LÅT: LOVE ME LIKE I NEVER LEFT, WHITNEY FEAT AKON

DAGENS KLÄDER: TEAMSPORTIA JOGGING & LINNE

DAGENS HUMÖR: DOWN, SJUK :(

DAGENS SMS: ANDAS DU INTE???

DAGENS DISS: IGÅR KVÄLL........MELLAN MIG & ADDE :(

DAGENS HISS: ETT SMS: JAG VILL DET MEST AV ALLT, NU ÄR DET UPP TILL DIG<3


HEJDÅ ALLT DÅLIGT SAOM VAR 2009...........

/ NEELLIIIEEE 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0