Hola senoras !

Uppe sjukt tidigt, för pappa e utomlands & mamma jobbar.
Ska hjälpa lil sis med allt & sen ut på promenad med fridolf.
Promenera till skolbussen....ja & allt de dära :)
Idag blire ingen hoppträning för jag tävla i söndags....aldrig hoppa 2 gånger / vecka!
Ajja bajja @!
Blir hen efter skolan, för att fixxa mat till mig, syrran & Anna.
Gå ut me Fridolf, sen drar vi till stallet& rider & fixxar det.
Ska nog ha klart allt till mamma kommer hem ikväll :)

Nån som sa att jag var slapp & bortskämd??
Naaa skulle inte tro det va?
Jag gör garanterat MER än många andra i MIN ålder.
Okey...fattar att jag får mer oxå. Så de går la på ett ut elle nåt? xd
Längtar redan till helgen. Ska bli riktigt chill....
INga planer at all..BARA slappa. Vila. Va med vänner....



Tror att bloggen kommer att flyttas denna veckan.
Det skulle ta ett TAG ? att flytta över allt.
Men jag lovar att höra av mig till er innan ...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Just nu så har jag lagt ut en ny gissa ryttare på min blogg! Den som gissar rätt får en länkning!



För att komma till inlägget: http://linneaalatalo.blogg.se/2011/september/gissa-ryttaren.html



/Linneaalatalo.blogg.se

2011-09-06 @ 08:11:40
URL: http://linneaalatalo.blogg.se/
Postat av: Emilia

Heej Nellie! Hoppas du ha det bra och är taggad inför Ljungby NA :D ska bli grymt kul att se dig och Stella Irl då jag bor i lilla ljungby ^^ Kommer hålla tummarna för dig!



Du är go tjejen!

Ha de bäst!



// Emilia

2011-09-06 @ 08:31:17
Postat av: Stella

Men Nellie då bloggen är ju redan helt flyttad och har varit det ett par dagar ;) <3

2011-09-06 @ 08:40:21
Postat av: emma

Jag tycker det är bra att du hjälper till :) Jag tycker nästan det är självklart att man hjälper till hemma om man kan. Även om man får ngt tillbaka eller inte.. sen har du turen att få mycket vilket är kul :D

2011-09-06 @ 09:27:27
Postat av: Anonym

klart du kan hoppa fler gånger per vecka..

Varje dag är inga problem, problemet ligger ju i höjderna.. MEn träning med gymnastikövningar är ju inge prob...

2011-09-06 @ 09:41:01
URL: http://ylang.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur gammal är du? ;)

2011-09-06 @ 10:07:02
Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Roligt och få en nystart

2011-09-06 @ 11:24:30
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: anonym

när börjar ponnyakuten visas?

2011-09-06 @ 13:34:06
Postat av: pownie

Vi älskar din blogg, läser 24/7 :)

- anyway tänkte tipsa om frågestund på min blogg.

Bloggen är inte gammal runt - 1/2månader skulle vara kul om du kom på några/någon fråga :D

http://powniebrudarna.blogg.se/2011/september/fragestund.html

Postat av: Ida Thomasson

Tycker du e as bra förebild. Du e SJUUUKT cool för att va 11 bast. Jag menar fixar allt när mamma & pappa e borta, tar hand om syster din & aa de går inte att beskriva.



Jag skulle inte gjort desamma när jag var 11... men jag önskar att jag hade varit precis som du när jag var 11. Man lär sig så mycket på din blogg.



Du e grym tjejen kom ihåg de creed till dig :D <3



hoppas de går bra för dig :)



KRAM

2011-09-06 @ 15:00:02
URL: http://idathoomasson.blogg.se/
Postat av: amanda h

du är galet duktig♥

du gör så galet mycket mer.. än vad många i min ålder inte hade pallat i 3 dagar..

du älskar detta.. det märks.. du lägger ner ditt liv på detta..

att vara 11 år♥ och vara så duktig,stark och målinriktad som du är fruktansvärt coolt♥

du glömmer inte vem du är.. du är Nellie.. och ponnysarna är ditt liv.



Det jobbet du gör♥

är tufft och svårt.. du förtjänar allt annat!

du är så otroligt bra på det du gör!

låt ingen säga imot dej gmn!

kram på dej♥

2011-09-06 @ 15:24:36
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: sofia

hej . hur gammal är du ??

.....smile.......

<3 ps. adam va på mitt handbolls läger i sommras .

( sävehofcamp )

2011-09-06 @ 15:39:31
Postat av: Sara

fin blogg du har :D

2011-09-06 @ 15:58:51
URL: http://seran.blogg.se/
Postat av: Elin Velbööö

vad heter "Smilla" igentligen?

2011-09-06 @ 17:55:14
Postat av: carro

Känner igen mig hade precis som dig när jag bodde hemma. Men vem är Anna,? Är det en till syster? Ha en fortsatt bra dag

2011-09-06 @ 18:07:30
Postat av: sandra

jätte fin blogg jag älskar den och jag läser den 24/7<3 . jätte snygg blid . men vil du kolla min blogg

så är du snäll <33

2011-09-06 @ 18:58:43
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0