Men skojja lite ba.....

Klart INGEN bloggpaus på nellieberntsson.blogg.se :)
Allt är superduper med nellie OFC.Ni läser & kommenterar & då självklart bloggar jag.
Prata me Lisa Mellert igår & nu väntar jag på mail från henne ang gästbloggningen!!
Kul att NI uppskatta henne....det gör jag med <3
Ida va ja uppe as tidigt - sov dåligt inatt.
Men åker hem med fina Felicia & hennes söta brorsa Jacob (XD) idag.
Rider la nåra varv på ännu sötare Prince!!


Saker som ni jag verkligen VILL :

Nellie`s dröm utseénde är :

Paow....oh my good. SÅ vill jag se ut. CLASSY girl asså.
Ingen raggar stil eller ja gillar rosa stil Nepp.
Sjukt snygg & bästa bloggen.

Högst på önskelistan:

Japp ett par vita eller svarta palladium. Velat ha dom länge. Så MIN stil.

Dagens längtan:

min egna lilla godis gris <3<3

Dagens outfit:

Tighta jeans, vita converse, randig tröjja, sjal & skinnjacka.
Smink, trulls uppe på hövvet & go parfym.



HOPPAS ni nu verkligen får en chill dag. Jag skulle va stall fri..men nepp...det blir ett annat stall istället. Hahahaha men är man rid chey så e man.
På fredag sover Frida över......hon ska med till Troya.
Kanske hänger matilde med oxå.....jaja..alla brudarna e bäst <3

KOMMER EN FILM SEN SOM JA GJORDE IGÅR KVÄLL!!

Tjue on u!

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar : jag tycker det är ganska tråkigt att vi inte har ett lag mer .. jag va duktig med , mamma vill att jag ska leta nytt men hitta inget jag känner mig hemma i. Jo hästar är med kul men inget jag skulle vilja håla på med <3

2011-03-22 @ 12:33:45
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Sara

hej!

jag undra om du skulle kunna visa mig hur man får upp en film från youtube på bloggen? ;)

kramar sara

2011-03-22 @ 13:47:46
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

När komer Lisas svar?

2011-03-22 @ 14:17:07
Postat av: Cecilia

Hej! Har läst din blogg nu typ 3 dagar och GUD så fin flicka du är! ;D Du e liksom min idol nu!<3 hah, jätte bra blogg med många bilder och du uppdaterar mycket. Du e typ världens sötaste tjej jag nånsin sett! Tjänar du annors pengar på bloggen? Annors borde du kanske fundera på att skaffa någo så att du kan börja tjäna pengar för du kommer ju bli värsta toppbloggaren och tjäna miljoner! ;D En sak som skulle vara AS kul e ifall du sku kunna lägga upp lite äldre foton på dej oxå, inte bara från typ i år och förra året. Men inte alla i ett inlägg utan lite utspritt. Jag vet ej mer vad jag skall skriva men vill bara att du skall veta att du e GRYM! ;D Kram

2011-03-22 @ 14:55:35
Postat av: Lovaaaaaaaa

Är dina ögonbryn färgade, eller använder du ögonbrynspenna? :)

kram!

2011-03-22 @ 15:15:01
URL: http://thegirlintown.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv; Nä det tro ja nt, ni kämpar tsm o då klarar ni ALLT! :D<3

2011-03-22 @ 15:19:25
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad hete maja olssons blogg?

alltså "lill linn"

2011-03-22 @ 15:22:40
Postat av: Viktoria

2011-03-22 @ 15:28:47
Postat av: Emelie Williamsson

Fina flicka <3

2011-03-22 @ 16:19:40
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Emelie Williamsson

Sv: Kort ;) hahah

Men jag var lite oseriös ;)

2011-03-22 @ 20:33:58
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej!

Har nyss börjat läsa din blogg, den e super :D !

Men hur gammal är du ?

Äru oskuld ?

2011-03-24 @ 19:28:36
Postat av: fanny

är du lisa mellert

2011-05-28 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0