10 till.....av 30 :)

Vem är du kär i?

Den STORA frågan.
trökigt svar kommer det nu med...INGEN.
Va nog längesen..ja kännde pirr i magen för nån.
Det ska lixom klicka...ofta när killar tar kontakt med mig så är dom SÅÅÅ kaxiga ( vaddå hej jag heter johan & är osäker ;-)
Sånna killar går FET bort.
Det rolgaste är med när killar födda typ 97..nåt sånt ska HELA tiden påpeka MIN ålder.
Jamen...lilla du, eller du är FAKTISKT bara 11!!
Okey..tack för du upplyste mig..men är det DU eller JAG som sitter inne på MIN blogg & läser?
Är det du eller jag som är inne på MIN FB sida.....oh good va patetiskt :O
Kommer nog va singel till jag e 36 elle nåt XD


har du någonsin tänkt 'jag vill inte rida längre'?
när anser du att du blev en 'kändis' i blogg-och hästvärlden? ;)
hur mycket älskar du thonna? :D

fortsätt som du gör, för det är awesome.

Kyss// Alice

Hej Alice.
Asså..har nog aldrig kännt så, jag vill komma länger & högre i klasserna. Kommer nog inte känna så heller. Hoppas jag.
Kändis i bloggvärlden? Det anser jag inte att jag e......
Thonna betyder otroligt mycket för mig & kommer alltid göra. Thonna e speciell & en vädigt personlig ponny. Man får "lära" sig henne......<3
Tack för att du läser <3


vem är din största idol ?? ;)

Musik: ROBYN
Ryttare: Roffe
Person: Pappa & Mamma

hej Nellie! Ja skulle göra allt i värden för att fÅ träffa dig!!

Ja beundrar dig verkligen & har dig som största före bilden just nu, du lyser upp dan varje gång man sätter sig på bussen & har en dålig dag... Men när man läser bloggen blir man glad, om de inte e nåt rOligt som hänt så blir ja också ledsen

Jag vill bara att du ska veta att ja e oerhört avis på dig asså... Men de är samtidigt skönt att se någon ha de ja inte har är så glad för din skull me allt kul som hänt dig under de senaste månaderna du har mått så bra & då har ja l om också gjort de

Men nu en fråga
Hur tycker du skälv att du e som kompis??

Hej :)
Rolig fråga!!
Jag anser mig vara en BRA vän. Asså förstå mig rätt nu..men jag e en bra vän till många. Inte en såndär bästa, bästa vän...utan en bra vän.
Binder inte upp mig med en eller 2..har MASSA & då menar JAG massa vänner.
Men jag är en BRA vän.

hur kan du se ut som typ 13 fast du bara är 11? :o
hur gammal är adam?
litar du på någon till 100%?

älskar din blogg! ♥

Hej :
Jadu...asså hur svarar man på det??
Adam är född 98. Alttså 13 :)
Ja,mamma & pappa & Ella....<3

Tja Nellie,
undrar just vrf du ska flytta till skåne..? och vrf du är så glad över de, din kille då?
Du är bäst! I LOVE YOU!

För att SKÅNE är mitt paradis på jorden.
Vart där typ..varannan månad nu...audition, björbäck, hos tobbe, falsterbo....varberg...asså GÅR inte att INTE älska Skåne. Jag vill BO där....lätt.
Kille??? Jag är singel....

Är det svårt att få tiden att räcka till, till två hästar, skolan, kompisar och allt annat du vill göra?

Jätte mysig blogg du har :)

Hej du :)
Aså ne...mina dagar ser ofta likadana ut. Kanske det blir kompisarna som får lida..men dom hänger me till stallet så va det löst :)
Ja e ganska aktiv.....hehe

Hur är det mellan dej och adam nu ?

kompisar,mer än kompisar, fiender eller vad e ni ?
Älskar din blogg <3 <3 <3

Hej :)
Mellan mig & Adam?
INgenting..vi snackar på FB...messar ibland. That`s it.
Fiender hoppas jag verkligen inte - ser ingen anledning.....vänner/kompisar....vi är..jadu va är vi?
Vi är nellie & adam.....med 4000 läsare till :)


Hey, jag undrar om du har svårt att lära dig banor asså på tävlingar, brukar du va nervös för att inte komma ihåg dom ?
kram Emma <3

Hej!
Jag har haft AAAAAAAS svårt för det...verkligen handikapp på det asså.
Ofta nä ja tävlar 2 ponnysar med...med 3 starter emellan så stressar jag ihop totalt & då kan jag få blackout.
Även om jag VET att man får ha väntetid mellan sina 2 starter..så känner jag mig..jaha..hej här kommer vi..väntar ni på mig elle? XD
Så jag stressar lätt & då kan ibland hinder no 4 komma innan hinder no 3 XD
Men det har blivit BÄTTRE!!


lite konstig fråga kanske men vilken är den roligaste berg och dalbana du åkt?:S

Hej :)
Nej det var en ROLIG fråga....Adam Larsson XD!!!!!


Kommer 10 svar till...håll KOLL <3

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Alice

Wow, du tog med mina frågor :D

2011-07-11 @ 20:10:55
URL: http://oasis.devote.se
Postat av: Ellis

Bara en fråga , du behöver inte svara på den på bloggen, svara i ett mejl om du känner fört :P

Men aja, får du ofta vänner genom din blogg eller fb?

Om du fått det, har det känts konstigt eller bra på nått sätt? :S

Hur var det när ni träffades första gången?



Har velat bli vän med dig hur länge som helst, då just en sån vän som dig, de är den man saknar lix :)

Men mitt problem e ju det att jag är så grymt blyg och skulle aldrig våga gå fram och prata med dig för att jag skulle bli orolig för att jag ska säga något helt fel eller om jag ens kommer säga NÅGOT!

2011-07-11 @ 20:19:03
Postat av: MemeliaN - elva årig bloggare!

Sv:

Oki! :)

Nepp jag är 99:a :D

2011-07-11 @ 20:26:48
URL: http://memelian.blogg.se/
Postat av: THERESE EKENDAHL

heej nellie tack för att du kommenterade hehe kollade in direkt ;) love your blogg :) o jag älskar dig som person du e såå glad jag skulle oxå göra ALLT för att få träffa DIG i ove you o en sak när du kommenterar blir jag jätte glad jag tänker liksom att jaaaaaaaaaaaaaaa yippie en kommentar från NELLIE BERNTSON wow du e min idol!!!!!!;D <3 pösspådig!!<33;D

2011-07-11 @ 20:30:15
URL: http://theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: THERESE EKENDAHL

ej nellie jag skulle bara säga att om du vill ha tips att åka till någon mysig stad så rekomenderar jag GREBBESTAD jag har mitt land där o det e jätte fint klicka på länken för att se bilder http://www.google.se/search?hl=sv&q=grebbestad&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=709&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi



aja jaG ÄLSKAR DIG O DU BETYDER MKT ÄVEN O JAG INTE KÄNNER DIG JAG MENAR DET !!!!!!!! HGA DET BRA PÖSSPÖSS



//THERESE

2011-07-11 @ 20:43:23
URL: http://theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

Jag ÄLSKAR SKÅNE med!! Kan vi flytta tillsammas?? XD

2011-07-11 @ 20:47:10
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack för svaret lite oväntat men ändå!!<33

2011-07-11 @ 20:51:14
Postat av: frida

amen nellie, varberg ligger i halland ju :D

2011-07-12 @ 00:24:22
Postat av: tess

måste bara säga att de sista svaret va klockrent !

2011-07-12 @ 00:37:52
Postat av: Amanda

Jag har en känsla av att folk ser dig som om du vore 16.. Jag menar när jag var 11 tänkte jag knappt på killar och nu för tiden så tycks folk tro att man ska ha värsta seriösa förhållande när man är 11? Du är ju liksom bara ett barn, och det säger jag inte som något negativt! Lyssna på mig när jag säger; njut så länge du kan av barndommen för den är den bästa tiden i ditt liv!!

2011-07-12 @ 17:16:36
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0