Mina svar.....4 you <3

                                  

Tja...nu kommer alla svaren på sjukt många frågor från alla er. Nåra tog ja bort...vaffö orka ens svara lixom? Läser ni bloggen kan ni hitta svaren där anyway.
La in en underbar låt som ni kan lyssna på under tiden ni läser,mina svar = min musik STIL all the way lixom.....okey nu kör vi!!



TJOO Nellie !
min fråga lyder: har du någon gång gått på dejt?
Checka gärna min blogg! / stina

Hej Stina!! Dejt?? ehm....jadu? Kul fråga anyway. Asså ......nej tror inte det. Vart ihop med Adam as länge & vi gjort massa kul o så. Käkat, bio....eller kanske på min födelsedag om det räknades då?
Men nej...har inte blitt bjuden på dejt än;-)


Hihi .. vad tycker du om "min" blogg ? :D
Har du några tips som man kan göra för att killen man gillar ska bli kär i en eller typ gilla en ? x'd hehe ha det så braaaaa ! /Noraaaaaaaaaaaaaa

svar: hej Nora!! Du har en superfin blogg, verkligen!
Asså går det?? Kärlek kommer la av sej själv lixom. Tror inte att man kan tvinga nån att bli kär i en. INte mej i allafall...ja har typ försökt att bli kär i nån,men asså de går INTE. Ja e knäpp me sånt. Kommer alltid vara. Men av dig själv...de vinner du mest på <3



Hur många har du varit ihop med?;)<3

svar: hej! 2 st.....det räcker för mig!! *stolt*


hej nellie .

jag undrar vad din e-mail är ?
o senundrar jag vart du bor exakt.?
o sen om du kan ha en tävling till , ? <3

tacksamm för svar <3

puss ock kram älskar din blogg .
<3

svar: hej!! kul att du diggar bloggen, glad ja blir!
min mail är
[email protected], de ä även min msn.
asså jag talar inte om här vart jag bor exakt..men ja bor på tjörn, ca 6 mil från gbg!
håller på att fixxa en stor tävling ihop med ett företag..men kommer upp under våren!!


Jag har frågat så massa frågor satt jag nästan har fått slut på frågor nu..
Så.. Joo..

* Varför började du blogga?
* Beskriv ''känslan'' med att rida ;)

Kram pårejj Nellie<3  / emilia m


svar: hej fina emilia!!
Jo jag börja blogga för att ja never hade tid att va me mina friends. Ridningen tog upp all tid.....sen bodde många av mina vänner lite överalt..inte nära, så blogga va en bra grejj loxom. Den blev stor & större..o nu e jag här lixom.
Känslan att rida? Asså det är sjukt svårt att föklara..men det är svårt...man är lixom all time 2..man måste få ponnyn me sig hela tiden. Men det är en GRYM känsla att vara ett me sin ponny. Man kan inte va rädd om man e ridtjej....jag har 2 svåra ponnysar, tuffa. Det har gjort mej sjukt tuff & mogen fö min ålder.

1. Vem är du tillsammans med nu?
3. Hur gammal är du?

/ julia

svar hej julia. plocka bort en av dina frågor.....finns ingen anledning att svara på den??
1. jag är tillsamans med Adam, vi har vart ihop i 13 månader, innan vi tog ett break.Men vi är ihop nu.
2. Jag är 11 år.


Hej underbaring!

1. har du någon gång ångrat dej att skaffat bloggen?

2. Finns det många tjejer som skriver dumma saker till dej och så utanför bloggen?

Du vet att du e finnast!
kram nells!<33 / amanda h

svar: Hej fina Amanda!!

1. asså nej..egentligen inte. kanske då vissa lixom bestämmer sej för INNAN dom träffat mej att ja e sån eller sån...ba fö dom läser bloggen. De e det värsta jag vet. Då man lixom bestämt sig för att NELLIEBERNTSSON e tyken....så e jag egentligen världens blygaste chey.

2. Ja....men jag har exakt koll på alla & VILKA dom är. Med hjälp av blogg.se, telia & polis.
Då blir det faktiskt ganska kul....då dom inte vet att jag & min familj vet :)


Okej är du berädd? ;)
1. Hur högt brukar du tävla dina hästar, asså hinderna, hindrer eller vafan de heter ;)
2. Asså är du typ modell, måste bah få säga, du är så fin!
3. har du eget stall eller är du in hyrd?
4. hur kunde du få så många besökare, lixom kom dom bara helt plötsligt eller hur gjorde du?
5. Har du gjort din header själv? Om du har de, gör du till andra då? den är så fin!
6. i vilket program gör du dina bilder?
Hoppas du orkar svara på alla :)  / majaa

svar: hej maja!!
klart jag svarar på alla dina frågor!!
1. Jag hoppar LB som är 80 cm, men ska hoppa LA 90 cm från våren.
2. Jag är med i en modellagentur som heter avenue modeller.
3. vi hyr eget stall på en gård.
4. asså jag har ju drivit bloggen sen 2009 nu..så det har ju tatt över 1 år att komma med på blogg.se lista!! Men ja e noga me bloggen....uppdaterar ofta & håller de ja lovar er. Skriver ja..svaren kommer imon..asså då försöker ja hålla det med.
5. Nej det har jag inte. Tack den är super fin!
6. pictura manager heter det.


HEj!

1. Vad tycker du om våran blogg?
2. Hur många har du varit riktigt kär i
3. Har du nån hemlis? (du behöver inte berätta vad det är, då e det ju ingen hemlis längre :P)
4. Vad gillar du mest med oss läsare?  / carro

svar: hej Carro!!
1. NI har en awsome blogg asså. SUPERFIN!!
2. Ohhhh känslig fråga....men ja ska va sjukt ärlig.....1
3. Ja det har jag. Faktiskt bara 1.....men en riktig hemlis är det <3
4. ALLT att ni sätter på datan & loggar min blogg..läser & kommenterar. Ni peppar mej..ni finns dä för mej..asså jag älskar mina läsare.



Kan du efter vad som har hänt verkligen känna att du kan lita på Adam till 100%?  / m


svar: hej M.....sjukt bra fråga! Har 2 svar på den...om ja ska va ärlig. Nej..jag kan inte nu lita på **** efter allt som har hänt...nej.
Men vi byggde upp de fina vi hade genom att lita på varann...så självklart måste jag göra det.
Så svaret på din fråga......blir......äsch kan inte svara..men önskar jag kunde.

Hur blev du modell? <3  / matilda


svar: jag blev uppringd av avenue modeller & silver bullet film.

1.Kommer du starta Stella i MSVB/MSVA?
Om du tycker att hon har kapacitet för det?
2.Vill du komma till SM med henne (Stella),eller vill du med nån annan av dina ponny's? :)
3.Hur höga är Midde och Oliver?   / hannah


svar: hej hannah!!
1. LÄTT ja ska...hon & ja ska komma dit. Har nästan 3 år på oss!!! Kapacitet..om det är nån ponny av mina som har det är de hon.
2. Ja vill hoppa Sm med Thonna först......men Stella när ja känner henne lite mer.
3. Midde är nog ca 1,68 kanske...oliver är STOR...över 1,70

okej frågor:

1. på facebook hade du ändrat din status till har ett förhållande och då var det några komentarer och då hade "G" kommenterat (Player) är han sur på dig för att du är tsm med adam igen?
2. Var det du som gjorde slut med "G"?
3. beskriv adam med några meningar .

A det var dom frågorna jag kom på !
kram / julia

svar: hej julia!!
1. Inte sur..men ledsen...& det har han all rätt att få vara <3
2. mm
3. Adam är svår...& otrolit egen i sättet. Svår att komma in på livet lixom....& det gillar jag sjukt mycket. Han pratar inte me allt o alla.....babblar runt o så. Säger ja nåt te han...så håller han de inom sig lixom. Adam e speciell..men svår. Me like...ja e oxå svår ;-)



Nellie vet du vad.
Så sjukt fin du är. kollar på dina bolder GIRL u rock.

Är du sugen på att byta utseénde`??

Men ärligt

Litar du på adam nu??
Är det seriöst nu?
Läser du bellablonndies blogg??  / xoxo


svar: hej xoxo. Tack snälla du för alla fina ord <3
sugen på att byta utseènde..haha...nesh<3
svarat på **** frågan innan.....seriöst? asså det har det väl alltid vart..13 månader..kallar man de oseriöst?
Japp ja läser Isabellas blogg, jättebra!

Kan du filma hela ditt hus någon gång, för du har sagt att du skulle det men det har aldrig hänt???

svar: asså..nej. min familj bor där...o dom vill inte det lixom.


Fina unge!

Berätta ditt mål 2011
privat & ponnysarna. /sanna

svar: hej sanna!! Okey mina mål...hehe dom spracj jue...dom ja hade satt upp innan*host*
Men asså....privat. Ha kul...skita i allt de tråkiga va andra tycker & tänker..ba fokka på mej lixom. Inte ge mer än va ja kan få tillbaka...tror ja vinner på de lixom.
Ponnysarna. Få sålt gevalia..så nån annan kan få tävla henla nästa säsong på henne me fina resultat.
Thonna...hoppa LA..me nica resultat.
Stella..hoppa LB me jämna nice resultat. Starta nån La innan hösten.

Hejj sötaste nellie berntsson!

*tycker du att du har tillräckligt många vänner eller vill du ha mer? ;)

*är du sådär riktigt nervös inför tävlingar?

*skulle du låta nån av dina vänner rida Sterre ''Stella'' ? :)

Du ee fin! ;) <3   / julia wallander

svar: hej julia!!
* asså kan man få föör mkt vänner??? inte jag ;-)
* aaa fy f*n asså..prata inte om det ens. älskar det så mkt så ja hatar det.
* helst inte......


vilka ä dina kill kompisar? efternamn ochså tack <3 älskar din blogg:)  / lisa


svar: hej Lisa. Asså..vi gö såhär. ALLA ni mina kill kompisar kommentera här på detta inlägget me era efternamn & namn...så kan lisa läsa det själv <3

hej sötan!
va har du för kavaj när du tävlar när du använder de? :)
kram louise

svar: Hej Louise. Asså såhär är det...jag hate kavaj. VILL verkligen inte tävla i det. INTE min stil eller grejj alls. ENKELT kingsland tröjja lixom..that`s it.
Men om ja måste ha nån...klart ANIMO kavaj.


vad är ditt största mål under ponnytiden? du är ju så liten och redan duktig o ni verkar ha pengar, så du kan nog komma i princip hur långt du vill!
de va enda frågan, glöm inte. DU ÄR RGRYM!
genom å läsa din blogg känns de som att man känner dig, så himla sjukt! askul, har suttit o kollat igenom a.l.l.a dina videobloggar flera gånger, du är amazing tjejen!   / amanda


svar: hej amanda!!
mitt största mål under ponnytiden..hittils menar du??
asså....ehm....va kan det va?? Det måste vara det jag gör varje dag. Tar mig till stallet..tar hand om mina egna 3 ponnysar.....rider dom & älskar dom. Tar ansvar...det är mitt mål. Att alla dom ska få känna sej bäst.

vad fick dig att börja rida?
Vad har du för framtidsplaner?   / emma berg

svar: hej emma berg!!
det vara mamam som tjöta...för hon haft egen häst & ridit. så ja börja på ridskola & det va kul :)
framtidsplaner?? Göra min blogg större.....komma till sm med mina 2 ponnysar..på b ponny tiden.
vara mej själv...inte ge skit eller ta skit te nån annan.



1. hur tar man bort ljud och så på moviemaker ?
2. hur e adam fö dig ?
3. hur ser ditt tävlings shema utt ?
pöss  emma

svar: hej emma..hoppas allt e bra me dig & danne <3
1. nere i vänstra hörnet sitter en liten symbol typ..tryck på den...o dra den till musiken så fösvinner d.
2. A*L*LT
3. Börjar hoppa 2 dagar i mars nu i trollhättan med alla 3 ponnysarna..sen blir det nåt innan sveland drar igång.


Vilken är din favorit affär? <3  / minnie

svar: hej minnie...affär?? Gina ..men märke är GRUNT som mamma har i affären.


om du har typ över 2000 besökare varför står du inte med på "mest besökta listan" då ?
Älskar din blogg, kollar den varje dag! :D  / wilma

svar: hej Wilma...för att dom som står där antagligen har mer ;-)


Ska inte du till Göteborg Horse Show imorn? :)

Kram Oline

svar: hej oline....ja ska in lörd efm & hela söndagen!!! ses vi???

Vad har du för hjälmar :) ?

svar: jag har en blå GPA tone in tone...& en lamicell.

vad skulle du göra om du vann tio miljoner ? :-)  / elin

svar: kul fråga!!!! Jag skulle köpt en häst gård i skåne...flyttat me la familia & köpt miss money penny.

Beskriv känslan att rida Stella, Thonna och Gevalia?
Vill du va ngn dag? (aa) <3

din blogg e bääääääääääst <333   / malin


svar: Gevalia...haha shiit hon e cool, het..framåt & explosiv. Hon e galet tuff att rida & man känner sig duktig på henne!!
Thonna..stor...säker & framåt. Pigg & otroligt stark. Men cool.
Stella...som en vinglog bäbis som svävar fram <3


hej.! (:

*vad vill du bli när du är stor?
*kan du inte lägga in bilder på alla dina ponnysar, och skriva en kort text till varje?

xoxo lois


svar: hej lois..bra idè..det ska ja verkligen göra :)
ja vill bli vetrinär när ja blir stor...älskar djur.

Hej nellie. Jag undrar vilken av dina tävlingar du är riktigt nöjd med. Jag tävlar nu med mina hundar och jag har inte någon jag är riktigt nöjd men  / matilda/ bloggläsarnas kung

svar: hej fiiina du :)
HELT klart LA debuten på gevlia..eller nu i helgen med thonna & stella nä dom nolla LB...med jättefina rundor:)


oj, vad ska man fråga? Du skriver ju det mesta i bloggen så man knappt behöver fråga nåt :p men aja, något ska jag kunna klura fram!

*Har du & Adam, när ni har vart tillsammans, bråkat någon gång, och du har känt att du bara velat vara singel & släppa allt?

*Hur långt skulle du åka för att få träffa en av dina bloggläsare? :p

*Vad skulle du hålla på med om inte hoppning?

kram på dej gulle!  / malin


svar: hej fina malin!

* asså..nej. Jag har alltid velat va ihop med adam, min kärlek te han har alltid vart starkare än stark. Visst tjafsat har vi gjort...men då låter vi varann va en dag...sen vet han exakt hur ja ska bli glad igen <3

* asså..men hehe...venne lixom.

* fälttävlan..helt klart. INTE dressyr....

1. hur känner du Lisa mellert ?
2. gillar du när skvaller bloggarna skriver om dig, eller tycker du det är irriterande ?
3. brukar du tävla i västmanland någongång?
4. hur blev din blogg så stor ?
5. vad är ditt besöksrekord ?
6. har du problem med läsning och stavning osv ?
det var nog mina frågor ! ;)  / pl

svar: hej på dig!!

1. jag känner inte Lisa Mellert, vi har varann på face & hon läser min blogg. Söt chey :)
2. Ingen kommentar
3. nepp :)
4. Asså svara på det innan....jag venne riktigt. Ni diggar la min grejj å att ja vågar stå fö va ja tycker o så. Ja e lite knasig & speciell...o de gillar la ni att läsa om :)
5. Strax över 5000 en dag förra året.
6. Inte alls...ja e bra på det. Men matte..e asså GÅR INTE JUE ;(


hej nellie!
hur lång är du?
bästa minnet med adam?
Kram ! <3  / ebba lye

svar: hej fina ebba!!
Jag är nog 1,48 lång..tror det.
Bästa minnet  med ****...hehe det är mellan mig & adam...finns många <3

vad är de pinsammaste som hänt dej?
KRAMISH MIA

svar: hej Mia!! KUL fråga...hahaha. A det måste ju vara i A finalen i varberg när ja slutade rida efter hinder no 8...fick en blackout & börja rida mot utgången typ asnöjd. Hallååååå!!!????
Då lessen....nu pinsamt ;-)


Hej Nellie!!!
Jag tycker att du har en underbar blogg!!!

Hur länge har du och Adam varit tsm??
//Vendela

svar: hej vendela! Tack för du digga bloggen :)
Jag & **** har vart ihop i 13 månader...tog ett break jan - feb...nu ihop igen <3


Hej Nellie Berntsson!<33
Jag älskar din blogg,men jag har alltid undrat en sak.
HAR DU MENS OCH NÄR FICK DU DET??<33

Pöss<33  / filippa

svar: hej filippa! Asså är du seriös med frågan????


tjenare! <33 jag undrar hur gammal du e??? <33 :P  / hannis

svar: jag är 11 <3

äru o adam tsm igen ? o.O <3  / olivia edman

svar: ja<3


Vad tycker du om våran blogg? :)  / elin & julia

svar: superfin..kul med massa bilder & filmer. Jag läser den :)


tja snygging.
vara snart elle ? ;) <3  / nellan

svar ÄLSK..vi se jue på LÖÖÖÖÖRDAAAAAAAA...älskar dig gmn
fan du har jue boyfriend med nu....luddeschey..du har ju never tid XD


Vad använder du för benlindor? Använder du med padd under lindan?

svar: lindar aldrig mina ponnysars ben...hade det på gevalia för att hon skulle vara fjortis pownie jue;-)

Heter hon Stella eller Sterre i stamtavlan??

svar: STERRE

hur lång äru ?
vilket år är du född?

svar: jag är nog 1,48 lång & är född 00 :)

Säljer du Gevalia? om du gör de varför ?

svar: Japp det gör jag. För att jag har 2 st b ponnysar till & jag & gevalia är klara. Skulle dock velat hoppa henne i LA denna våren..önska*
Asså sen börjar ja växxa ur henne med...med bättre 1:a tävlingsponny finns inte.

hur många år är du?  jag är 11 år
var bor du
?       jag bor på Tjörn..en ö utaför gbg
vad heter du i mellan namn?
    Josephine
hur lång är du
?     1,48 tror ja
vad heter dina föräldrar?    Josephine & Antonio
vrf sa du att du har säljt din blogg?
  de va ett skämt för att min kompis la ut sin låt on my blogg.


vilken klass går du egentligen i? :)
puss! cissi

svar; hej cissi...ja e bäbish som går i 4:an. Liten men TUFF !!

Vad tycker du om min blogg ?
Svara genom att kommentera, kika gärna in där mer än en gång ;)
Din blogg är muchos great :p

svar: Holà..din blogg e fin. Men ett tips läggg ut flera bilder...roligare än bara massa text. Men kollat & tycker den e fin. Lycka te..hoppas allt blir bra!!

Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

då MÅSTE vi träffas gumman ! :D

Har LÄNGTAT till att få träffa just DIG ! :D

Ska vi träffas ? :DD



Kram Oline

2011-02-24 @ 14:47:04
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Ella (L)

Asså du e fan bäst som sitter och svarar på alla frågor, varje frågestund! alla borde VERKLIGEN vara nöjda med sitt svar asså! <33



kram<3

2011-02-24 @ 14:50:39
URL: http://ellaofc.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vad glad jag blir att du gillar våran blogg! Nu gäller det vell bara att få lite fler läsare! ;)



Men jag tycker attt det är super rolit att du läser och komenterar våran blogg så flitigt!



Puss och kram du är nderbar!

2011-02-24 @ 14:56:47
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: M A L I N - F O T O

tack för svaret sötn. :*

2011-02-24 @ 15:01:48
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: majaaa

Tack för svaren!

Om du ska till västerås ngn gång, skriv de på bloggen då! Måste ju få iallafall se dej ;)

2011-02-24 @ 15:36:01
URL: http://mmajjas.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

De frågorna som är skrivna i inlägget efter det me dom flästa (stav) frågorna kommer du att svara på dem me eller ska vi skriva dem i inlägget under? Kanske är lite svårt att fatta vad jag menar med inlägg upp och ner men men.;-)

Kram Anna

2011-02-24 @ 17:22:16
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Är du 11 ? Fyller inte du på sommaren ? :o

2011-02-24 @ 18:21:21
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Filippa<33

Hej igen Nellie<33



JAAAAAAA,jag var seriös med frågan, JAG UNDRAR OM DU HAR MENS!



Pöss,älskarrejj gmn<33

2011-02-24 @ 19:26:23
Postat av: Anonym

kul att du skriver frågor till dig själv.

sen om du skulle blanda in polis med IP nummer så skulle dom ALDRIG ge ut information till dig.

2011-02-24 @ 20:13:58
Postat av: aleX

Alex Gustafsson ;)

2011-02-24 @ 21:53:23
Postat av: tuvasandberg

tycker att du är en fett söt tjej e så jävla avis .



tack att du svarade :



glömde fråga dig förra gången ; är adam äldre en dig ?

2011-02-24 @ 23:16:33
URL: http://tuvaasandberg.blogg.se/
Postat av: Filippa S<33

SVARA NELLIE!<33

Jag vill verkligen veta!<33



Älskar dejj sötn<33



PÖSSS<33

2011-02-26 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0