Er GästBloggare Erik Karlsson Ambring Larsson`s svar !!!

EmmaK
Hallå erik... emma du vet 6c...

haru och nellie kännt varan länge ?
Svar: Nja,, ;D vi lärde "känna" varann i slutet av sommarn :P :D



julia wallander
Hur blev du o nellie så nära vänner ?? :)
svar: hahah,,, bra fråga , vet inte själv, men de är svårt att inte vilja bli vän med Nellie :D :D


Elin
1.hur lärde du och NEllie att känne varandra?
2.Vad gör du på fritiden??
3.hur gammal är du ?? 
4. hur länge har du och nellie känt varandra?
5.Har du blogg?? 

svar:
1. Första gångerna på msn, sen facebookoch sms och allt sånt :D
2.Jag spelar innebnady ( såklart ) och tennis... och är med KOMPISAR :D
3. haha, 12 , 13 i april :D
4. känt och känt men ett halvår.. ;D
5. Ja ;D http://larssonambring.blogg.se/larssonambring/ 



felicia=D
Vilken är din favoritlåt??
läser din blogg ;)

Svar: haha, radio hardcore me italobrothers :D
Gött :O

amanda h
heej erik :)

1.har du känslor för nellie?

2. kan du beskriva nellie med 3 ord?

sööt ;))
svar :
1. ja, fast inte på de sättet , typ :D 
2.brabloggare, sötsnäll, tsmmedminkusin :D hahahahahhahahahah :D

Vem är söt jag elr nellie?? , jag va ?? :D hahahah <3

Julia
Heej, lite frågor här ;)
*hur gammal är du?
*beskriv din första kärlek
* beskriv dig själv

hihi kisses (L)

svar:D
*12 :D
*Första elr första riktiga?? jag tar riktiga :D när vi kollar på varandra så blir man lixom flummit glad på nåt sätt jag blir glad när jag tänker på henne, lixom de e som mellan adam och nellie ett band som inte kan slitas sönder,,, men samtidit jag e 12 inte 20 jag vet att de kmr ta slut, men jag vill inte tro , de har inte gjort de än (Y) 

Stina

hej
hur tycker du nellie är som person?

Ass¨å speciell (på ett bra sätt)...... men adam fick hennes speciella hjärta (Y) :D haha ;D


Anonym
*Var/är du kompis med Adam?
* Hur gammal är du? 
* Vart bor du? 
* Klass? :D

svar :

*jag  är kusin med adam :D
*Kungälv :D
* 6:an :D :D

Nora 

Hej Erik ! ;)
Har du någon blogg ? om inte skaffa dt tkr jag x'd


Cha cha :D :D ja jag har blogg :D



Anonym 

vad ser du först hos en tjej?
vad är viktigt med tjejens utseende? :)<3

svar : haha, utstrålning ser jag först,.   viktigast är ansiktet (och håret) <3

xoxo
Vad tyckte du om Adam & Nellies förhållande??

svar: vad jag TYCKTE?? vad jag tycker??  de är nog de stabilaste förhållandet i vår ålder jag har varit med om men ibland så händer de saker men de hittar alltid tbx till varann....


Yosephine
Skulle du kunna vara ihop med Nellie?

Hur schyst är Nellie från skala 1-10?

Hur gammal är du?

Är du kusin med Nellie?

Hur träffade du Nellie?

svar: 

Haha, nej för adam kmr alltid att blocka de .. GO GO GO  nellie&adam :D <3

10 såklart :D hahah <3

12 :D

Nej jag är kusin med adam :D

Via hennes blogg och sms och msn :D


/ Erik <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg är du och adam tillsammans igen?!??!? :D

2011-02-19 @ 14:28:05
Postat av: reb

Hey! Hur gammal är du? haha. :)

kram

2011-02-19 @ 16:31:52
URL: http://welikeitfat.blogg.se/
Postat av: Erik <33

Haha fick svara på den typ många gånger :D haha

2011-02-19 @ 19:55:16
Postat av: jaaag :D

ja, assåw e du o adam tsm igen ? :o

2011-02-21 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0