Allt är som vanligt...men endå inte :)

Choo & gomiddag.
va som jag ana...skolan va riktigt T R Ö K. Men, men...e jue ba en liten tid varje da man ä dä..så de får funka lixom!!
Men asså....trök att ja inte umgås så mycket me sånna i min egna klass. Har jue BARA vänner utanför skolan..men asså skit i det nu.
Finns jue sånna som inte har nåra friends alls....hmm :(
Vart i stallet & ridit..skrittat 2 ponnysar.
Bara lösgörande skritt ute....båda frusta & va jättenöjda. Fina ponnysar.
Imon är det stall fritt fö mej- Mami tar stallet. Ja ska vara med Adam <3 (gillaknapp)
Ska lägga mig tidigt ikväll & fixxa på rummet litegrann.
Byta grejjer i sängen..efter kompisar sovit all week in my bed lixom.



Sen veckan`s planer..är MASSA..hehe. Allt ändras hela tiden å massa nya grejjer frågar folk om ja vill hänga på...gilla igen :)
Va så glad imorse nä ja vakna.
Efter igår då allt ba F L Ö T......ponnysarna va awsome...& ja måste endå säjja att ja va nöjd me mej själv oxå.
Eller får man massa skit nu??
Typ....ajja bajja..man får inte tycka man själv e duktig....vi bor faktiskt i sverige å på TJÖÖÖÖÖRN.

XD

Rensa bort skräp kompisar på face idag med..samlat på mej över 700 vänner på nåra veckor.....men några avdom passade mer hemma i papperskorgen, så ja la dom dä!!


(vänner som aldrig hamnar i papperskorgen )



Dagens Nellie B styleè:

kläder: jeans, linne & jeans skjorta
parfym: ralph lauren
humör: mjaaauuwiie
dagens hiss: alla mina vänner & ponnysarna
dagens diss: 2 idioter från stenungsund
dagens sms: godmorgon älskling<3
dagens svar: hahaha bara till han NOT FOR YOU ;-)
dagens längtan: matilde opsahl
dagens puss: thonnis på mulen <3
dagens suris: ehm..typ gevalia;-)
dagens pepptalk: från elvira henningsson..awsome girl u are mot mig <3

update..sooon ska käka.....yammi <3

/ nellie b





Kommentarer
Postat av: Felicia Gränsmarker

love u <3

2011-02-21 @ 15:53:45
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: E....

Hej jag har läst din blogg ett tag och jag vill bara säga att den ar helt sjukt fin alltså undrar bara hur du gör.

//Kram E....

2011-02-24 @ 19:04:09
URL: http://ericasaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0