Nelli`s svar 2

Hej nellie! :-)

* Om du bara fick 1 önskan, vad skulle du önska dig då?
* Kan du inte lägga ut någon/några bilder på ditt rum så vi får se hur det ser ut? :-)

kramar ♥

Hej du. Jadu.....finns 2 saker, Den ena talar jag inte om..inte för nån. Den andra är att jag & Stella får rida in på SM nästa år & dom talar ut Nellie Berntsson tävlar för Fjärås hoppryttareförening (ska tävla för dom nästa år) på Sterre varsegod & rid.....
Det finns bilder långt tillbaka på bloggen....det ser likadant ut fast stökigare,mer rosetter & kläder xd


Hej Nellie !
Varför valde Smila Thonna om sin gen ponny ?? :)
Var är ditt bästa minne md PA3 ??

Hej! Smilla har alltid tyckt om Thonna. Svret från henne var : Ja vill ha en snabb ponny!
HAha...då valde hon rätt iallafall. Men Thonna gillar Smilla.....seriöst, har en känsla av att detta kan bli riktigt bra!
Bästa PA minnet var när vi spela in introt till serien...o såklart ROLF GÖRAN BENGTSSON!!


Hej Nellie!
Vi har några frågor! :)

¤ Vilken skostorlek har du ?
¤ Vad är ditt favoritprogram på tv:en? ;)
¤ Varför sålde du Gevalia ? :(
¤ Vad hette hon som hade gangsterpon ? :D
¤ Hur tycker du man ska hantera när man startar en blogg för första gången och man för en riktigt elak kommentar ? :)
¤ Kommer du att tävla Stella lika mycket även om du har Bellman!
¤ Kommer du gå på Göteborg horse show 2012 ? :)
¤ Hur ofta pratar du med Kayla som du träffade i Falsterbo? :))

Ha det så bra! :)
Vi är jättetacksamma för svar :D

* JAg har 37
* Jersey Shore på MTV
* För att hon var bara 1,23 hög & gick inte högre än LA
* Det vet polisen
* Tänka tanken: Randoms finns överallt
* BÅda 2 skall tävlas såklart på lagom nivå
* Japp..skall vara där alla dagar i år elle nästa blir det jue xd
* nästan varje dag......my älskling <3



Vad är dina mål i framtiden i ridningen?

Du är bäst nellie! <3

Tro på mej själv & mina ponnysar. Lugnare hand & mer stabil i ritterna.
Kvala klart MSV med fina ritter & lära känna Bellman på hans sätt.
Tack fina du <3

Hej på dig asgrymma Nellie :D
Din blogg är så sjukt bra och jag skulle mer än gärna vara i ditt liv för en dag, även om det kanske inte är perfekt, men jag tycker att ditt liv verkar jättenajs ;)
I alla fall, lite frågor då :D
1. Har du någon gång känt att "Neej, jag vågar inte detta" inom ridningen?
2. Hur kändes det att lämna över Thonna till Smilla? Om jag hade gett min ponny till min lillasyrra i ställe för att sälja, så skulle jag tycka det var jätteskönt, att slippa säga hejdå och så :)

Kram från mig, och fortsätt blogga läääänge till, för du och din blogg är grymma :D Och såklart Stella och Thonna också, utan dem skulle bloggen inte vara densamma <3

1. ALDRIG någonsin. Jag har inga spärrar inom ridningen alls & älskar utmaningen.
2. Asså.....att se smilla så sjukt glad är värt mer än allt fö mej.

Tack för all fina ord


smilla & hennes ponny Thonna

Vart ifrån kommer denna tröjan som smilla har på sig här: http://nellieberntsson.blogg.se/2011/august/godmorgon.html#comment ? :)

den är as snygg, har letat efter en sån jätte länge <3

Hej! DEn är ifrån Sjöängens ridshop & jag fick den från Kristina när jag skulle resa till ponnyakuten som typ lycka till present!

Hej nellie! När kommer Bellman??? :)

Hej du!! Bellman kommer feter SM & finalen i ridsport ponny cup. Nån gång i början av september!!

Va är Stella och thonna för raser? :)

Hej du. Nu har ja liiite flummiga svar här asså. Men Stella tror vi eller nån expert som kolla på henne är welsh &arab eller nåt sånt. Hon är imp Holland.
Thonna har stam & står som dansk ridponny.

När e Stella född?
När e Thonna född?
Och när e Bellman född?

Stella är född.2003
Thonna född 1999
Bellman är 17 år

du har en sjukt fin blogg:) kollar alltid varje dag :) hur gammal är du?:)
kram Simone:))::)):)

Hej du: Jag är född 00

Vad gillar du för slags ponnyer? Alltså heta, lite slöa osv...
Vad är det som gör att just DU läser och gillar en blogg?

Sen så vill jag säga tack så mycket för den fina och roliga bloggen, fortsätt som du gör :) <3

Hej!
Stella är alltid lugn i all ridning utan hoppning!
Då får hon damp spelet..älskar att hoppa & bara rusar ibland. Red markarbete på volt för ett tag sen, filmen som ligger på bloggen. Då råkar ja styra mot nåt av hindrena & ba ÖRONEN framåt & jädrar va hon tagga på XD SÖTAN.
Thonna...lugn i all ridning. Kan bli het i hoppningen efter 5 - 6 hinder...på låg höjd xd
Bellman återkommer ja med!

Hejhej Nellie! ;) måste bara säga att din blogg är asgrym!!!
Har några frågor till dej ;)
• vem är gangsterponnyn?
• hur länge har du ridit?
• har du ngn kille, eller gillar du ngn för ibland verkar de så? ;)
• har du vart i Jönköping eller någonstans utanför där?
• vilken ålder skulle du vilja att din kille skulle/ska vara?
• hur skulle din drömkille vara??

Skulle vara kul om du kunde svara på ngn av frågorna ;) och bli aldrig en skvallerblogg usch... Hatar dom... Liksom skaffa ett liv...
Kram! <3

* Svarat på det tidigare
* sen jag var 7 typ
* nej jag är toksingel. Inte haft nån sen det tog slut med adam....lika bra!
* japp en gång med pappas jobb...
* född 97 skulle livet vara liiite enklare ibland ja xd
* exakt som adam, då han & jag blev tillsamans i början....awsome <3



Kommer mer svar...japp det vet ni <3

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Nikita =)<3

heej Nelli har precis börjat läsa din blogg och den är helt undeeerbar! =)

men jag har en fråga hur lyckas du med den vackra headern? (in löve!)

2011-08-07 @ 12:06:41
URL: http://nikitadessiree.blogg.se/
Postat av: Nelly <3

heej Nellie :) asså jag älskar din blogg!! men jag undrar var köper du dina toppar?? kramis <3

2011-08-07 @ 12:07:58
Postat av: stina :D

hej Nellie!

jag undrar om du kan lägga ut en bild på dit rum?

2011-08-07 @ 12:10:24
URL: http://majastiinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan du lägga in en bild på Bellman på bloggen=)

2011-08-07 @ 12:33:24
URL: http://rfts.blogg.se/
Postat av: Lena B

Hej! Älskar din blogg jättemycket! <3



Mina frågor är:



- Tycker du att du är bortskämd?

- Har du ridit på ridskola?

- Kan du lägga ut bilder på din första c-ponny?

- Vad tkr du om att äta hästkött? Är det något du gör/skulle göra? Varför/vrf inte?

2011-08-07 @ 13:03:05
Postat av: Anna

Rider du också på malmös city horse show detta året??

Menar vid stranden då!

2011-08-07 @ 13:52:53
Postat av: carro

hejjj supper fin blogg, undrar vad du har för sadel på stella märke och model tacksam för svar! :)

2011-08-07 @ 14:13:21
Postat av: Emelie TD Nguyen

du är as fin! :)

2011-08-07 @ 16:20:15
URL: http://thuyduyen.blogg.se/
Postat av: Clara

Åh, mitt favorit program är också jersey shore! :d

Har sett hela säsong 1,2,3 och börjat på 4an nu! <3

2011-08-07 @ 18:27:23
URL: http://claraask.blogg.se/
Postat av: Lena S

skumläste igenom frågorna och svaren. Men hur lång är du då? :)

jag är liksom 17 år är 158 och har skostorlek 35 och du som är 11 har 37 :p

2011-08-07 @ 20:18:09
URL: http://horsestyle.blogg.se/
Postat av: Linnea Jolanki

OMG!!!:OOOO E DET SMILLA PÅ THONNA!?! SKIIIIT LIK DEJ JUÖÖ!!:D♥(Skulle du kunna kommentera(elr skriva inlägg om den här!) min blogg vad du tycker om den, vad jag kan ändra osv..??:D Skulle bli JÄÄÄTTE GLAD då!:D)

2011-08-08 @ 10:51:43
URL: http://hopppmuppp.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fråga till dig:

Skulle du kunna gå in och kika på min blogg ???

Jättebra blogg :)

2011-08-08 @ 14:41:47
URL: http://ponnybloggen.wordpress.com
Postat av: Maya :)

vart har du köpt linnet på bilden längst ner, jag älskar det värkligen skit snyggt :)

2011-08-08 @ 22:49:19
URL: http://mmayajuutii.devote.se
Postat av: Maya

hej nellie, jag har skickt nåra kommentarer innan men råkade skriva fel adress, satt du vet, :/ jag är lite klantig,



så det är inte mmayajuutii.devote.se det är mjuuti.devote.se :)

2011-08-08 @ 22:54:21
URL: http://mjuuti.devote.se
Postat av: emmy bergh

Du inser väl att du inte kan gå och jämnföra alla killar med dina ex? Ingen är detsamma och enda sättet att du ska få någon som Adam är att du blir tillsammans med honom igen. Bäst att du kommer över honom annars kommer din framtida bli sårad.

2011-08-08 @ 23:02:27
URL: http://emmyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0