Nellie`s svar på era snabbis frågor !

Vart har du köpt din bruna axelväska du hade/har på dig ibland? Jättefin...
Du hade den t.ex. här:
http://nellieberntsson.blogg.se/2010/july/for-har-kommer-nellie-berntsson-tjollahejjtj.html#comment
..på den första bilden. :)

Kram, din blogg är bästbäst!

Hej du :)
Det är min mammas väska från Louis Vuitton, som jag får låna ibland. Den är svin dyr....den finns nog bara att köpa i stockholm & kopior utomlands typ.


Jag undrar varför du är så galet söööt Nellie ? (LLL' <3

Hej du :) Alla e fina på olika sätt.....seriöst <3


Hej nellie!! shiiet! vad söt hund :)
men tänkte fråga lite :D
1. Gillar du ''Nicke'' mer än som vän? :)
2. Vad ska du göra idag? haha :D<3
3. Hur går det med dina söta ponnysar? :P<3
kraam!

Hej du:)

1. Nej oh NEJ. PUNKT end of story <3
2. Idag skall jag ut & rida med min fina vän frida z
3. Ponnysarna går det bra med, känns så!


Hejsan fina fina nellie <3

*skulle du vilja träffa mig eller nån annan av dina läsare :-)

*asså gud va fridolf är söt! Hur känns de nu med honom? :-)

*har du någon kompis som är 99:a förutom gurra? (jag e de) ;-)

*varför är du såå fin? :-)

hej du :)

* men klart det händer ofta :) always jättekul!
* han e världens bästa.....super lugn & bara underbar.
* ehm.....ehh...dom flesta e födda 98 XD
* <3

När kommer svaren på frågorna som du mathilde Frida och felicia svarade på?

Hej du :) Asså jag SKAAAA lovar <3

Hej:) Undrade hur gamal Smilla är?:)<3

Hej du :) Smilla är 7 år!

Asså din hund e sötast!!:D juste, frågan.. Öhhh...;) hur fick du så många besökare på bloggen?XD ja menar, hur gjorde du din blogg så populär. gick du runt med en stor megafon på hela skolan och skrek: BESÖK MIN BLOGG! NELLIEBERNTSSON.BLOGG.SE KOLLA BLOGGEN!!!!

inte så troligt att man gör så men...;) hehehehe... jaja. Tack om du svarar! Oj! Va långt ja skrev...:S XD

Hej du :)

Hahaha megafon...haha hur visste du det XD
Asså ärligt svar på denna frågan nurå, jag veet inte. Det var la det att ja va lite för ung att ha blogg, lite för ung att ha ett seriöst förhållande, lite för ung att ha 2 ponnysar....hehe de passa inte in lixom.
Så folk blev nyfikna.....asså. Men megafonen....ångra att ja inte körde den asså XD

* e det något på g mellar gurra & dig ?

* vad e fridolf för någon ras ?

* ska du skaffa c ponny ?

kramizar <3

Hej du :)

* Kankse de du XD
* Fridolf är en jack russel
* när jag är 13 ja.

Hur stor e Fridolf?
Fridolf e verkligen sjukt söt. Du måste vara glad asså.
Fast jag har ochså en liten vovve.
Men tack för komentaren på mig blogg.
De e värkligen jätte sjyst Nellie;)

* Fridolf är 13 veckor typ.
* Det e jag <3 verkligen

Tack snälla fina du

1. Vad tycker du om nicholai von benzon hollesen?
2. Är du kär i nån nu
3. har du lätt för att få killar?
4. din nya kingsland, köpt ?

Hej du :)

1. Nicke är verkligen en SUPER kille. SJUKT snäll & verligen trevlig. Killar som  rider är jue heta XD hehe
2. Kankse d
3. Ingen aning?
4. Beställt från kingsland genom sjöängens XD

tjena nellie! å fridolf :)
sötaste är ni!

1. tror du att du hade bloggat,ridit och så om du var en kille?

2. vad är det äckligaste och godaste du ätit?

3. om du var tvungen att byta trännare inom din ridning? vem skulle du vilja ha istället då?

kram finast! hoppas du har haft en glad påsk! och en fortatt bra påsk dåe ;)

pussåkram <3<3

Hej du :)

1. HELT klart !!
2. Äckligaste....nån ost elle nåt XD Godaste......säkert nån mat mamma fixxat.
3. Åhh svår fråga då ja e as nöjd me min tränare. Men LINN OLSSON dåe XD

Tack för allt fint du skrev :)

Är det ngt på g mellan dig och gurra,?

Hej du :)
Trökigt svar...men det är mellan mig & G i sånna fall (än sålänge
)

Rider Smilla något ??
För Sterre & Thonna värkar att va lite heta.
Hon kunde ridit på Gevalia elr??
Hon kanske inte mycket ? :) <3333

hej du :)

Japp smilla rider på Stella, inte Thonna.
Det stämmer Thonna & Stella är heta, speciellt i hoppningen.
Hon red på gevalia innan hon såldes.

Vet du hur man mobilbloggar? :D

hej du :)

japp, man reggar sitt nummer på inst på blogg.se sidan. så får man ett nummer att mms:a in till.

Vad heter kenneln ni köpte Fridolf ifrån? :)

Hej du :)

Fridolf kommer från Molly Hill`s kennel på Tjörn.

måste du va så grym ? :)

Hej du :)
Tro mig jag har mina fel o brister som alla andra. XD

Tjenaaaa sötnos! :D Diggar din blogg stort!
naw vad söt hund ^^<33!!!
men jag har en fråga nu.
Vad är de för märke på din jacka? :)
den du hade på en bild i ngt inlägg för inte
så längesenn, den hade typ knappar framme :P
vet inte vilken färg den va för bilden va svart vit
men känns som grön :D<3 tacksam för svar !
kram på dig!

Hej du :)

Hej snälla du. Visst e den snygg. den är tyvärr köpt förra året på sommaren från H&m.


är du tsm med Gurra ?
du sa ju a´tt du skulle byta blogg.se till .se bara i ett inlägg , ska du göra det ?
vart har du köpt din skinnjacka? den är assa snögg!
Glad Påsk på dig och Fridolf :)

Kramar emma <3
din blogg e elite med flit :)

Hej du :)

nepp jag & g är inte ihop <3
min skinnjacka kommer från Laredoute......tack fina du <3

din mössa du har på din Header.
är det en hpi mössa<3?

Hej du :)
Den är fejk..ingen räv har åffrrat sitt liuv fö min mössa.

hur skulle ditt drömhår se ut? vill du ha längre, kortare mörkare, ljusare, tjockare, smalare, aah du fattar :) <3

Hej du :)
Ja e faktiskt nöjd me mitt hår.
Men klart liite tjockare...hade ju inte iggats direkt XD

är du ihop me gurra igen?

<3

Hej du :) Nepp vi är singlar båda 2 .

häjjsan nellie! :)
ja undrar vilken ras lille fridolf e. :D
kramiisar lollo ;P
COOL BLOGG FÖRESTEN..

Hej du :)
Lilla Fridolf är en Jack Russel. Tack fina du <3

Rider du dina hästar i form?
Kraam

Hej du :) Men det är väl en SJÄLVKLARHET.

Kan du ta print screen bild och visa på Movie Maker var man gör att det går i slow motion?Har samma Movie maker som du,så väl på samma ställe? :o

hej du :)
Asså windows movie maker är enkelt..sitt o pilla lite me fiilmer så hittar du massa sköjj att göra XD

Är du och Adam inte tesammans? :O

Hej du :)
nej det tog slut 134 år före kristus. Thank good XD

hejsan!
jag såg dej på tävlingen i trollhättan, för några månader sen :) jag rider en C-ponny och tävlar och sådär.. hoppas vi kommer ses på någon tävling! jag tävla LA o Msv, så vi kanske ses? (aa'
Frågor-
* vilka klasser tävlar du i? och tror du att du kommer starta högre klasser iår om allt går som det ska?
* gick du och Adam på samma skola? gör du och Gurra de?
* hur gammmal är Gurra?
* ska du köpa dej C-ponny?

kramar <3

hej du. Okey...kul att det går bta för dig :)
* Jag ´hoppar just nu LB pga att min ena ponny är endast 8 år o aldrig tävlat innan.
Thonna o jag har haft ett lite krångligt år just nu...men hoppar LA me henne i sommar om allt går som de ska.
* Ja o A går inte på samma skola. Jag & G gör det ja <3
* G är 99:a
* INte nu, när ja e 13 år. Men min bästa vän ska gö det nu.

Ser du på ponnyakuten?

Hej du :) OH JA!!

hej du grymma och alldeles för fina tjej :)
Nu ska jag fråga några frågor till dig.

Vilken är din favoritfärg på converse?
Vilken är din favorit färg?
Saknar du Gevalia?
Kan man beställa kläder från Sjöbarn?

Glad påsk på dej också! Du är grym! ♥

Hej du :)
Det måste nog va.....vita eller mina ljus rosa.
Favorit färg: Svart <3
Gevalia in my heart <3
Ring o fråga mamma 0304 671609

Tack fina du.

När bestämde ni er för att skaffa eran ursöta hund?

& kan du inte skriva ett typ inlägg om hunden och ja.

Hej du :)

Vi skulle ba åka o kolla på han sa pappa å mamma.
Men det gick jue inte...han fick komma dan efter.

Ska verkligen gö ett inlägg om Fridolf. LOVAR <3


Är det nått mellan dej o Gurra nu ? (a) <3

Hej du :) haha det ÄR & KOMMER alltid vara NÅT mellan mig & G <333


Hej Nellie! Vi undrar, vilken favoritryttare har du i hästsporten!? Kram..

På blogg nivå : Linn Olsson. Älskar hennes känsla för ponnyn hon sitter på.
På elite nivå: Rolf Göran.




TACK FÖR ATT NI FRÅGAT MASSA SKOJJ GREJJER, HOPPAS SVAREN UPPSKATTAS!

/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: fia

du svarade inte på mina frågor och du måste inte men du kan la kommentera det på min blogg? ;)



* varför gillar du hästar/ridning?



* skulle du vilja träffa någon av dina läsare isåfall vem?



*är du aldrig med 00:or?

(jag är inte 00 men jag bara undra)

2011-04-24 @ 13:57:58
URL: http://fiaeliasson
Postat av: Hannah Sjölund

Tack för svaret!

Haha,suger på Movie maker men ska sitta en stund och leta nu,nånstans måste jag hitta det ;)

2011-04-24 @ 14:23:07
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: amanda h

väldigt bra svar nellie! du rockar !

hhaha det äckligaste du ätit.. en OST? XD

haha nellie vet inte om du tänker på detta men du är så rolig när du skriver.. xd haha utan at anstränga dej...

hahah och det där med Räven.. ( ingen räv har offrat livet för min mössa ) hhaha gud



kram sötaste du! ha en fortsatt bra påsk <3

2011-04-24 @ 15:58:45
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa A

hej nellie :D

Jo ag undrar vad din e-postadress heter där man kan sicka idol bilder och så ? :D tacksam för ett svar ha det göööt :)

// lisa

2011-04-25 @ 17:53:39
URL: http://galna.devote.se
Postat av: Hannah

Du skulle vara grym ifall du la upp länken till skinnjackan ifrån Laredoute :) Kollade deras hemsida men hittade inte din modell.

2011-04-25 @ 18:20:45
Postat av: karolina

så jävla avundsjuk på dej så det gör ont , på riktigt !

du och adam är/var så jävla fina hade gjort ALLT för att ha en kille som han , såg bildspelert på er menär itne du lite liten för att hångla och så och du sminkar dej som du var 15 men så sjukt fin hade velat se ut som dej och ha en kille som du har , du har TUR , varför finns det inga sånan killar i min klass ...?

2011-04-25 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0