Vet ni....

Vet ni att JAG älskar mina ponnysar över allt annat.

Gevalia: MIN fina säkra underbara ponny. Som jag vet kämpar på i alla lägen.
Tröttnar aldrig på att rida dig - du e cool att rida på...man tröttnar aldrig. Jädrar va underbar du e.



Thonnis: Du har en SÅÅÅN kapacitet. JAG har verkligen kännt på när du kan & jag TROR på dig.
Du hoppar 1,10 som det vore 40 cm...det känns så.
VET ATT VI 2 kan & det är det jag kämpar mot.

Stella: JAdu...min nya fiina ponny. Du är sååå himla snäll & fräck att rida på. Tvekar aldrig..utan litar på mig.
FRUKTANSVÄRT snäll & du e busig me dom andra ponnysarna.
Nästa år kommer du & ja bli farliga;-)
Jag lägger ALL min tid på er ALL min TID. Kämpar varje dag, rider 2 st VARJE dag 7 dar i veckan. Alltid nån som vilar..men jag älskar att sitta upp på er rygg brudar.





Pappa vill INTE gästblogga :(

Så ni får rösta fram en ny till NÄSTA vecka....kom igen nudå!!
Sry att ja inte fixxa d denna veckan - men han e bestämd :(
Men älskar han endå <3333



* GRATTIS JENNY GUMMAN TILL 2 VINSTER IDAG I LB & LA = GRYMMARE ÄN GRYMMAST <33333333*

/ Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

kom igen nu pappa Antonio gör oss lyckliga !!



och grattis Jenny för att du visar var skåpet skall stå !!



Wwwwooorrrrfffarrr



2010-10-03 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0