My life is just Chill Lixoooom & lite knas;-)

Nellie mår bra idag. Va liite knas igår kväll o så.....typ aa mellan mig o 2 personer till.Massa saker o tänka på & telefonen ringde o så.
Asså e det inte så här...ibland händer typ INGET o sen pang bom pow händer ALLT på en o samma gång.
Sen händer d ju mycke i mitt liv endå;-)....men ibland asså;-) ;-)
 buuusig JA!!
Dagens Nellie B:

dagens klädsel: puma tröja & tighta jeans
dagens pafym: naomi campbell
dagens humör: liite buus;-)
dagens sms: gomorron mama;-)
dagens svar: schlutta dy itte.....
dagens varför gjorde ja detta: tog andra jeans..svin tajjta ju :(
dagens snällaste mot Nellie: Natalya..för igår <3
dagens dummaste: ingen än så länge
dagens hoppas detta händer: att telefonen ringer sen ;-) <3<3

     Just       Me

Fick nåra frågor igår på Pm på bdb & på bloggen, från anonym??

*Har du kille: Ja
*Ska du på Skärhamnsdiscot: Ja
*Dansar du tryckare?? : Hahahaha....klart;-)
*Hej nelie, du har bäst musikstil..kan inte du lägga ut en låt du lyssnar på typ varje dag.vi ses på discot på fredag!!:
Svar:Okey...tack.ÄLSKAR musik som f*n, lägger upp den bästa låten just nu..som jag har på mobben o så.Lägger den längst ner på inläget!!!
* meh hallååå du o gurra gö ju asmånga hjärtan på bdb typ..kära???? ersänn..
Svar: d e väl ingen hemlighet att ja & g gillar varann??? eller??????
vi e vänner & har vart ihop typ @@ <3<3

Skolan va chill idag.....typ hände inget specielt. Chill lixom ;-)
Ska hoppträna ikväll - måste GÅ bra för de e ju tävling på söndag. I LB:n e det bara AS duktiga tjejer som hoppar LA sen...& lilla jag;-) Men men...vi kan vi me!!!!!
     vi e bäst bby

Så mina planer rest of vekkan då!!

Ida: Chill fram till träningen kl 18.30

torsd: Inga planer, rida på kvällen

fred: Rida & Disco
Lörd: Fixa Gevalia fin & rida lite
Sönd: Tävling 2 klasser

ska ni göra nåt kul i helgen eller???? KOMMENTERA NU BRAAA!!!



OKEY, NI FÅR SNOKA I MIN MOBIL IGEN <3<3<3<3

SENASTE SMS:en I MIN INKORG:

* älskar dig mest nellie, du betyder mest för mig
* jag står vid banken nu <3<3
* e du? ska jag möta dig bby? <3
* ja......<3<3
* jo d jö ja mama
* gomorron mama
* kajjwh
* görs?? <3<3<3
* @ o du,kolla dig i spegeln,du e visst fin,,snarare finast,sweetheart what a handsome face<3
* e de hans val att bestäma om d e trök eller ej? xd
* ja men e d inte trök undra ja@
* hångel direkt???
* xd, ifall joel gör? ifall han e där?? xd
* vad säger du ifall nån bjuder upp dig???
* u are unreal nellie - my DRÖM!!

a vikka dom e ifrån..haha d får ni gissa själva..hihihi!!!!!!!!

 bild från somras

 sommar <3<3<3

Denna bilden betyder mycket för mig.....skickade den en kväll till en person som saknade mig jättemycket. Den personen fick den på mobilen.Men d va längesen nu.
              
                  

Nu kommer NELLIE låten, som e bäst nu som ja fick i frågan!!! GRYM


Bloggar mer sen - lovar - Nelliieeeeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så fin <3

2010-03-03 @ 18:09:07
URL: http://eveliinaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0