Heeeeeeeeeelg !!!!!

Jaaaa...nu kan man ju säga att skolan almost e slut!!
Asså måndag & tisd e ju ba slappa, slappa lixom!!

S  o  m  m  a  r  l  o  v !!!!!!!!

Skolan va as chill idà asså. Men vädret va trök.
Lite bråk i klassen som ja fick lösa...såklart.
Fröken skicla mej att fixxa bråket...för ja e mogen & inte hetsig sa hon ;-)
Jag..inte hetsig??? ehhh okey??    ;-)
Btw IGEN e Kerstin bästa fröken, nu får vi inte ha henne längre...men Smilla kommer få henne!!!

Idà är der fredag jue. Ska dra till stallet vid 15 & packa ihop för att flytta brudarna.
AAwww dom ska flytta sötisarn, hoppas att dom kommer trivas nu.
Men dom e så kära i varandra dom 2...så ja vet att dom kommer trivas!!



Igår händer det en sak som fått mig att typ tänka hela dan ida.
En sak kan ja här & nu lova er...Jag & Adam står varandra närmare än NÅT ANNAT.
Jag gör allt för honom...både som boyfriend & som vän.
Känner ingen som har ett större hjärta än han - som vill mig så mykke väl som han.
Vi vet ALLT om varandra...& det känns helt galet bra.

Adam...du vet att ja menar det ja sa igår ;-)  <33

<3

På söndag drar ja upp till Uddevalla för att kolla på tävlingen där. Inga ponnys me mig själv..men ska kolla på alla andra söwta där!!
Gött att kolla gräsbana innan man hoppar på d själv nästa helg!!


DAGENS NELLIE:

kläder: baggy jeans & quiksilver hoodie
skor: rosa converse
parfym: naomi campbell
humör: G L A D
dagens sms: ett ja fick igår kväll från Adam
dagens svar: asså bby ja gråter nu ;(
dagens person: FINNS BARA 1 - ÄLSKLING
dagens blogg: babysenorita
dagens läs detta: bby, du vet finns ALLTID <3



FRÅN & MED DU <33

 



Tack för att du litar på mig, kommer ALDRIG svika dig.
Finns always....på ett elle annat sätt <3

A   D   A   M      <3    N   E   L   L   I   E

Igår va ja i stallet & red ut båda ponnysarna i regnet.
Skritta ut dom var o en själva.
D regna...men satte täcke på & så drog vi.
As mysit va d.
Blev klart as våt, men va jö d lixom??!!
Sen massera pappa dom, Thonna gäspa & NJÖT..hon älskar när pappa masserar henne.
Sen fick dom goa täcken på sig & massa hö i boxen.
Min älsklingar.



Va me alex & Tilde igår, bäst.
Vi lixom behöver inte göra nåt så..bara va lixom & ha mys endå.
Alex är SÅ GALET snygg asså. Min bästa vän - inte kär.
Men tjejerna typ DÖR när han kommer.
Röda chinos..& as snygg frilla...Alex du e så jädra snygg asså ska du veta.
Tilde med..lika vacker som vanlit. Du e verkligen som en syrra.
Vi ska tillomed ha samma kläder på avslutningen. Vi har exakt samma stil ;-)
Top Class e vi gummi <333333

me

Mer namn på kattungarna:

Schteekarn- för han e så cool
Adam - sötast klart
Teodor - ehhm..lite tjock
Fridolf - för han har mustach

Ska ta kort på dom snart & lägga ut. Nu har alla öppnat ögonen...& lullar runt typ ;-)

Men ska käka nuuuu.....lalala...så hörs later on.



ASSÅ LÄGGER UT DEN IDA IGEN - GALEET BRA!!




/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: carro

du ska ha dina hästar där vid mig va? :)

2010-06-12 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0