Hejsan hoppsan...

Gomidda på er.
Kvällen igår va ju chillare än chillast!!
Massa stallet på dan & så hoppa ja ju Mirja hos Kristian`s paddock.
Gick riktigt bra!!
Adam va me & söta Isa som red på sötare Rasmus!!



Ida ska ja hoppa en clearround fast 2 höjder med Mirja på Tjörns ridklubb.
Är det nåra mer som ska dit eller???  :)

Mirja va riktigt fin igår. Börjar få upp flåset på henne. Hon e ju fortfarande liten tjockis....men hon hoppar fint. Hoppa bana va 70 - 80 igår.



Sen blev det fotboll på tv med adam igår. Ja hejja på spanien klart...spanien blodet i mina ådror!!
Adam hejja på tyskland???...ehhh okeyy????   ;-)

Nu är Adam & Tränar fotboll. Min pappa ska hämta han sen...så ska vi va hemma hos mig en stund!!



Adam & jag såg en älg igår. Adam tog upp kameran såklart!!




Jag & min egna dröm ponny....Gevalia




Jag & Agnes rider på ängen !!!

Så idag blire:

- adam
- chilla
- kolla på smillas simskola
- hoppa clearround på Tjörns
- rida gevalia


Imon drar vi kl 06.00 till Falsterbo.

Ska bli riktigt nice kan jag lova!! Massa bra klasser att kolla på där nere & bara va på falsterbo horse show är ju grymt!!

L      Ä      N     G     T     A     R

Men.....nu kommer jag & adam när vi går & små skrattar & små pratar efter en rid träning på väg hem.
Världens bästa kille har världens bästa tjej <33333

Kolla hur Adam tar tag i Mirjas tygel när bilen kommer mot oss....hahaha tror inte han tänker på det.
Aaaaaw guuulllliiigt!!!






/ nellish

Kommentarer
Postat av: louise

är det en casco hjälm du har? :)

2010-07-10 @ 14:00:42
URL: http://louiseekatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0