SVAR PÅ RESTEN AV ALLA FRÅGORNA..

Ida

Hur lång är du och hur mkt väger du? Kram Ida

Hej Ida. jag är nog 1,47 lång & väger 38 kg!!


: Hanna

Hur gjorde du din blogg såhär stor?

Hej Hanna, asså jag vet inte det själv. Blogga massa massa massa & läste många andra bloggar o så.
Ja e lite galen.....så säkert kul att läsa om det. Sen så älskar jag att skriva till er om allt ja kan. Både när det går bra & nä ja e lessen.


julia

skulle du vilja bli modell ?
vart köper du dina kläder ?

Hej Julia. Asså...modell?? Ne inte min grejj...men kanske kul....elle ja venne;-)
Jag köper mina kläder på sjöbarn ofc & så gillar ja Gina.



: julia

asså fattar inte riktigt, men har adam en annan tjej nu eller e han på G med ngn typ?

Vilket märke var det på din klocka?

din favoritlåt nu?

har du några planer inför sommarn?

hoppas du mår bra <3

Hej Julia. Asså vet inte vem den där adam e?? Fråga 118 100;-)
Favvo märke på klocka...hm typ inget.
Favvo låt nu är klart...pittbull`s nya
Japp det har jag. Ska åka på många meetings med mina ponnysar!! En absolut rid sommar kan ja lova. Alla ponnysarna ska tävlas.

F

Hejj Nellie :)
Först vill jag börja med o säga att jag älsker din blogg, jag äe inne o kollar VARIGE dag :D

Jag verkligen älskar din blogg :D

Okey här kommer frågan:
1. Vad hände mellan dej o adam ?
2. Har du känslor för någon nu ?
3. Gav du allt till adam ?
4. Är du bara med rid-tjejer, eller är du med sånna som går i annan sport oxå ? t.ex. fotboll ?
5. Ska vi va med varandra nån dag ?

Kram på dej fina du :)

Hej F. Tack såååå mkt för du diggar min blogg.

1. ???
2. Ja
3.  mer än allt, så svar JA
4. Ja e med alla människor.....spelar ingen roll va man gör. Älskar olika personer.
5. Vet inte vem du e??? så svårt att svara på.



nikke nyfiken

Är du oskuld :D?

Hej Nikke nyfiken. Vet du att det är rea på stora gula bananer på ica idag;-)


Julia

vad är din högsta önskan?

älskar verkligen din blogg och du är så grymt fin :)
Kram

Hej Julia.
Min högsta önskan är att få hoppa sm på b ponny under min b ponny tid.  Med stella hade vart roligast.


: juliaa ;P

Hur länge har du ridit ?? ;)

Hej Juliaa, jag har ridit i 4 år. 2 år ridskola 2 år egen ponny.


hejsan !
såg att ngn innan frågade "hur långt gick du med din kille?"
och jag tror faktiskt att du också fattade hur hon/han menade..
så nu vill jag gärna ha ett ärligt svar (om du vågar & vill)
men man blir ju lite nyfiken eftersom du är 10 år & verkar "lite äldre" och hade äldre pojkvän..och den frågan är ju inte så farlig , eller ?
så jag frågar oxå:

hur långt "gick" du med din kille ?

förresten , gullig blogg !:)
kram

Svar. Hej asså...vi gick på bio oxå & så gick vi på liseberg med, men vi gick aldrig hem till han;-)



: Louise

aså varför sminkar du dej när du bah är 10. Tycker det är lite synd att du spelar äldre än vad du är :( du är säker snyggare utan smink..
Hej Louise.
Kul att du läser min blogg & kommenterar!!
Jadu....för att ja vill sminka mig, jag spelar inte äldre...ja e alltid mig själv. Men ser inget fel i det...hoppas inte du stör dig för mkt på det heller.
Ja...det kanske jag e ;-) hihi
kram på dig




EmiliaM

Hejj Nellie<3

1.Hur lyckas du göra så det går så bra med din blogg?
2.Vilken filmtyp gillar du... typ (komendi, action m.m)

Hej fina emilia.

1. För ja älskar min blogg & ja älskar er som läser den. Ja uppdaterar oftta...skriver om galna saker & allt som händer ni mitt lilla liv. Uppdaterar sjukt ofta...o håller de ja lovar. Skriver ja svarar påp frågorna sen...så gör ja det.

2. HELT klart skräckisar. Men en mysig kille som man kan krypa ihop med..aaaw



julia <3

hej nellie älskar din blogg är yyp inne på den flera gånger om dan ! jajajaj

frågar : skulle du vilja bli model elr asså vem kom på att du skulle ta model bilder eller så. asså du ser värkligen ut som en model !
vart köper du dina kläder och vart ligger dom affärerna. <3

// kram julia

Hej Julia.

Nej jag skulle aldrig vilja bli modell. Jag blev uppringd av annika på avenue modeller i gbg som sett mina bilder & jag har prov fotat för h & m...men kom aldrig hela vägen.
Jag köper såklart mina kläder i mammas affär sjöbarn,men diggar gina med.

kram på dig



: Anonym!!! <3333

Hur länge har du ridit!? :)
Måste typ alla fråga om adam!? jag förstår nellie att hon kankse inte vill att ni ska fråga om han <3333
Ps. Älskar din blogg Nellie läser den varje dag!!!

Hej på dig du!!

Jag har ridit i 4 år. kram kul att du läser gumman, gö mig glad



anonym ://

Hur får du sånna lockar eller vad har du för locktång?? :PP :?)

Hej. Jag har liite lockigt hår av mej själv Men jag sover i en inbaka fläta på natten med nytvättat hår....o sen blir det lalalalala loickigt!!


Hejsaan Nellie <3 :))

1. vad gillar du för godis? Typ choklad, lakrits? Hahah lite random fråga men aja :)
2. När började du rida? Och vad har du för mål med dina ponnysar. (säkert någon som frågat det men nu frågar jag) ;))
3. Vad är du bra på i ridningen? (tycker du?)<33 :)

det syns att du rider bra. och din blogg är grym!!:))

puss Felicia ;D <3

Hej Felicia.

1. GODIS älskar jag, toblerone i love. Choklad såklart mums
2. Jag har ridit i 4 år. Jag vill hoppa sm med b ponny.
3. Att ja e orädd....behövs i hoppningen. Har inga gränser typ..älskar rida fort & satsa typ.

Tack för allt fint du skriver <33



: Elin

Har Ella någon blogg?
Du är så fin Nellie! Är Thonna frisk nu igen?

Hej Elin.
Japp ellas blogg heter: www.ellaolssonbroander.blogg.se
Mmmm Thonna e ok...ska skritta ut henne imon på lång skritt tur med mamma.


oliviiaedman

skulle inte ni sälja gevalia? :o :)

Hej olivia. Jo gevalia är till salu!!!
Världens finaste b ponny brud kan ja lova


sara

Vet att du inte gilalr denna frågan men hur tog det slut mellan dig och adam?
du var ju så glad och så typ dagarna innan och sen blev det bara slut typ?

Har ni kontakt och så fotrfarandE?
jätte bra blogg!

Hej Sara, ja du har rätt jag GILLAR inte frågan, men jag gillar dig <33

Kram Nellie



: Natalie

Vad tycker du om min blogg ?
Har du någon gång råkat ut för ngn "ridolycka" i sånna fall vad hände ?
Vad har du för smink på typ en skoldag ?
Är din skola bra?

Älskar din blogg, och du är så sjukt fin Nellie <3

Hej Natalie.
Din blogge jättefin <3
Asså..ne, ramlat av & slått mig illa flera gånger...men ja e ingen lipsill;-) Ja hoppar alltid upp igen...faktist 2 av mina tränare som sagt att ja e OTROLIGT tuff klagar aldrig.
Mascara typ räcker kanske lite rouge på vintern.
Asså...den e ok.


Felicia Gränsmarker

hur känner du att du hinner med kompisar? :)
vill du va med mig o nellie k nångång? =)<3

//felicia..

Hej fina felicia.
Asså...nej jag hinner inte med alla mina vänner så mkt. Men mina närmsta vänner vett att min tid e liiiten, innan så la jag all tid på **** men nu ska jag satsa mer på vännerna ist <3
Men ja gör så gott ja kan....
Ja vill gärna vara med dig nångång, hade vart super kul gumman !!!! Verkligen & jag menar det verkligen.



Emma å Alexandra<3

Vad är ditt bästa "flirt tips"? :)

Hej emma & alexandra.
Nu ska ni få mitt bästa flirt tips.
LÅT KILLARNA JAGA ER. LÅT DOM FLIRTA MED DIG.
KOMMER ALDRIG JAGA ELLER FLIRTA MED EN KILLE, HAN FÅR JAGA & FLIRTA MED MIG <33
ME LIKE...DET FALLER JAG FÖR<3



: lindawestin (:

Hej nellie. Vad är du mest nöjd med och minst nöjd med om man tänket utseendet. (stavning)

kram <3

Hej linda.

Mest nöjd e jag med mitt ansikte & håret...love my ÖGONBRYN!!
Minst nöjd med läpparna.


: :D

Va hände mellan dig och Adam ? ;3

Svar: Hej :D Asså...fattar inte vem han e??????


HappyGirl

Hej ska gå till häggvall eller bleket?????

Hej Happy Girl. Jag funderar starkt att gå på BLEKET !!!!!!!


: Tilde

Hej Nellie <3
As fin blogg ;)
Min fråga är:
Har du bilddagboken?
Isf vad heter du?
Kram Tilde

Hej Tilde.

Japp har en bdb som ja använder liiiiiiiite bara, TopClass heter jag där.

Tog bort alla bilder o så för ett tag sen...hinner inte med den.men den finns kvar.

: Iddaaaaaaaaa

Hej jag undrar vad du har för någon mobil å om du gillar nån (isåfall vem?)

DU ÄGER!!!

Hej Idaaaaaaa.

Jag är ingen sån tjej som måste ha 3 nya mobiler / år. HEEEELT ointresant tycker ja. Ja lägger domn pengarna på mina ponnys. Men ja har en svart sony ericsson.
Japp jag gillar en person just nu...som gör mig lycklig...hahah vem???
Time will sooooon telll ;-)




SÅ SJUKT FIN ÄR DU MIN DRÖM PÅ 4 BEN





JAG & GEVALIA...FINA PONNY







STELLA HOPPADE 2 FINA NOLL RUNDOR IDAG, SÅ FIN BÄBIS





FINA JULIA & DEZZIE



DRÖM PONNYN



SMILLA & GEVALIA NOLLA 2 KLASSER = BÄSTA BÄSTA



SEN SLÄPPTE VI ALLA PONNYSARNA NAKEN FISAR I HAGEN
VÅRA PONNYSAR HAR DET SJUUUUUKT BRA ASSÅ KAN JA LOVA.





DEZZIE BLEV GALEN HAHA



TITTA VA DOM E FIIIINA ALLA BRUDARNA

SKA FIXXA FILMERNA NU...KOMMER UT SEN <3

/ NELLIE BERNTSSON

 


Kommentarer
Postat av: Filippa <3 Diggar Melli

Hej Nellie :) <33

Har en fråga :

Sjöbarn kollade sjobarn.blogg.se ,såg ut att ha as snygga kläder :D <3

Men jag bor skita långt ifrån sjöbarn butiken, kan man shoppa online? <3

Tack på förhand <3

Du e så jävla grym <33

2010-12-30 @ 18:32:55
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: Filippa <3 Diggar dej Nellie <3

Hej Nellie :) <33

Har en fråga :

Sjöbarn kollade sjobarn.blogg.se ,såg ut att ha as snygga kläder :D <3

Men jag bor skita långt ifrån sjöbarn butiken, kan man shoppa online? <3

Tack på förhand <3

Du e så jävla grym <33

2010-12-30 @ 18:33:43
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-12-30 @ 18:41:39
Postat av: linda

fin stella är:)

2010-12-30 @ 18:41:47
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Lovisa

awe, tack Nellie! Hoppas allt är bra med dig & dina fina ponnyer, längtar tills tävlingssäsongen drar i gång ;)

Kram på dig

2010-12-30 @ 18:42:34
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Natalie Nygren

Tack för svaren Nellie <33

2010-12-30 @ 18:55:38
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul, frattis attde t gick så bra idag! :) Får man fråga vilka klasser du hoppade? Vad var det för "sorts" tävling?

2010-12-30 @ 18:58:40
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder på dig och ponnysarna!!:)

2010-12-30 @ 19:20:56
Postat av: Caroline Bågfeldt

Oh gud tjejen. Du är verkligen helt underbar. Jag är 14 år och ser upp till dig som om du vore en gud.

Kan du inte bara sluta vara så jävla perfekt och ge din perfektion till mig?

Du har den bästa bloggen. Du är sjukt söt och fin. Du rider sjukt bra.

Och du är verkligen inte som alla andra storbloggare som tycker det är kul med många läsare och skriver ett inlägg om det ibland. Utan du bryr dig om oss. Det betyder verkligen supermycket. Ska inte sitta och snacka här. Det gör mig bara mer avundsjuk.



Hehe(a)

Du är sjukt bra Nellie. Fortsätt såhär så är du snart på SM! I Promise

2010-12-30 @ 19:30:10
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Felicia Gränsmarker

vad kul att du vill va nån da gmn!! :)

men vi kan väl höras??haru msn?

pussar på dig nellie <3

2010-12-30 @ 19:56:15
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: jenny ;)

Alla dina ponnys är jätte fina! :D Men Stella asså :D Hon är sjukt fin måste jag säga! :D Ni kommer att gå långt! :D



Grym blogg btw! :D



kram kram <3

2010-12-30 @ 20:41:12
URL: http://jennyochlinnea.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

tack för svaren!! <3 :))



love till dig för att du är som du är. Supercool vill säga :)



// Felicia <3

2010-12-30 @ 20:47:01
Postat av: Victora

kan jag stälal en fråga nu ?

hehe..

men jag skriver den så får du svara ifall du vill..



*betalar du dina kläder på sjöbarn eller får du dom GRATIS ? :D <3

2010-12-31 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0