Nellie Berntsson

BESKRIVNING AV MIG SJÄLV...FRÅN HJÄRTAT


SAKER SOM JAG TOTALT ÄLSKAR MEST!!!!!

* SAKER SOM FÅR MIG LUGN & TRYGG. KAN VA VAD SOM HELST. EN BRA FILM, EN BOK, EN KRAM FRÅN NÅN JA TYCKER OM, EN LÅT SOM FÅR MIG ATT MINNAS NÅT. SAKER SOM ÄR SOM VANLIGT!!

* NÄR NÅN VISAR ATT DEN BRYR SIG OM MIG PÅ RIKTIGT. INTE BARA FÖR STUNDEN....OM D HÄNT NÅT.
UTAN NÄRSOMHELST.

* MINA 2 PONNYSAR         NULLAN   & THONNISEN

* MINA FÖRÄLDRAR & SMILLA

* TRYGGHET


SAKER SOM FÅR MIG ATT BITA MIG I LÄPPEN & BÖRJA GRÅTA


* NÄR NÅN LJUGER

* NÄR JA KÄNNER MIG SOM LUFT FÖR NÅN

* NÄR NÅT FÖRÄNDRAS SNABBT....O INTE ÄR SOM FÖRUT

* NÄR JA KÄMPAT SOM F*N FÖR NÅT & DET INTE FUNKAR SEN.

* - - - -


           

Som när man sätter upp mål me sina ponnysar. Man har kämpat & kämpat...sen så vet man inte om det går hela vägen.
Ponnyn....kan typ gö slarvfel..eller börja bråka.
Bisviken man blir då....men bara att torka tårarna & gå vidare....& ta nya tag.

ELLER HUR?????

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Wwwwoooooorrrrffffarrr å MMmmmooommmmoooo då ??

2010-08-10 @ 15:34:13
Postat av: Emmish

ja preecis....

2010-11-02 @ 10:03:36
URL: http://emmishturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0