Min eller DIN???????

Ja i din blogg ska alla vara vänner. Du kanske då ska tänka på att sättet du skriver på, inte är det bästa. Att du hela tiden lägger ut kommentarer om hur bra du är från andra... Det kan ju reta upp andra. Och alla är ju lika mycket värda ovasett vad man har för kläder, ponny, saker till sin ponny.... Tänk på detta om du inte vill SÅRA någon utan vara vänner med alla!!!

Fick denna kommentaren av ANONYM såklart!! Okey...såhär är det va..elle har ja fel.
WWW:NELLIBERNTSSON.BLOGG.SE är miin egna blogg. Mina ord..mitt liv..min EGNA blogg.
Så vem är då JAG, nellie berntsson. Jo jag är en sprallig tjej....som aldrig vill nån illa. Jag ÄLSKAR kläder som de flesta tjejer. Men kanske har lite för mkt då min mamma äger en klädaffär;-)
Älskar att fota mina nya kläder & lägger ut dem till er för att NI vill & ber mig.
Jag har 2 ponnysar, som jag lägger ALL min tid PÅ.
Mer än någon av er som inte rider kan förstå.
Ofta jag får välja bort kompisar eller annat, för att det helt enkelt inte går ihop me tiden med stallet.
Jag älskar såklart grejjer till mina ponnysar med. Visst märkesgrejjer är jag svag för. Men handlar på hööks med ibland;-)
Jag om NÅN tycker att alla e lika värda...oavsett kläder o då.
Har aldrig sagt nåt annat - eller???????

Så jag skriver om dom sakerna som jag älskar PÅ MIN EGNA blogg. Sen om DU ( anonym ) väljer att läsa det eller inte är ju ditt val.

Ska jag ÄNDRA vad jag tycker om att skriva om för att DU ska gilla & läsa det.
Det är väl DINA fingrar som slår in min bloggadress på datan. Inte så att jag står & tvingar dig..eller???

Ne du..det köper jag inte. Jag har aldrig sagt NÅT annat, än om att alla e lika värda.
Sen att jag lägger ut personer som läser min bloggs kommentarer är att VISA dom, INTE DIG att jag ärligt blir GLAD.
Så jä*ra glad att jag vill visa dom & alla andra vad dom skrivit.

Så ANONYM, ett tips: SLUTA LÄS MIN BLOGG!!!!

Tack snälla fina Fanny








Kommentarer
Postat av: nellie k

Nellie du e så j*vla bra på att skriva på din EGENA blogg! Känner dig ganska hyfsat(gjorde iaf) och nellie e verkligen inte sån som du anonym tror!

Hon sätter ALLA före sig själv, glömmer bort sig själv ibland tom, hon är den kompis ALLA borde ha :)

Nellie i mina ögon e du fan bäst!<3

/nellan

2010-08-17 @ 10:42:42
Postat av: amanda

hur gammal är du ? :D

2010-08-17 @ 11:39:08
URL: http://galnagaloppen.blogspot.com
Postat av: Emmaa <33

fyfan vad taskigt !!

2010-08-17 @ 19:53:36
Postat av: Nellie

Tack gangsta sister...Nellie K. Vi är jue grymma ihop!!

Kjam Nellie

2010-08-18 @ 15:27:45
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Nellie

Sv. Amanda ( galnagaloppen.blogspot )

Ja e 10 år.....snart. ;-)

Kram Nellie

2010-08-18 @ 15:29:30
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: nellie k

Nellie du e så grym <3

nellie & nellie på tjörn (LL)

puss nelliue

2010-08-19 @ 15:53:25
URL: http://nneehhlls.blogg.se/
Postat av: Cooks Cideout

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-06-08 @ 08:00:29
URL: http://cooks-cideout.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0