Ibland kikar solen in på mitt rum.....

Fick en kommentar ev en GALET snygg & cool tjej!

" Du är sjukt ball & cool för att vara 10 år "

Hehe...asså ja blev as glad ju!! Tänka sig..ja e cool!!



Nerå..ja e inte cool..ja e bara jag!!!!

En vanlig tjej , som tänker lite för mycket.
Har ett jädra humör & kämpar för att komma nånstans & för att bli nån@@@@
En vanlig tjej...som är ledsen ibland & as förbannad ibland.
Som kan skratta så ja nästan kissar på mig & som gråter i mammas armar.
En vanlig tjej som e galet kär i en viss Adam Larsson & som vet att riktig kärlek finns!
En helt vanlig tjej som älskar sina 2 ponnys mer än nåt annat & som ibland fuskar med galopp skänkeln ;-)

En helt vanlig tjej som börja blogga fö d va på skojj, men som nu bloggar BARA för er som läser.
En helt vanlig tjej som grät senast igår & som älskar sin pappa mer än allt annat.
En helt vanlig tjej som är otroligt osäker ibland & som hata när folk glor..men inte vågar säga hej!!!
En helt vanlig tjej som önskade hon hade mer riktiga tjej kompisar än dom hon har..
En helt vanlig tjej som bråkar galet mykke me min syrra@@@

Asså ja e så J*vla vanlig så ni anar inte ;-)



/ Nellie, så vanlig....

Kommentarer
Postat av: Fille:D

Det är det som gör dig så cool... att du är dig sjelv ( hellt vanlig, man behöver inte vara ovanlig för att vara cool) <33

2010-08-11 @ 17:07:03
Postat av: Lovisa

Superfin header:D

2010-08-11 @ 21:01:50
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/
Postat av: charlotte

SV: jag bor i skåne, fast det fatta du nog. sen i lund typ. självdå? =)

2010-08-11 @ 22:56:03
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Du är vist cool

2010-08-16 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0