Kingsland äger fett!!!

Nu har ja vart i stallet.Gevalia var smutsig så jag fick borsta länge.Sen red jag hon var pigg men fräsch:-)

moffa kom dit och gav mig oSmilla påskägg-gött.

tack moffa<3<3<3 vi köpte ett par FRED PERRY skor till moffa,så nu är han as tuff!!!!! Yeeeh moffa!!!!

exakt dom

Pappa fick dom här av oss:


Så nu e han me cooolish!!!

Kolla på massa underbara saker på nätet!!!!
Åhhhh!!

Åhhh!!
Åhh!!
Åhh!
Åhh!

Ja dööör så fiiina saker asså!!! Gaaaaaahhhhh

Nu ska ja kolla på film på mitt rum.
Har låst dörren för ja vill va ifred här inne :(

Men hejdååå på er - ses imon.
Önskar ja kunde ge alla ett påskägg, men ni får en påsk kram av mig istället!!

KRAAAAAAAM på er från mig - Nelliiee B


Kommentarer
Postat av: josephine<33

<Varför vill du vara själv?? Hänt någoT??

2010-04-02 @ 21:23:53
URL: http://jossisjossan.blogg.se/
Postat av: Sofie<33

Kram till dig<33

2010-04-04 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0