Ni kan aldrig fatta!!!

Idag är jag världens lyckligaste tjej!!
Mamma & Pappa ringde förut & gjorde mej så glad att ja börja gråta!!
Vill så gärna säga till er va det är, men måste hålla d hemligt nån dag till!!!
Men jag svävar på rowsa moln typ!!!

Igår va en as mysig dag.
Smillas kompis Ebba sov över. Sen åkte vi & gjorde en hemlig grejj..hihi ja, mamma & pappa!!
Sen åkte ve hem te Inez & dom på kvällen & fika = bäst!!!

Denna vekkan händer d inget speciellt!!

Imon blire ingen träning för mig, fö pappa e i Danmark & typ en sak till...hihihi
På onsdag ska ja vara med Adde bby love!!
Sen rida såklart HELA veckan. Ska hoppa på Tjörns ridklubb på Söndag med Gevalia!!



Massa nytt som händer i mitt liv nu asså.
Hänger lixom inte me....men de e as kul.
Nu vill ja fan satsa på RIKTIGT, få betalt för allt jobb ja lägger ner...& det känns som ja kommer få det nu!!

Åhhh ja e sååå GLAAAAAAAAAAAAAAAD !!!!!!!!!!

Fan mamma & pappa ni e bästa ever...tack för att ni stöttar mig alltid & alla mina dumheter ja gör ibland :(
Tack fö ni alltid e där.
Tack fö ni e ni!!
Mamma & Pappa...JAG ÄLSKAR ER, JA VILL ATT NI SKA VA STOLT ÖVER MEJ, ja e stolt över er!!

MIN MAMMA & PAPPA!!!!!!!!

hhihi nu kommer dom bli arga över de kortet..hihi ;-)

/ NELLIE BERNTSSON, SOM SVÄVAR PÅ MOLN IDA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tävlingen på tjörns ridlubb är på lördag!

2010-04-26 @ 15:29:46
Postat av: inez

nice e det =)=)=)=)<3<3<3<3

2010-04-26 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0