ännu en da i mitt liv....

Ännu en dag har gått i mitt nellie life <3

Har det häny nåt då?? - eh ja...massa typ.

DAGENS NELLIE B:

dagens klädsel: slitna jeans & klänning
dagens sms: jag väntar.......<3
dagens svar: goodigoodi <3<3
dagens låt: body on me, med nelly
dagens snyggaste: nelly
dagens diss: till falska tjejer
dagens hiss: massa på gång nu :)
dagens detta skiter jag i: att ett gäng tjejer SPRANG & skvallra om nåt dom inte vet nåt om ida - FJAAAANTIGT
dagens läs detta: ditt fel inte mitt

 love <3

Imon e jag ledig från skolan, ska träna me ponnyn på morronen & sen modevisningen!!
På lördag e det jue sveland cup - känns sådär....men måste ta mej genom d!!!!



Saknar Tilde & Alex...kan inte andas  utan er 2..puss på er mesht!!!



Vi e Top Class gumman du & ja!!
Hahahah vi låter killarna jaga oss!!!

/ NELLIE BERNTSSON, KLART ;-)


Kommentarer
Postat av: Linn H

Har du slutat o träna hos oss? ;)

2010-04-15 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0