Mera minnen från er som kommenterar <3<3

NELLIE KARLSSON

Nellie är en nära vän till mig. Ibland är vi jätteofta ibland inte alls.

Du har ett stort hjärta & det älskar jag med dig.

vi pratar killar,kläder, kompisar aaa allt typ.

Ett minne ja har från dig är självklart våran GALNA filmkväll o min födelsedag efteråt.

d va s myysy att ha dig där sötan <3<3

 Nellie Karlssoooon <3<3<3<3

Idag blire o va me Nellan.....jättekuuul, då vi inte vart på as länge ju;-)

 Jag!!

 vem ringer???

 galning<3


& va pysslar ja me då??? hahahah cooling...eh NOT;-)

Sen ikväll blire stallet & rida bus ponniiiiiii <3<3<3

Måste hålla igång henne lite nu, ska jua hoppa tävling i stenungsund snögubbecupen!

27 december!!!!!! hejja nelliiiieeeee!!!!!



Naaaaw fina vi var här. Älskar dig Gevalia <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


2:a i Hummerhoppet jiippiiiieeeee!!!


Hoppade en felfri runda i regional LB i Billdal.
Tävlade mot alla stora kids typ 13 åringarna, kom 6:a!!! Ha,ha,ha <3<3



2:a I Askim sista tävlingen på gräs!!!! NICE aaaa <3<3<3


bilden e så fin - ser ut som vi svävar.......vann den klassen <3<3


Imon blire Bamse dag <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sloooooow jaaaaaaam & soft.....nice.

Ska hoppträna på kvällen sen...bäst e det.Längtar.

Amen vi hörs sen.......kom ihåg o komentera ert minne me mig, så skriver ja på bloggen ett minne om dig.

Älskar dig..........så det fan gör ont i hjärtat <3

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Nellan

Jag älskar dig Nellie<3<3

2009-12-01 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0