Cha cha Nellie Bloggen

Uppe TIDIGT..va i stallet & fodra alla hästarna & släppte ut - plus i kanten på det tycker jag allt!!

Idag ska det inte hända allt för mkt...blir stallet all day. Alla ponnysarna ska ridas idag. Rider nog ute Gevalia & tar med mig Stella & Thonna till manegen.
Mami får hänga på me Midde.
A så gö vi :)
Ikväll CHILL astrött, melodifestivalen..papi kom hem sent i natt..så ska mysa me han lite me klart :)

Imon blir det att vara med Frida. Vi ska rida ut på långritt me mamma. Kommer bli kul :)
A så var det love nu jue....massa träna & rida på lovet kommer det bli.
Inga planer....ba chill.

Kommer videos & bilder från igår....typ snart. Ska ba käka & hoppa in i duschen.



bjuder

sen en annan sak. är åter igen så sjuuukt trött på alla duktiga lisor överallt. som sitter bakom sin data o ska klämma in käcka komentarer.
men säg de face 2 face istället. det är 2011 nu!!!!!!

/ nellie berntsson

* vad vill NI jag ska skriva om idag??.....har lite tid på dan innan stallet *

Kommentarer
Postat av: victoria willner :D

hej nellie, kan du inte skriva om discot igår. :dd

2011-02-12 @ 09:15:10
URL: http://marvic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har nyss bråkat med min bästa kompis och hon har sårat mig rejält å nu vet jag inte vad jag ska göra?

Jag kan bara inte förlåta henne en gång till. Vi har bråkat mycket och jag har förlåtit henne när hon sårat men igår när vi bråkade nådde hon gränsen. Jag grät hela dagen i skolan och hela tiden hemma.

Jag vet inte vad jag ska göra

och du har nästan alltid bra svar på allt... Snälla hjälp mig...<3

2011-02-12 @ 09:45:18
Postat av: amanda h

tjaa nellieee.!

tycker du kan skriva om.. Första gången du red Gevalia,Thonna och Stella! och vad du tänkte när du satt på deras rygg?...



du e en sjukt fin person!

<3

2011-02-12 @ 09:47:50
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0