Nelliieeee day <3<3

LÖRDAG, BÄSTA DAGEN I HELA VECKAN.
PÅ LÖRDAGAR HÄNDER DET ALLTID EN MASSA KULIGT!!

KOLLA LET`S DANCE IGÅR, JAG E KÄR I RABIH. ASSÅ SERIÖST...OH MY GOOOD;-)
NÄR HAN LER, DÅ DÖR NELLIE BERNTSSON - 4 REAL.

DAGENS NELLIE:

DAGENS LÅT: http://www.youtube.com/watch?v=RHUipyE1cQc BÄÄÄÄST

ASSÅ EN RIKTIIIG NEELLIIIEEE LÅÅÅÅT - LOVE IT <3<3

DAGENS HUMÖR: GANGSTA;-)

DAGENS KLÄDSEL: JEANS & TOP, NICE :)

DAGENS SMS: HEMLIGT.......HIHIHIHI

DAGENS DISS: TILL EN PERSON SOM E & ÅKER SKIDOR & INTE HÖR AV SIG

DAGENS HISS: ALLA MINA VÄNNER <3<3



IDAG BLIRE STALLET, SÅKLART...ALLA DAR <3<3<3<3
SEN BLIRE ALEX, AS KUL & TRÄFFA HAN...MISS HIM <3<3

VI SKA FOTAS FÖR EN ANNONS TILL TIDNINGEN......FRIENDS 4 REAL <3<3

VA SKA NI GÖRA IDAG DÅ????? D E JU ÄNDÅ LÖRDAG;-)

TRÄFFA SÖTA SOFIE IGÅR PÅ SJÖBARN, HON HANDLA EN AS SNYGG SCARFES.....

MEN, MEN...BLOGGISHAR MER SEN - LOOOVAR <3<3


/ NEEELLIIIEEEEE 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Asså klart man ska älska Rabih!!!!!

2010-01-09 @ 10:50:47
URL: http://fannyofc.blogg.se/
Postat av: Almin

hahah hör inte Adde av sig ?

2010-01-09 @ 12:34:57
Postat av: sofie<33

tack <33 du e sötis med<333

2010-01-09 @ 15:27:43
Postat av: michel

hoppas du inte menar mig, då blir jag väldigt arg på dig dummis :)

2010-01-09 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0