Bildminnen.....

Ni fick välja ett minne jag skulle skriva om.
Valt ut 10 st & lägger bilder till som betyder sjukt mycket för mig.
Okey, då kör vi.
Skriver väldigt ärligt på detta inlägget.....from my heart.

En dag du aldrig kommer glömma :)



När pappa & mamma lämna av mig på Tobbe Larsson gård, Sjörup utanför Ystad.
Vara helt utlämnad till människor ja inte kände.
Dom skulle filma mig i 2 veckors tid, för att sen NI ska få se de på TV.
Vilka va dom andra, Hur va Tobbe, Anna??
Ja hade inga svar.
Vänja sig vid alla frågor & filmteam överallt.
Inte vara blyg för Tobbe & finna svar på alla frågor....
DEt va ett äventyr som va galet spännt i megen innan ja fick svar på allt.
Alla frågor, alla lycka till.....
Ni kommer få se det BÄSTA ponnyakuten nu till våren, det kan ja lova.


En bild du aldrig visat förr så bloggen!



Denna slapp bilden, ser över knas ut. Trött, det va sent....ja hade nåt damp anfall & blogga samtidit. Hahahaha tog verkligen den väsra jag hitta!!


En bild som får dig att gråta



Denna ponnyn. MIN underbara Gevalia. Hade huggt av mej min ena hand för att få ha henne hos mig & tävla henne nu. Eller att smilla skulle fått ha henne.
Sjukt kul ja hade med henne.
Kan nu tycka att ja hade liiite för bråttom när ja sålde henne.
Tror att ja hade utvecklats med henne faktiskt, bara ja blitt bättre.
Saknar henne grymt.
& om maja nån gång ska sälja henne, önkar jag att vi kune köpa tillbaka henne.


......forts kommer


Kommentarer
Postat av: bella

bra!

du gör så roliga inlägg :)

2011-09-09 @ 21:57:53
URL: http://lillasotabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gevalia är göllig :)



checka min nya blogg snälla så blir jag lycklig:)

2011-09-09 @ 22:15:23
URL: http://julialunden.blogspot.com
Postat av: amanda h

tullan då..

sakanr också gevalia.. det var lixom ni 2 från början... eran resa... gråter nu lite också..

För jag vet hur saknaden är... och baara ring elle skriv.. Gevalia har det bra hos maja!



kram på dej hjärtat <3

2011-09-09 @ 22:40:19
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: ..

vilken tur att du fick sålt gevalia till en sådan snäll och duktig ryttare som Maja;)

2011-09-10 @ 09:49:56
Postat av: malin i fjällbacka

hej. jag förstår att du kan sakna gevalia för en hon är väldigt personlig. här är allt bra, sommaren har varit super. maja och gevalia tycker jag har trimmats ihop till ett fint ekipage. har frågat maja vad det bästa med hela sommaren var: när jag var och tränade för jossan och hoppade en 80 cm hög oxer, då är livet prima ! hoppas att det blir några klubbtävlingar som dom kan börja med. tittar på din blogg ibland och ser att det går väldigt bra för dig och lycka till med herman.

massor av kramar från gevalia och oss !

2011-09-10 @ 09:55:39
Postat av: Anonym

Hej vill bara skriva att jag blev överlycklig när du skrev om min kommentar! Jag skrev: kan du läggqa in en bild du aldrig har lagt in? Omg du la in det! Värsta lyckoruset genom kroppen! Som att vinna vinna 100000 kr! Jag älskar dig nellie! Skulle du kunna mejla mig och bara skriva hej elr något sådant,? Btw är du största faan!

2011-09-10 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0