Tack snälla fina du <3

Asså shiiit vad jag behövde detta. JUST nu.
Jag har haft kontakt med en chey som vart snäll mot mig.
Hon som ja bloggar...aa o e ganska lika på många sätt.
Fått tatt massa skit för olika grejjer hit o dit.
För hur vi ser ut...är & rider.
Båda bloggar...hon klart har större blogg än mig....men ja hänger på så gott ja kan.

Hon läser av mej ganska bra.
Hon kom te mig o erbjöd sin hjälp nä ja kämpade att det låst sej me thonna.
Vi packa in henne i trailern o drog te hennes fina gård.
Först red ja ba vanligt så som thonna typ går me mej....hon drar iväg me mej o ja ba hej å hå.
Sen bytte hon bett te ett magic bett.....o shit.
Vikken skillnad asså. Går inte att beskriva.
Sen så nä vi endå va där plocka vi fram líte hinder o hon fixxa 3 övningar...som byggde på att thonna skulle lyssna på MEJ.
Har ALDRIG haft ett sånt pass.....sikken känsla.
Bettet....va grymt på henne.
Övningarna funka på oss 2......ja fick tebeka en känsla som ja tappat.
Vi hoppa ett högt räcke..o oxer o massa ´markarbete.
Ett as bra avslappnat markarbete..thonna e s¨å sjukt fin nä hon ba går där lixom. Ja slipper bli as trött i axeln...utan hon finner sig att gå i form.

Cheyen hoppa upp o red egenom thonna oxå. Glömt minneskortet te kameran SMART..annars hade ja visat snygga bilder.
Cheyen e elite...ja har kankse nångång inte vetat. Men talar om det här för alla NI.
Cheyen e ELITE på de hon gör.

Tack såååååå sjuuuuuukt mycket fö dom här timmarna på MITT sätt...så som JAG ville ha det.
JAG behövde detta, THONNA behövde detta......just nu känns allt riktigt bra.
SJUKT bra.
Tack snälla FINA underbara du..för att du tog det på MITT sätt idag.

Tjejen ja pratar om hittar ni HÄR



/ nellie

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; I galopvärlden hade jag långa stigläder men för mig var dom korta stgläder men du skulle ha sett i slutet av veckan hur korta jag red med då! ;) <3

2011-03-11 @ 21:38:34
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: jenny

Håller med dig om att Linn är en grymt duktig och så snäll tjej asså!! :D Super roligt att det har lossnat nu och hoppas att det fortsätter såhär med denna känslan o allt!! LYCKA TILL NU NELLIE!!!! Vi tror på er!! :D

2011-03-11 @ 21:55:23
Postat av: Julia

Grymt Nellie!! Shiit vad härligt att höra att går åt rätt håll!!!!!!!! <3 du är verkligen en kämpe Nellie Berntsson. <3 Gumman du är Bäst med ett stort B!!!!!! <3 Love u so mucho. <3 puusss

2011-03-11 @ 22:20:03
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Nora

Tjenare Nellie !

Verkligen kul att det går så bra nu och att det har "släppt" nu, så roligt, och du är ju så extremt duktig. Och vad snällt av Linn var så snäll och hjälpte till ni är riktiga bra cheyer ni ! :)

KRAM

2011-03-11 @ 23:41:40
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Visst bor både du och Linn i Göteborg va? :)

Men bor ni nära varandra eftersom ni bara åkte till henne sådär :))?

2011-03-12 @ 00:08:47
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: AMANDA HENRIKSSON

gud va bra att det har löst sig! ttycker att du förtjänar detta mer en någon annan! nu får alla akta sig på banorna för du å thonna e tbx! kul vännen!

hoppas du mår bra!?! <3

kraaam<333

2011-03-12 @ 09:16:14
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Maja

Bra att det går bättre kul att höra gumman!<3

2011-03-12 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0