svar till kajsa...

Jättegärna!!! Maila [email protected]

Tack!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du? :)))) <33 Älskar din blogg!!

2011-03-08 @ 16:07:12
Postat av: Anonym

Hon e 11!

2011-03-08 @ 16:48:36
Postat av: Johanna

Hej!Jag vill bara säga att du är helt underbar!!Fy fasiken va du e stark!Helt sjukt duktig är du!Det är sjukt coolt att du är så duktig!!Du är allt underbart man skulle kunna tänka sig !!!!!Det är Goddi(som jag säger)<3 Att om det är något som är fel så tränar du på det!Du tar tag i det!Även om du inte känner mig eller har mitt nummer så skulle du kunna ringa mig en kväll om du hade något som du behövde snacka om så skulle du kunna ringa mej och så skulle jag kunna prata med dig till nästa dag om det nu var så,FÖR JAG LITAR PÅ DIG!!Det är många som snackar skitsnack om mig men vet du vad jag kör mitt egna race jag skiter i vad dom tycker och säger men om jag känner mig ledsen så läser jag din blogg och då blir jag så glad och om jag hör ett pling på datorn och så står det att nellie berntsson har loggat in då blir jag så glad!!!Jag vet att det är jobbigt med skitsnack jag är med om det själv just nu!(; Jag berättar detta för att jag litar på dig och jag var bara tvungen att säga det! Förlåt om jag tog dig tiden att läsa detta om du nu gjorde det.....Men var bara tvungen...Kramizar//Johanna(Jag är lika gamal som du)!<3<3<3<3

2011-03-09 @ 19:10:35
URL: http://jojopajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0