Okey...

Japp dan vart bättre än bäst asså.
Drog bort te Felicia Gränsmarker o red henne as söta Prince. Hew he snacka om skillnad från mina PIGGE ponnysar..han va jätte söwt o tuffa o gick där på ängen.
Träffa oxå söta Maja & Annie.
Sen kom mami o hämta oss o vi drog te Prästbacka & vi tog alla ponnysar, Stella, Gevalia, Mirja & Thonna...julia dyberg tog Dezzie.
Sen red vi alla ner till manegen...


felicia o prince


jag & prince


mina ponnysar va nakenfisar idag..myws

Kommer massa massa massa bilder sen..pappa sitter o svarar på ALLA frågor :)



Shiiit va jag älskar alla mina vänner asså. Hur f*n skulle ja klara mej utan er??

Jag hoppa Stella som va S^ÅÅÅÅÅÅÅ galet pigg idag va....flög över 1 meter idag. Sen lite bock språng o annat godis emellan.
gevalia va sjukt fräsch idag asså oj oj oj.
Kommer en tjej på tosdag o provar henne..känns as jobbigt pratar inte mer om det nu :(
felicia red Gevalia, stella o mirja med. Gick super.
felicia hoppa 80 cm med mirja o det såg as bra ut :)
Julia va galen som vanligt.....möööööö <3
Thonnisen va bäst.

I love u girls...

/ nellish



Kommentarer
Postat av: emma olsson

när kommer svaren på alla fråor upp ?:)

du är galet fin! <3

2011-03-06 @ 20:45:25
Postat av: Anonym

kan han svara på frågorna snart?

2011-03-06 @ 20:59:11
Postat av: Julia

Det ser ut som du har haft en jätte härlig dag!! <3

2011-03-06 @ 21:20:08
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: jennifer

kan säga som så man tror att det kommer att vara så jobbig det e ens forsta ponny och man har speciela band till den det e liksom den som har lärt en allt!

sålde min första ponny för ett halv år sedan men när dom kom det kändes helt rätt frida var inte jätte duktig eller begåvad men jag såg mig själv i henne och så fick hon hoppa ett språng och när dom hade landat såg man bara hur det lös i hennes ögon man såg att tulle trivdes med henne på ryggen och när dom berättade hur dom bodde och hur stallet såg ut typ "vi har tre islands hästar har fyra 3x6m boxar och dom har alltid tillgång till hö det e alltid någon hemma och 3 STORA hagar" dom sökte en trygg ponny som man kan lära sig mycket på tävla KM och några maskerad hoppningar någon cleround, ta med till rid skolan och rida en lektion i veckan.



dom kollade på honom 2 ggr efter 5 veckor blev det vetrinärbesiktning han gick igenom vi körde honom till dom (det var ett av våra krav att vi skulle lämna honom)man så i fridas ögon att hon bara ville springa fram och bara kasta sig runt halsen på honom.

klart man fick tårar i ögonen och började gråta men inte bara av sorg utan man kom själv ihåg när ägarna innan mig kom med honom man var så glad, men den här gången viste jag att han var bara min i 45 min till man var ledsen men man viste att han skulle få det bra (skulle aldrig lämna honom om man inte viste det skulle lastat på honom igen och tagit med honom hem om det var ett fall färdigt stall och dom andra hästarna såg sjuka ut) messade med frida lite då och då efter ca 2veckor får man en bild då hon har flättat och gort hjårtan i rosa över hela honom åkte även och hälsade på honom för ett tag sedan och man ser fortfarande den glöden i fridas ögon har en känsla av att det är där han kommer att stå resten av sitt liv.

blir aldes tår ögd när jag skriver detta nu.



hoppas att du kan läsa och kanske se på det med gevalia från en annan vinkel tänk när det var du som var den lilla tjejen som skulle komma och kolla på henne då kanske det blir lite lättare.

2011-03-06 @ 21:23:56
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a1g
Postat av: felicia gränsmarker

dagen = bäst <3 <3!

2011-03-06 @ 21:32:08
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0