Ny dag - massa kul att göra!

Okey....nu vare Lördag.
Idag ska alla 3 ponnysarna ner till manegen. Liite segta tt rida dä då det är AS nice väder..men tävla next helg så det är ett måste.
Alla ska jobbas i låg avslappnad form. Lydnad att dom lyssnar på mig o mina hjälper.
Smilla rider Gevalia när jag rider Thonna & Stella. Sen får vi la byta.
Ja måste rida Gevalia med för att känna efter hur honn känns o e....då ja inte rider henne lika ofta nu o ska tävla på lördag...a ni fattar.
Men red henne igår & shiit va fräsch hon kändes asså.
Elle alla 3 va super fina. Verkligen.



Kvällen igår va S U P E R mysig. Vi kolla lite på let`s dance...sen drog vi ner till mitt rum o chilla. Känner **** så otroligt bra att jag verkligen kan prata me allt me han.
Sjuk härlig känsla asså.....
Tog de lungt på morronen....kolla film på datan nere på rummet o vi typ ba vakna te liv lixom.


bild från nyår på mej o lilla jordubben Enya <3

Imon blire att dra me Felicia Gränsmarker te Malinja o rida Prince..sen drar vi te mitt stall o rider mina galningar.
Å sen tebaka te Malinja igen...a nåt sånt får d la bli.
Kul iallafall :)
Så sjukt fint väder ida asså man blir ju helt crazy i benen..ja som har lite damp endå innan XD får spasma av att sitta inne. Måste UUUUUUUUT !!!!!!!

Jaja..men update later on...då kommer även gästbloggaren!!!!

Keep it up



/ nellish

Kommentarer
Postat av: felicia gränsmarker

<3<3

2011-03-05 @ 15:11:39
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0