Ny dag här & på riktigt!

Shiit va trött ja va idag aså.
Somna igår nä Kristian & dom va här....sen vakna ja nä dom skulle dra & då kunde ja inte somna om.
Somna ihop brevid jordgubben Enya igår...man kan säjja att hon å jag chilla på ;-)
Hon e fruktansvärt go den lilla ungen asså. Moa med....men Enya gillar att nana som jag !!


Så vad händer idag dåe ?
Jooo saom en vanlig söndag.
Stella, Gevalia & Thonna ska ridas. Rider ut Thonna idag....skrittar bara stella efter en jättebra träning igår.
Va endast bra övningar igår..för att kunna ihop me ponnyn bedömma av avstånd.
Asså blir lätt att ja hoppar stella på fart - ba för att ja e osäker om dom kommer stanna annars.
Å nu är hon så musklad & stor att hon kan gå mer på teknik!!

Öva öva öva öva öva öva öva öva!!!

Men började morgonen nu med åter IGEN en dyster & BITTER stenungsunds chey som satt o bla bla bla på faceboook.
Alla säger att du e si & så....at du gör så...o bla bla bla.
ASSÅ jag har över 1100 på FB & läsare på bloggen ska vi inte tala om!!!
Men det är SPECIELLT cheyer från stenungsund som e SÅÅÅÅ på hugget.
Fattar inte??
Måste va nåt me dålig luft elle nåt därinne asså??  XD
Dom lägger jue SÅÅÅÅ mycket energi på mig som dom kunnat lagt på sig själva eller nåt??

Har ja fel??

Va e det som gör att VI tjejer måste lägga all vår kraft till att störa sig eller hacka på nån annan? Vaffö inte va.....ja bryr mej inte?
Elle är det fel på mig?? Fö ja bryr mig om många FAST bara på ett bra sätt??

Pleeease kom me förslag & saker som desssa cheyer kan lägga SIN energi på??
( & ingen av dom läser min blogg, fö den e jue inte ens bra..hihi ;-)


goa cheyer......love u

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Anonym

endast för att dom e så fail där inne.

avundsjuka nellie berntsson kallas det.

jag vet själv vilka det är, el.... & m.. & nåra mer. dom e failade alla dom.

du e cool, stå PÅ dig.

för alla skrattar bakom deras rygg när dom inte ser det endå. tro mig jag vet.

2011-03-20 @ 10:42:28
Postat av: Emma

asså nellie du har ett fel..du e för AMAZING..dom e bara avendsjuka på dig...

asså vfr ska dom göra så mot dig endå ??..jo för att DOM tror att dom e coola men alla skrattar bakom doms rygg endå..asså dom skämmer bara utt varandra..;-)

2011-03-20 @ 10:52:39
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: kajsa

hej nellie. jag har en fråga till dig,

har du någon gång tävlat på malmö civila ryttareförening på jägersro??? Hur många hästar har du? är det dina privata hästar eller?

2011-03-20 @ 11:04:12
Postat av: Ella♥

Jah det ja tycker dom kan lägga energi på är att försöka vara snäll och sjyst mot andra och se vad dom själva kan göra bättre och påvärka personer runtomkring på ett posssetivt sätt♥

2011-03-20 @ 11:17:50
URL: http://goldika.blogg.se/
Postat av: Malin

sööööööt <3 bry dig inte om såna falska, du är grym! :)

2011-03-20 @ 11:44:42
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Linnea

Dom ska bara säga hur man ska va och dom vill bara säga att dom är mycket bättre än dig men jag och alla andra håller inte riktigt med. Du e ju GRYMMAST!! :D <3

2011-03-20 @ 11:52:18
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Dem e ju bara dumma! Avensjuka! Ja, strunta i dem! Det är inte det som är på riktigt! Asså du e ju så grym! Skit i dem!



Love U!

2011-03-20 @ 12:00:41
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: ebba :)

inte så intressant kanske men när jag hör ordet amazing tänker jag på dig, låter lite konstigt men aja

först o främst så är du underbar nellie o jah vet tusen tjejer där ute som tycker samma sak! men det finns ju alltid någon eller några som alltid tycker tvärt imot. vissa tjejer tål bara inte att dom inte står i rampljuset eller va men ska säga du fattar ;)

dom tror kanske att allt du gör e så enkelt men du sliter o sliter o ibland är det som att simma mot en ström men dom skulle inte klara sig men det gör du! du är den starkaste och mognaste 11 årningen jag har sett. du låter ingen trampa ner dig.

2011-03-20 @ 12:01:06
Postat av: Filippa

Jätte fin blogg! Super snygg design och du är grymt söt och duktig på att rida! :)

2011-03-20 @ 13:41:06
URL: http://hoppar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin blogg ! :D du ser ut som en liten kissie ;D (positivt!) hahahahh

2011-03-20 @ 14:06:40
Postat av: amanda h

allt dom säger o tjötar om är för att dom är avendsjka på dej?!? du har allt det som dom vill ha!..tror knappast att dom har lika mycket läsare o vänner som du har? och dom ligger nog inte heller på 13:onde plats på listan över sveriges mest besökta blogg!

ne men jag tycker det e sjukt lågt och tråkigt när folk pratar skit om varandra o massa... det är ju pinsaamt för dessa stenungsund flickor..dom sabbar BARA FÖR SIG SJÄLVA ! lixom vilken idiot vill vara vänn med nån som dom när dom e så fruktansvärt falska o korkade? MAN SNACKAR INTE OM NELLIE BERNTSSON! för då kan man lika väll börja gräva sin grav ! :-) hahah men vi vet och det gör nog dom också.. att du bryr dej inte om bullshit! du är stark o klarar mer en vad andra skulle gott o nanat hos mamma... så dom kan fortsätta skriva.. för ingen tycker att det e intressant ju !:)

stå på dej!

kraam bby!<3

2011-03-20 @ 14:50:15
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dem e helt mongon.Seriöst lägg tiden på något bra stenungsunds-bor. Haha hacka inte på någon som är så bra som Nellie!:)



Föresten min ponny var oxå så förut att om man inte hoppade på fart så gick det inte. Men nu har han blivit mer musklad! ^^

2011-03-20 @ 19:03:31
URL: http://sweetyponny.blogg.se/
Postat av: Kindstraaaaaaaaaaand (a)

fin blogg du har nellie!

pussss

2011-03-20 @ 19:42:23
URL: http://emmakindstrand.devote.se
Postat av: mli

men nellie, vad du än gör. ta inet åt dej. jag menar jag är 96a och jag ser upp till dej sjukt mycket. hur mogen du är. asso shiet, det är sjukt. tjejerna som skriver till dej är i själva verket bara jävligt omogna och jävligt fega. för det finns seriöst inget fegare än när folk kaxar och skriver massa saker över internett. dom brudarna har helt jävla seriöst inget liv. dom vill vara som dej. dom tycker du är perfekt just därför klagar dom på dej, just därför försöker dom trycka ner dej. för när dom får folk att må dåligt. när dom utpekar alla fel man har. det är då dom mår bättre. det är då dom tror att dom är så perfekta. men vafan, alla har vi fel, ingen är perfekt. ingen. men när folk trycker ner folk, det är bara så jävla omoget. du är underbar, precis som du är. ändra inte på dejsjälv bara för dethär. kom ihåg det nellie. ♥

2011-03-20 @ 21:12:46
URL: http://mlisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0