TJEJJER OH TJEJJER.....

TJEJJER OH TJEJJER....ASSÅ SHIIIT HUR ORKAR VI????
NACKDELEN MED ATT DRIVA EN STOR BLOGG E DETTA.....SKA GE NÅRA EXEMPEL.

SMS TILL MIN MOB:

*JAG STÅR BREVID ADAM VID BUSSEN NU, PUSS

- EHH OKEY?? SPOOOOKY TYP ELLER WHAT??

* JAG SÅG ADAM NU DIN BLOGGE GRYYYYM

- EHH JAHA?? HÄLSA TYP???

* SÅG DIG NU NELLIE :)

-JAHOPP......SYND ATT DU INTE HÄLSA!!!!

MEN DET SJUKASTE E........NÄR TJEJER TAR KONTAKT & TALAR OM ATT ADAM GÖR SI ELLER SÅ.
VILKA HAN FLIRTAR MED......HUR HAN FLIRTAR.....& ALLA BRUDAR HAN HÅLLER PÅ MED :)
& VEM HAN E KÄR I NU....& BLA BLA BLA

KÄNNS SKIIIT BRA, MÅR GENAST BÄTTRE :) TACK SNÄLTT AV ER :(

MEN DEN SJUKASTE VA NOG TJEJJEN SOM VILLE BYTA EN FEEET LÄNKNING I MIN BLOGG I BYTE MOT SKVALLER OM ADAM, VILKA HAN FLIRTA & HÅLL PÅ MED O SÅ.

TJEJJER ASSÅ.........TRAGISKT

ELLER KILLEN SOM FRÅGA OM VI KUNDE BLI IHOP OM 1 VECKA????????
FUNKAR KÄRLKEK SÅ NU 2011 ELLER????
MAN BESTÄMMER NÄÄR MAN SKA BLI IHOP??
JA OKEY...DÅ BLIR VI EHOP OM 1 VECKA & 2 DAR KL 12.45.

NEDU...KÄRLEK E SÅÅÅÅ MKT MER ÄN SÅ FÖR MIG.
FÖR JAG ÄLSKAR BERNT ÅKE & DET ÄR PÅ RIKTIGT. FORTFARANDE.



I WANT IT TOP CLASS...ANNARS KAN JA LIKA VÄL VA ALONE.......SOM NU

eeiiii vet ni att ja bloggar på denna cheyens blogg liite nu med, kolla

/ nellish


Kommentarer
Postat av: Ella

Hehe jag tycker att vi ska bli tsm om 3 dagar 2 timmar 1 minut 4 hundradelar! blir det bra Nellie? xD

Nej ett lite skämt. Jag tycker att vissa tjejer är lite väääl sjuka i huvudet!!?

Miss you<3

2011-01-08 @ 13:42:32
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Vendela

fyfan vad taskigt, men asså om man liksom ha en ''feeet länkning'' så får man väll fråga dej , inte byta ut skvaller om **** , så jävla taskigt! man fattar ju att du blir ledsen , vill man va en snäll kompis får man föst försöka tänka igenom vad man gör !!?!? älskar dej nellie , du har en as bra blogg , läser den varje dag , känner inte dej , men det skulle vara sjukt roligt , för du är så snäll och allt !! PUSS på dej sötnos ! <3

2011-01-08 @ 13:45:28
URL: http://vedleis.blogg.se/
Postat av: thilda

gud va sjukt .. -.-'

vilka idioter.



förresten, har en fråga, han där "bernt åke" som du säger, heter han det? eller säger du de som ett exempelnamn ?

kram från en trög tjej som läser din blogg ;)

<3

2011-01-08 @ 14:03:05
URL: http://thildathebest.blogg.se/
Postat av: Julia W =D

:( Stackare, du står ut me väldigt mkt nu asså! Önskar jag kunde göra något..(Även fast vi inte känner varann)

2011-01-08 @ 15:39:21
Postat av: Isabella Bergh

sjuka människor det finns..

2011-01-08 @ 15:40:11
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Elin

Du har skrivit klart och tydligt att du skiter i **** och vill inte tänka på honom mer, så läser dom din blogg så borde dom fatta att du inte bryr dig om honom.

2011-01-08 @ 16:11:45
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är bernt åke?????

2011-01-08 @ 20:54:06
Postat av: Jonna

En fråga,, vet att du hatar den man bara måste fråga! :D

Har **** nån annan nu?!



I LOVR YOUR BLOGG!! <3333



/ Jonna, som följer din blogg ;)

2011-01-09 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0