SVAR DEL 2

: Vilma

Om Gustav hade frågat på dig vad hade du sagt då ? :)
Är alla dina vänner som du är med intresserade av hästar ? <3
Rider du alltid med dina vänner när du är med dom ?

Kraammm <3

SVAR:

HAHAHA VILKEN FRÅGA....EHM JAG HADE SVARAT JA :)
NEJ SBSOLUT INTE...MÅNGA HÅLLER PÅ MED OLIKA SPORTER <3
NEJ VI GÖR OLIKA SAKER...MEN IBALND RIDER VI..DE E JUE LIKSOM KUL & JA MÅSTE JUE RIDA ALLA 3 O HAR LIE TID ;-) A NI FATTAR ;-)


: Emma

Hur länge har du haft Gevalia ? :)

SVAR: I 3 ÅR I MAJ...SHIIIT VA TIDEN GÅR FORT ;-)


Martina

Hej! Ville gärna fråga lite frågor :)
1. Hur mycket väger du?
2. Vilka bloggar följer du? ( kändisbloggar )
3. Skulle du kunna tänka dej & vara med någon av dina läsare eller kanske träffa massa läsare en dag?
4. Har du bilddagboken?

Älskar din blogg! (: du är superduper söt!! KRAM ♥

SVAR: HEJ MARTINA DU FINA :)
1. JAG VÄGER CA 36 KG ELLE NÅT.
2 .PAOW, KISSIS, HUGOROSAS
3. OH JA ABSOLUT...HAR REDAN VART MED OLIKA LÄSARE :)
4 JAPP...MEN ANVÖNDER DEN INTE SÅ...TopClass heter jag



: julia

har du känslor för han '' g '' ? ;)

ni skulle passa sjukt bra.
älskar din blogg!

SVAR: JA D HAR JAG.

varför skriver du med stora bokstäver?? det är ju fan att skrika... alltså skriker du i din blogg hela tiden :S aja du gör ju som du vill..
Hur många läsare har du på en dag? (ta gärna kort på statestiken) :)
vilken klass går du i?

SVAR: hej anonym. ojojojoj e du arg??? stackare :( har de hänt nåt??
mina läsare e ni & du.....jag har mellan 3000-5000 / dag unika läsare.
bild på min statestik???
ska du göra med den då?? sätta upp den på väggen???
men bara att kolla mina kommentarer varje dag som snittar mellan 20- 50 st...så har du svaret på det.

( skrev bara med smååååå bokstäver för din skull, såå ja pratar jääääte tyyyyyst nu ;-) sov gott

 YÄÄÄHH

: tiffanie

Hur många unika läsare har du per dag ?
Är du kär i någon just nu ?
Vilket år är du född ?


SVAR: HEJ TIFFANIE, FINT NAMN ;:)

SVARET HAR DU OVANFÖR:)
KÄR ? INTRESSERAD MER E JAG.....JAG ÄR FÖDD 00.

När kommer filmerna sen när ella hoppade Gevalia????

SVAR: HEJ..VEEET ATT JA SEGAT ME DOM.LOVAR ATT DOM KOMMER IMON <333

: Hannah

Hur gör då på framridningen på en tävling och du är med,med alla 3 ponnysar i t.ex LC?
Har 3 hästar jag ska ut och tävla och 1 en klass ska alla vara med så jag vet inte riktigt hur jag ska göra!

Och brukar någon av dina hästar busa?
Alltså typ bocka/sparka eller stegra sig?
Vad gör du mot det isåfall?Eller låter du hästen fortsätta?


SVAR: HEJ HANNAH!!

ASSÅ DET ÄR INTE LÄTT.MEN OM JA SKA ÅKA MED 3 ST ÅKER JA BARA TILL SÅNNA TÄVLINGAR DÄ JAG VET ATT DET E MKT STARTER. SÅ ATT JA STARTAR FÖRST SIST & MITTEN ME NÅN.
MEN JA JOGGAR FRAM DIM SOM JA STARTAR SIST & MITTEN, SEN RIDER JAG FRAM & HOPPAR FRAM DEN SOM JA STARTAR FÖRST ME.
SEN HOPPAR JA FRAM DOM 2 SOM SKA STARTAS SEN.
MEN JA PRESTERAR INTE LILA BRA PÅ 3 STARTER, TYVÄRR.

ASSÅ..INTE NÅN E SÅN. THONNA STEGRA SIG NÄR HON VA SKADAD...EMN INTE NU ;-)


ewelinaH

Heejj!!
Jag älskar din blogg, kollar varje dag!
Jag har en fråga, hur gör du din design? Asså, har du gjort din design på tyyp Photoshop eller nån annan sida?? ;))
//Ewelina:P

HEJ EWELINA

MIN DESIGN E KÖPT...AV ANNA SARA, DU HITTAR HENNE PÅ MIN BLOGG, VÄ SIDA :)

: matilda karttunen

Hej världens finaste ;)
här kommer några fråger ;

vilken är din favoritmat ?
Brukar du och dina kompisar rida när ni är ?
var någonstans ligger kön ?

hihi ;*<3

SVAR: HEJ MATILDA !!!!

MIN FAVVO MAT E OLIKA..MEN JUST NU LAX SOPPA - MUMS
ASSÅ JA .....OFTA SÅ GÖR VI DET. SÅ SNACKAR VI ENDÅ LIXOM.
TJÖRN LIGGER CA 6 MIL FRÅN GÖTEBORG, DE E EN Ö.


: erika

gillar du att skriva med stora bokstäver? ;)
vad gillar du för musik? eller asså musiksmak?

sen, jag ser upp till dig, och jag är 98a :p
du är jättefin! :)

SVAR: ASSÅ AA JAG ÄLSKAR DET VERKLIGEN. DE E NÅT SPECIELLT MED STORA BOKSTÄVER ASSÅ..SHIIIT KAN TYP INTE SLUTA LIXOM...ASSÅ SHIIIIT ;-)

SOUL, RNB, HIPHOP......INGET ROCK ELLER SÅN SKIT.'
SE UPP TILL DIG SJÄLV ISTÄLLET - DE  E BÄTTRE ;-)'

 Elin

1.Vilket är ditt favorit ämne i skolan?<33

SVAR: HEJ FINA ELIN!!
HELT KLART ENGELSKA - LOVE IT!!!!



/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan grym du e bby

2011-01-06 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0