SVAR DEL 1

: mathilda.

är du kär i gurra ?

SVAR KANSKE D DU ;-)


johanna

hej bästa nellie! <3
jag älskar din blogg vilken många andra oxå gör , aja nu kommer lite frågor!!

*vad använder du för kamera?
*hur känner du & ella varann?
*har du lärt känna folk på din blogg?
och lixom vart med dom och så
*Vem filmar dej hela tiden ?, är det bara smilla?
*gillar du någon just nu ?
isf vem ?

aja hejdå bääästa nellie
kram<3

SVAR:

*JAG ANVÄNDER EN SONY CAMERA, GRYM E DEN, KAN FILMA PÅ DEN MED.
* VI TÄVLADE MOT VARANN GANSKA LÄNGE, SEN BÖRJA VI SNACKA PÅ TÄVLINGAR O SÅ, SEN RINGDE VI VARANN & BÖRJADE SNACKA O SÅ. KLICKA DIREKT!!
*OH JA...MASSOR. DE E DET SOM E KUL ATT FÅ NYA VÄNNER GENOM BLOGGEN.
* JAPP BARA SMILLA...HAHA UTNYTJAR HENNE LITE ;-) PAPPAS FILMAR ALLA TRÄNINGAR.
* JA DET GÖR JAG FAKTISKT <33 VEM ??? HAHA D DU ;-)


: Emma

kan man beställa grejer från sjöbarn på nätet?
vilken e din favorit hästaffar ?

kramizar och din blogg är bara bäst ! ;-) <33

SVAR:
HEJ EMMA, TACK FÖR DU IGGA BLOGGEN!!
FRÅGA MAMI NU & HON SA ATT DU KAN RINGA SÅ SKICKAR HON TILL DIG :)
SVENSK RIDSPORT I KUNGSBACKA HELT KLART !!!!



oliviiaedman

Äre något mellan dej och han " mr G " lr va du nu kallar han ? ;)<3

SVAR: HEJ OLIVIA.......EHM...JAG VET INTE ;-) KANSKE DET!!!



Julia :D

yä!
Vilka klasser ska du tävla nu i vår?
Har du tänkt o tävla mycket? ;)
Hur länge har du tänk att du ska blogga?
Vilka bloggar läser du dagligen?
Det var nog allt :)

SVAR: HEJ FINA JULIA!!
DENNA VÅREN SKALL JAG TÄVLA LC & LB.
JAG SKALL TÄVLA MKT JA...HAR JU 3 PONNYSAR NU!!
JAG SKALL BLOGGA SÅ LÄNGE NI LÄSER & DET TYP GER MIG NÅT ATT BLOGGA. JAG ÄLSKAR MIN EGNA BLOGG.
ASSÅ DOM JA LÄSER VARJE DAG E OLIKA.....MEN NÅRA E, PAOW, KISSIE, HUGOROSAS,PONNYOCHRYTTARE,ELLAOLSSONBROANDER,PONYRYTTARNA......AA DÄR HAR NI NÅRA :)



: Josefin

Hej! :)
Hur stora är dina ponnysar?
Vad använder du för smink?
Har du gjort din design själv? den är jättesnygg!
Kan inte du nån gång visa hur du sminkar dig? ifall du vill alltså :D
Din blogg är verkligen superbra!

SVAR: HEJ JOSEFIN
* GEVALIA ÄR 1,23 THONNA 129.9 STELLA ÄR INTE SLUTMÄTT, MEN SENAST VAR HON 129,5
* MASCARA & ROUGE...IBLAND FOUNDATION
* NEJ DET HAR ANNA SARA GJORT, TACK DEN E JÄTTEFIN!!!
* ASSÅ HAR FÅTT FRÅGAN INNAN...SKA GÖRA DET, LOVAR :)
TACK SÅ MKT...JÄTTESNÄLLT :)


: wilma gustafsson

kan du och jag vara med varandra på lördag kramis wilma<333333

SVAR: HEJ WILMA, NEJ TYVÄRR DET KAN JAG INTE :)  <33


 stina

hejsan nellie!
1. hur länge har du haft dina hästar ?
2. har du något annat husdjur än hästar ?
3. hur många år är du ?

SVAR: HEJ STINA :)
1 JAG HAR HAFT GEVALIA I SNART 3 ÅR, THONNA KÖPTE VI I APRIL 2010 & STELLA SEPT 2010
2. JAPP VI HADE EN ROTTWEILER SOM DOG NYSS, HAN BLEV 13 ÅR. NU HAR VI 2 KATTER MED.
3. JAF FYLLER 11 I ÅR.

: Bea

Hur blev din blogg så känd?


SVAR: HEJ BEA :)
ÄR MIN BLOGG KÄND??? ;-) NEMEN..ASSÅ JA VENNE. JA LA UT MASSA FILMER & UPPDATERA MYKKE. SEN SKRIVER JA MASSA KNASIGA TANKAR O SÅ.
NI TYCKER LA ATT JA E ROLIG ATT LÄSA OM...ASÅ JA VENNE RIKTIGT SÄKERT ;-)
SKRIVER SAKER PÅ RIKTIGT O SÅ...INTE BARA HEJ DÅ NU ORKAR JAG INTE MED BLOGGEN O SÅ..AA NI FATTAR.

: Caroline

Har frågat denna frågan minst hundra gånger men aldrig fått något svar så nu frågar jag igen: Vad är det du har på dina stigbyglar (inte alla men vissa). Det som sitter som en liten stigbygel inuti stigbygeln?

Och din blogg.. det går inte att förklara med ord. Du äger Nellie!

SVAR: HEJ CARRO. JAG HAR SETT FRÅGA INNAN, MEN GLÖMT AV ATT SVARA PÅ DEN...SORRY.
NU GÖR JAG DET. DOM HETER SAFE RIDER & ÄR VÄRLDENS BÄSTA STIGBYGEL. NU GÖRS DOM INTE LÄNGRE TYVÄRR. DET ÄR EN SÄKERHETS SPÄRR SOM TYP SITTER DÄR INNE I DEN.
DOM E SVIN DYRA TYVÄRR...TYP 1500:- MEN GRYMMA.


: Amanda :D

Villka bloggar följer du ? :) <3

SVAR: HEJ FINA AMANDA. SVARADE TYP PÅ DEN FRÅGAN INNAN.
MEN JAG LÄSER OFTA ERA BLOGGAR SOM KOMENTERAR..DÅ GÅR JA IN & KIKAR TEBAKS.
MEN DOM JA LÄSER VARJE DAG...ASSÅ DE E OLIKA.

: Emily W

Hej Nellie din blogg e bäst och du underbar men nu kommer frågan/ frågor
1. hur långt tror du att du kommer med Thonna?
2. Tycker du om rött isf Vad skulle du vilja ha elr Har rött i ?? Har sätt dig på Tävling men de e bara kul o se vad du tycker <3=) Kram Emily

SVAR: HEJ EMILY :)
JADU THONNA....ASSÅ KÄNNS SOM JAG FORTFARANDE INTE KÄNNER DEN PONNYN.
MINA MÅL MED HENNE 2010 BRAST JUE TOTALT. ASSÅ NU SÄTTER JA IGÅNG HENNE, SÅ NÄSTA TISDAG SKA HOPPTRÄNA HENNE FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ LÄNGE...ASSÅ EFTER DET HOPPAS JAG ATT JAG HAR EN KÄNSLA IGEN.
OM HUR LÅNGT VI KAN GÅ & HUR FRÄSCH HON KÄNNS.
ÅTERKOMMER MED SVAR GUMMAN ;-)

RÖTT...I LOVE RÖTT. HAR RÖDA STÖVLAR & VILLE HA RÖD KAVAJ. MEN NU MED STELLA SOM E FUX PASSAR DET INTE....BARA PÅ THONNISEN & GEVALIA. SÅ KÖR MARIN BLÅTT ISTÄLLET NU :)

 emma

hej nellie !:)
här kommer några frågor till dig ;)

har du känslor för gurra ?
skulle du kunna tänka dig att bli tsm med han?
vilka häst märken gillar du mest?

du e grymt söt och jag älskar verkligen din blogg ! <3

SVAR : HEJ FINA EMMA :)

KÄNSLOR FÖR GURRA?? HMM...JA DET HAR JAG.
OM RÄTT KÄNSLOR KOMMER FRAM & VI UMGÅS SÅ KANSKE...HEHE
KINGSLAND HEELT KLART - SUCKER FOR KINGSLAND !!!!'

TACK GUMMAN, TACK <33



: Matilda

Hej! här kommer lite frågor.
1. hur gammal är du?

SVAR: HEJ MATILDA!!
JAG ÄR 11 I ÅR :)


: Jossan

Vad är det bästa hos Gustav?
Är det något mellan dej och Gustav?

Kram<3

SVAR: HEJ JOSSAN.
JADU...G HAR MÅNGA SIDOR SOM JA GILLAR. HAN E OTROLIGT SNÄLL, HAN HAR KÄMPAT FÖR MIG I ÖVER 1 ÅR TYP..HAN FINNS ALLTID TYP DÄR. KÄRLEKSFULL.
SEN HAR HAN SJUUUUUUKT HET KLÄDSTIL...MJAU PÅ DEN <3

EHM...ASSÅ JAG VET INTE DET SJÄLV...MEN KLART DET PIRRAR LITE NÄR SMS EN KOMMER FRÅN HONOM ;-)

: Madde!! <33

Vem filmar dig!!??
Är du kär i nån!!??
Hur många år vah du när du skaffa bloggen!!??
Vad tänkte du när du såg att du hade jätte många besökare!!??
Kan inte du ladda upp dagens outfit lite oftare!!??
Tyyp kan inte du ha nån mer tävling på bloggen!!??

SVAR : HEJ MADDE :)

DET ÄR OFTA SMILLA SOM FILMAR MIG :)
ASSÅ...INTE KÄR..MEN INTRESSERAD ;-)
JAG VAR 9 ÅR DÅ :)
ASSÅ DET HAR JUE BLITT STÖRRE MED TIDEN...HADE JUE INTE SÅ MÅNGA FRÅN BÖRJAN LIXOM.
JO DET KAN JAG.....SKA VERKLIGEN SKÄRPA MEJ MED DET NU :)
TÄVLING...ABSOLUT...SKA HA EN NÄSTA VECKA - LOVAR :)



/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!!

Mina tre sista frågor kom inte med när jag skickade min kommentar. så jag hoppas inte det dröjer till nästa frågestund eller vad man nu ska döpa det till. Kanske fråga NELLISH, för det är väll det du brukar kalla dig för.. =^.^=



// MATILDA

2011-01-06 @ 23:21:47
URL: http://svensksvensson.blogg.se/
Postat av: Lova.

svensk ridsport i kungsbacka .. haha, MUMS ! :D

2011-01-07 @ 13:06:04
URL: http://tthegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0