SNAJS DAG!!

Vart me fina Tilde idag.
Vi mös på eftermiddan i stallet. Mocka & fixxa vatten & hö till alla ponnysarna.
Red Thonnisen, blev avslappnad skritt idag..på en ganska spänd Thonna som helst ville trav galloppera bara..men te sist lugna hon sig.
Gevalia ska vi inte prata om.....galet pigg. Fick knappt stopp - red henen på ängen. Försökte köra lydnads övergångar på en över pigg liten ponny.
Hahaha UTMANING!!



Imon smäller det...då ska jag hoppträna Thonnisen för första gången på läänge asså sen i november har hon vart hoppfri.
Sen javisst...ganska svårt att sätta igång henne när man inte har manege nära...så mest typ kondition har det blitt för att få upp flåset.
Men ska bli spännande att se hur hon funkar imon.
FILM lovas.



längtar till imon - verkligen.

Stellis har ju gått bra varenda träning sen jag fick henne - både i dressyr & hopp. Utan att överdriva har VARJE träning vart ett steg framåt.
Då tycker jag att hon ska få vara hoppfri denna veckan....skrittar lite lungt...& rider ut mycket.



Imon ska jag även va med en kompis såklart...alltid in nellie life.
Frida blir det imorgon...hon hänger nog med till träningen!!
Ska bli snajs.

Sen kommer antagligen Ella på lördag & DET ÄLSKAS <3
& alex & jag ska jue bli ihop nån dag med denna veckan LOL

Tack för att  ni hjälper mej me bloggen framåt.
Asså hästblogg eller inte...ja venne själv.
Eller jo det vet jag......ni hänger jue på alla tävlingar snart o så.
Min & Stellas nya resa...& min & Thonnis andra år.
& mitt & gevalias slut.

Men det e en nellie blogg...såklart <3

Tack Tilde för du finns i mitt liv...i love u det vet du.
Finns nu när du behöver mig <3



ÅÅHH VA SNÖGGA VI VA EFTER STALLET & ALLT




Kommentarer
Postat av: aleX

Hahah, jo det ska vi ju ;)

2011-01-10 @ 20:56:02
Postat av: Felizia

Sv: nej jag vet inte.. försökte att bli kompis med han men det slutade ju sådär.. Så nu snackar vi inte alls, det av skit konstigt idag när jag mötte han i skolan. Kändes så overkligt, en känsla som jag inte ville känna <3

2011-01-10 @ 21:23:45
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: Jessica josefsson

vilken fin blogg du har :)) sjukt söt häst :D

2011-01-12 @ 19:38:40
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0